  • 1. Data: 2003-07-01 12:28:51
    Temat: Ciekawostka - PZU
    Od: "Tomasz Rusiecki" <j...@t...pl>

    Wczoraj w oddziale PZU w Jeleniej Gorze spotkalem sie z nadzwyczajna rzecza.
    Tzn. Pani Anna P. szefowa sekcji likwidacji szkod stwierdzila, ze
    rozporzadzenia wewnetrzne PZU sa dla niej wazniejsze niz obowiazujace prawo
    :)
    A w odpowiedzi na moja prosbe o zwrot kosztow wypozyczenia auta na czas
    likwidacji szkody (z OC sprawcy) poradzila mi, zebym sobie wypozyczyl od
    kogos auto za darmo, bo PZU nie ma pieniedzy na wyrzucenie. Niestety nie
    zgodzila sie pozyczyc mi swojego auta ;)

    Pozdr
    TR

  • 2. Data: 2003-07-01 17:43:31
    Temat: Re: Ciekawostka - PZU
    Od: klawy jak cholera <k...@3...net>

    On Tue, 1 Jul 2003 14:28:51 +0200, "Tomasz Rusiecki" <j...@t...pl>
    wrote:

> [...]
    >kogos auto za darmo, bo PZU nie ma pieniedzy na wyrzucenie. Niestety nie
    >zgodzila sie pozyczyc mi swojego auta ;)

    Dobre Dobre. Szkoda, że nie dała ci tego na piśmie :-)

    --
    klawyMAŁPKA3neo.net
    http://www.boobies.nl/klawy

  • 3. Data: 2003-07-02 09:17:43
    Od: "INTERLEX" <p...@b...pl>

    Tomek zwrot kosztow nalezy ci sie wylacznie jesli samochod jest ci niezbedny
    do pracy, w innym przypadku nic z tego

    pozdrawiam

  • 4. Data: 2003-07-02 12:47:31
    Od: "Div" <divak[tnij wasc wstydu oszczedz]@go2.pl>

    Użytkownik "INTERLEX" <p...@b...pl> napisał w wiadomości
    > Tomek zwrot kosztow nalezy ci sie wylacznie jesli samochod jest ci
    niezbedny
    > do pracy, w innym przypadku nic z tego

    a to niby dlaczego ? jesli codziennie samochod uzywam dojezdzam do pracy to
    w zwiazku z niezawinionym przezemnie unieruchomieniem samochodu wypozyczam
    samochod z wypozyczalni lub jezdze taksowkami.. to chyba normalne ze szkode
    trzeba zadoscuczynic a to nie znaczy ze tylko naprawic samochod.. ostatnio
    ubezpieczalnie dostaly troszke po dupie bo mozna sie ubiegac o straty
    wynikle ze straty wartosci pojazdu wynikle z tego iz pojazd bedzie po
    naprawie a jak kazdy wie przy sprzedazy takiego autka na pewno dostaniemy
    mniej niz ze sprzedazy pojazdu nienaprawianego... wiec radze isc do
    dyrektora p[owiedziec ze g***no mnie to obchodzi i auto pozyczam a jesli nie
    zwracaja pieniazkow kierujesz sprawe do sadu.. jest inne tez wyscie ..
    poszukaj warsztatu ktory ma umowe z pzu na naprawy powypadkowe i zazadaj
    samochodu zastepczego.. zaloze sie ze warsztat stanie na glowie zeby ci go
    dac abys tylko zostawil u nich samochod do naprawy...

    pozdrawiam

  • 5. Data: 2003-07-07 06:47:57
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

    > Tomek zwrot kosztow nalezy ci sie wylacznie jesli samochod jest ci
    niezbedny
    > do pracy, w innym przypadku nic z tego

    Zwrot kosztow nalezy sie zawsze. Inna sprawa, czy chce ci sie procesowac
    o to z PZU.