  • 1. Data: 2006-07-25 11:22:29
    Temat: Ciekawe jak sąd uzasadni
    Od: "ppp" <k...@i...pl>

    swoją decyzję o ekstradycji. Czego by nie mówić to uzasadnienie wyroku
    niezgodnego z zapisem konstytucji jest nie lada wyzwaniem.

    ppp

  • 2. Data: 2006-07-25 11:42:05
    Temat: Re: Ciekawe jak sąd uzasadni
    Od: "D.H. Oskar" <d...@o...pl>

    Użytkownik "ppp" <k...@i...pl> napisał w wiadomości
    > swoją decyzję o ekstradycji. Czego by nie mówić to uzasadnienie wyroku
    > niezgodnego z zapisem konstytucji jest nie lada wyzwaniem.

    do listopada zapis funkcjonuje... ale tez jestem ciekaw uzasu

  • 3. Data: 2006-07-25 16:21:36
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    ppp napisał(a):
    > swoją decyzję o ekstradycji. Czego by nie mówić to uzasadnienie wyroku
    > niezgodnego z zapisem konstytucji jest nie lada wyzwaniem.

    odwoła się do wyroku TK

    KG

  • 4. Data: 2006-07-25 16:23:08
    Od: "Kaiser Souza" <k...@g...pl>

    > swoją decyzję o ekstradycji. Czego by nie mówić to uzasadnienie wyroku
    > niezgodnego z zapisem konstytucji jest nie lada wyzwaniem.

    Na szczęście nie musi uzasadniać żadnego wyroku, bo takowego nie wydawał. A
    decyzja jest zgodna z Konstytucją, bo orzeczenie TK o niezgodności art. 607t
    k.p.k., wejdzie w życie 4 listopada 2006r. Przeczytaj sobie wyrok TK w tej
    sprawie z 27.04.2005r. ( P 1/05), było też postanowienie SN w tej sprawie.
    Sprawdź, to nie boli

    pozdrawiam
    mk

  • 5. Data: 2006-07-25 17:14:48
    Od: Greg <g...@g...pl>

    Kaiser Souza napisał(a):

> [...]
    > sprawie z 27.04.2005r. ( P 1/05), było też postanowienie SN w tej sprawie.

    Myślenie też nie boli..., Co z tego, że wyrok TK o niezgodności "wejdzie
    w życie", skoro konstytucja obowiązuje a z jej przepisów wynika zakaz
    ekstradycji obywateli polskich? Art. 607t kpk JEST więc niezgodny z
    konstytucją już teraz a nie od 4 listopada.

    TK zamiast pilnować przestrzegania konstytucji umożliwia jawne łamanie
    jej przepisów. Instytucji "wchodzenia w życie" wyroków TK nie da się
    przecież uzasadnić w logiczny sposób ale to już sprawa sumienia sędziów
    TK. Wydając taki wyrok sędziowie dali wyraz swojemu przekonaniu, że
    konstytucja jest zła i należy ją zmienić, dali czas do 4 listopada...

    Szkoda, że nie bierzemy przykładu z Niemców. Tamtejszy trybunał orzekł,
    że konstytucja Niemiec jest ważniejsza, niż jakiś tam "jewropejski nakaz
    aresztowania"
    Greg

  • 6. Data: 2006-07-25 17:57:31
    Od: "Kaiser Souza" <k...@g...pl>

    Wydając taki wyrok sędziowie dali wyraz swojemu przekonaniu, że
    > konstytucja jest zła i należy ją zmienić, dali czas do 4 listopada...

    Skorzystali ze swego konstytucyjnego prawa :D, jak myślisz, po co jest ten
    przepis o możliwości odroczenia ??? Chyba ma jakiś sens, nie sądzisz? Cekawe
    jaki, co??

    > Szkoda, że nie bierzemy przykładu z Niemców. Tamtejszy trybunał orzekł,
    > że konstytucja Niemiec jest ważniejsza, niż jakiś tam "jewropejski nakaz
    > aresztowania"

    A nasz orzekł też, że Konstytucja ważniejsza, ale za 18 miesięcy (bo takie
    prawo dała mu konstytucja), i co zrobisz??

    pzdr
    mk

  • 7. Data: 2006-07-25 18:09:43
    Od: Greg <g...@g...pl>

    Kaiser Souza napisał(a):
> [...]
    > przepis o możliwości odroczenia ??? Chyba ma jakiś sens, nie sądzisz? Cekawe

    W tym przypadku zaiste nie bardzo widzę jakiegokolwiek sensu. Może mnie
    oświecisz?

    > A nasz orzekł też, że Konstytucja ważniejsza, ale za 18 miesięcy (bo takie
    > prawo dała mu konstytucja), i co zrobisz??

    Będę się tarzał ze śmiechu po podłodze. Toż to się nadaje bez żadnych
    przeróbek na tekst kabaretowy. Czy Ty naprawde nie dostrzegasz tu absurdu??

  • 8. Data: 2006-07-25 18:46:40
    Od: "Kaiser Souza" <k...@g...pl>

    > W tym przypadku zaiste nie bardzo widzę jakiegokolwiek sensu. Może mnie
    > oświecisz?

    Eee..już raz o tym pisalem...przeczytaj powołany wyrok TK - punkty 5.1 - 5.3

    A tak poza tym, to ja nie oświadczam, czy się z tym zgadzam czy nie - wydaje
    mi się że w świetle prawa wszystko to ma swoje uzasadnienie

    pzdr
    mk

  • 9. Data: 2006-07-25 18:49:43
    Od: "Roman Rumpel" <romane@screwspam,gazeta.pl>

    Greg <g...@g...pl> dosć niespodziewanie napisał(a):

    > Szkoda, że nie bierzemy przykładu z Niemców. Tamtejszy trybunał
    > orzekł, że konstytucja Niemiec jest ważniejsza, niż jakiś tam
    > "jewropejski nakaz aresztowania"
    > Greg

    Możesz podać namiary na to orzeczenie?
    --
    Roman Rumpel Skype: siedemrumpli
    C Hollywood Homicide

  • 10. Data: 2006-07-25 20:12:27
    Od: "Kaiser Souza" <k...@g...pl>

    > Możesz podać namiary na to orzeczenie?

    Pisano o tym w Prokuraturze i Prawie (któryś numer z tego roku) i są tam (o
    ile się nie mylę) też zamiezczone zdania odrębne (chyba 3 były)

    pozdro
    mk