  • 31. Data: 2004-09-12 17:33:38
    Temat: Re: Ciekawe co Wy na to - JUSTUS
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Ojciec Dyrektor [HardwireD]" <w...@f...spamerz.il> napisał w
    wiadomości news:ci1a52$2dm$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > zaczynasz mnie wkurzac.
    > chlopak skuty z rekami do tylu lezy na betonie na brzuchu a oni go
    > napierdalaja palkami po plecach i kopia po ryju. na oczas szmaciarzy psow.
    > masz cos do powiedzenia jeszcze?

    Tak - wnosząc po stylu wypowiedzi Twoja relacja jest najprawdopodobniej tak
    odległa od stanu rzeczywistego, że szkoda polemizować.

  • 32. Data: 2004-09-12 17:43:04
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "poreba" <d...@p...com> napisał w wiadomości
    ..

    > Zakładamy, bo jak inaczej, że zaczynający wątek dał opis zgodny
    > z prawdą i w miare pełny. Mógłbyś przytoczyć przepisy legalizujące
    > kopanie i bicie skutecznie _obezwłanionego_ człowieka?

    Podaj definicje skutecznie obezwładnionego człowieka. Do czasu, jak żyje, a
    przynajmniej jest przytomny. Leżący na ziemi i skuty człowiek może być
    niebezpieczny. Już na początku napisałem, ze bicie go i kopanie jest bez
    sensu, bo powinno się go przytrzymać. Bicie nie ma większego sensu w
    przeważającej większości wypadków. Ale jak na przykład wcześniej zaczął
    gryźć przytrzymujących go, to czasem kilka pałek może pomóc mu się uspokoić.
    Sprawa się komplikuje, jak dureń krzyczy, ze ma HIV (a spotkałęm się z czymś
    takim). Po prostu osobiście nie podejrzewam, by ochroniarze kopali skutego i
    leżącego bez powodu, bo po co?

    > Pytam, nie z chęci podważania, z ciekawości tylko.

    Nie ma na to przepisu. Ogólnie określają, ale w szczegółach, to już sąd za
    każdym razem rozszczyga.

    > Mam wrazenie, że Ty z kolei oceniasz zagadnienia z tego wątku
    > przez pryzmat nieuzasadnionej nagonki na policję za zbytnią
    > brutalność z jednej, i brak stanowczości z drugiej strony.
    > Syndrom dmuchania na zimne, stou i nozyc itp.

    Zobacz na ostatnią wypowiedź Ojca D. Czy uważasz, że jest on w stanie
    obiektywnie postrzegać otaczającą go rzeczywistość? Stąd w mojej ocenie
    bardziej opieram sie na wyobraźni i doświadczeniu - bo wiele razy coś
    takiego widziałem - niż na jego relacji.

    > PS. Już miałem Ci napisać anegdotyczne VI,VI,VI jako JPII pewnemu
    > notablowi, jednak przeważyło moje przekonanie z inwokacji do Ciebie.

    Domyślam się, ze to jakiś szyfr. Możesz wskazać klucz? :-))

  • 33. Data: 2004-09-13 06:00:05
    Od: "Ojciec Dyrektor [HardwireD]" <w...@f...spamerz.il>

> [...]

    > bardziej opieram sie na wyobraźni i doświadczeniu - bo wiele razy coś
    > takiego widziałem - niż na jego relacji.

    "glupi, czy z policji" - jakiez to prawdziwe
    na zakonczenie witaj w KF

  • 34. Data: 2004-09-13 18:53:28
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Ojciec Dyrektor [HardwireD]" <w...@f...spamerz.il> napisał w
    wiadomości news:ci3d7j$du4$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > "glupi, czy z policji" - jakiez to prawdziwe
    > na zakonczenie witaj w KF

    Pałką po głowie cię śmieciu bili?

    Leszek

  • 35. Data: 2004-09-13 19:15:40
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Pałką po głowie cię śmieciu bili?

    Won!

    P.

  • 36. Data: 2004-09-13 19:34:30
    Od: poreba <d...@p...com>

    "Robert Tomasik" <r...@g...pl> niebacznie popelnil

    > Podaj definicje skutecznie obezwładnionego człowieka.
    Któż to na tej grupie kolekcjonuje żądania definiowania w prawie
    wszystkiego

    > już na początku napisałem, ze bicie go i kopanie jest bez sensu,
    > bo powinno się go przytrzymać.

    I z tą właśnie argumentacją się nie zgadzam.
    Ależ jak najbardziej ma sens. Nic tak skutecznie nie tłumi oporu jak
    właśnie bicie i kopanie, duszenie, Ba! śmiem twierdzić że złamanie
    nadgarstków i przestrzelenie kolan byłoby najskuteczniesze z
    proponowanych rozwiązań. Ale - czy zgodne z prawem?

    > Bicie nie ma większego sensu w przeważającej
    > większości wypadków.
    Znowu o sensie, a my nie o tym...

    > Nie ma na to przepisu.
    O! to, to.

    > Zobacz na ostatnią wypowiedź Ojca D.
    A muszę?
    Mogę się z Tobą nie zgadzać, mogę napisać że durnoty i bzdury
    piszesz, ale...
    CD proponuję na priv, razem wyjaśnieniem:

    --
    pozdro
    poreba

  • 37. Data: 2004-09-13 21:23:16
    Od: "Ojciec Dyrektor [HardwireD]" <w...@f...spamerz.il>

    > Pałką po głowie cię śmieciu bili?

    smiec to cie zrobil szmato.

  • 38. Data: 2004-09-13 22:18:07
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "poreba" <d...@p...com> napisał w wiadomości
    ..

> [...]
    > nadgarstków i przestrzelenie kolan byłoby najskuteczniesze z
    > proponowanych rozwiązań. Ale - czy zgodne z prawem?

    Bicie i kopanie, a nawet duszenie (nie mylić z uduszeniem) akurat samo w
    sobie jest zgodne z prawem - rozporządzenie określa w jakich wypadkach jest
    dozwolone. Co do zasady zabronione nie jest. Z przestrzeliwaniem kolan jest
    ten kłopot, ze powinno się broni używać możliwie z najmniejszym trwałym
    uszkodzeniem, ale i to może się zdarzyć.

    W naszej sytuacji cały problem polega na tym, że choć z obiektywnego punktu
    widzenia obezwładnianie świadka było bezpodstawne, to przybyli na miejsce
    policjanci subiektywnie tego na pierwszy rzut oka ocenić szans nie mieli.