  • 11. Data: 2007-12-24 00:18:09
    Temat: Re: Chciałbym zmienić porządek rzeczy
    Od: "Sky" <s...@o...pl>

    Użytkownik "Sanctum Officium" <b...@b...bla> napisał w wiadomości
    news:fkmtet$sla$1@inews.gazeta.pl...
    > "Sky" <s...@o...pl> wrote in message news:fkms2e$mka$1@news.onet.pl...
    >
    > Użytkownik "Sanctum Officium" <b...@b...bla> napisał w wiadomości

    > A gdybym chciał to zrobić lepiej niż tamci?
    > Np twoimi rencami? Nie poporzesz mnie? ;P
    > Za dużo zachodu się samemu wysilić
    > w zmienianie rzeczy-wistości...
    > zamiast jedynie pismaczenie
    > na grupach? ;)
    > >

    > Zgodnie ze starym powiedzeniem, zmianę świata ropocząłem od siebie i już
    > całkiem sporo w tym osiągnąłem. A co będe robił, gdy siebie już zmienię na
    > lepsze w obszarach, które tego wymagają? Co będe zmieniał?

    No właśnie -co byś zmienił gdyby się okazało że możesz?
    Nawet gdybyś wielkie rzeczy mógł?! ;)

    > Pomódl się do Boga, może Ci pomoże zmienić świat.

    Już się pomodliłem i powiedział że mam wam powiedzieć
    co chcę zrobić i poprosić zebyście mi pomogli...każdy
    tyle gór przenieść ile uwierzy że zdoła... :)

  • 12. Data: 2007-12-24 00:21:12
    Od: "Sky" <s...@o...pl>

> [...]
    > lepsze w obszarach, które tego wymagają? Co będe zmieniał?

    No właśnie -co byś zmienił gdyby się okazało że możesz?
    Nawet gdybyś wielkie rzeczy mógł?! Co byś ruszył?
    To rusz! A my razem z tobą... :)

  • 13. Data: 2007-12-24 00:24:25
    Od: "Sanctum Officium" <b...@b...bla>

    "Sky" <s...@o...pl> wrote in message news:fkmtrt$q5m$1@news.onet.pl...

> [...]
    > lepsze w obszarach, które tego wymagają? Co będe zmieniał?

    No właśnie -co byś zmienił gdyby się okazało że możesz?

    U siebie czy na świecie?

    > Pomódl się do Boga, może Ci pomoże zmienić świat.

    Już się pomodliłem i powiedział że mam wam powiedzieć
    co chcę zrobić i poprosić zebyście mi pomogli...każdy
    tyle gór przenieść ile uwierzy że zdoła... :)

    No to zacznij naprawę świata od siebie :-)

    MK

  • 14. Data: 2007-12-24 00:28:35
    Od: "Sky" <s...@o...pl>

> [...]
    >
    > Użytkownik "Sanctum Officium" <b...@b...bla> napisał w wiadomości

    > No właśnie -co byś zmienił gdyby się okazało że możesz?

    Ty to też swiat [jego część]
    więc i "tu" i "tam" ;)

    > Już się pomodliłem i powiedział że mam wam powiedzieć
    > co chcę zrobić i poprosić zebyście mi pomogli...każdy
    > tyle gór przenieść ile uwierzy że zdoła... :)
    > >
    > No to zacznij naprawę świata od siebie :-)

    Nie rozumiesz.
    Ja już SWOJE robię -zachęcając was do wielkich dzieł.
    WSPÓLNYCH wielkich rzeczy lub samodzielnych -jeśli
    ktoś da radę...ale byle podjętych do realizacji!
    ;)

  • 15. Data: 2007-12-24 00:36:30
    Od: "Sanctum Officium" <b...@b...bla>

    "Sky" <s...@o...pl> wrote in message news:fkmuff$rcb$1@news.onet.pl...

> [...]

    WSPÓLNYCH wielkich rzeczy lub samodzielnych -jeśli
    ktoś da radę...ale byle podjętych do realizacji!

    Nie znam dzieł wspólnych całych wielkich społeczeństw. Znam za to dzieła
    Newtona, Leibniza, Kopernika, Chopina, i wielu innych. Wszyscy działali w
    pojedynkę.

    MK

  • 16. Data: 2007-12-24 00:40:46
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Sanctum Officium napisał:
    > Nie znam dzieł wspólnych całych wielkich społeczeństw.

    Piramidy, Mur Chiński, Kanał Sueski, Panamski, miasta, wyprawy na
    Księżyc itd.

    pozdrawiam
    Arek

    --

    www.arnoldbuzdygan.com

  • 17. Data: 2007-12-24 00:44:20
    Od: "Sky" <s...@o...pl>

> [...]

    > ktoś da radę...ale byle podjętych do realizacji!
    > ;)
    > Nie znam dzieł wspólnych całych wielkich społeczeństw.

    Jakiś ciasny masz umysł? Nie żebym chciał obrazić... ;)

    > Znam za to dzieła
    > Newtona, Leibniza, Kopernika, Chopina, i wielu innych. Wszyscy działali w
    > pojedynkę.

    Uważasz że tak właśnie trzeba?
    No to idź w ich ślady... ;P
    Byleś miał wielkie zamiary i cele.
    Tyle jeszcze jest do odkrycia! ;)
    Wyzwól się z własnej ciasnoty i do dzieła!

  • 18. Data: 2007-12-24 00:48:07
    Od: "Sky" <s...@o...pl>

    > Piramidy, Mur Chiński, Kanał Sueski, Panamski, miasta, wyprawy na
    > Księżyc itd.

    A wszystko to były wpierw pomysły jednostek...

  • 19. Data: 2007-12-24 00:51:52
    Od: Ikselka <i...@w...pl>

    Dnia Mon, 24 Dec 2007 01:48:07 +0100, Sky napisał(a):

    > Użytkownik "Arek" <a...@e...net> napisał w wiadomości

    > A wszystko to były wpierw pomysły jednostek...

    Bo każdy jest samotny - także w myśleniu, a może właśnie najbardziej w
    myśleniu: samotność mózgu, rzec by można. To jednak raczej
    błogosławieństwo, bo gdyby dane nam było myśleć/wymyślac zespołowo, to
    nigdy żaden pomysł nie dojrzałby/ujrzałby światła dziennego, żtp.
    :-)
    --
    XL wiosenna
    "Jeżeli ktoś naprawdę cię nienawidził, to tylko dlatego, że nie mógł być

  • 20. Data: 2007-12-24 01:19:31
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Sky napisał:
    > A wszystko to były wpierw pomysły jednostek...

    Skąd wiesz?
    Inspiracja rzadko jest pomysłem jednostki.
    A potem projekty, wykonanie to już wspólne.

    Arek

    --

    www.arnoldbuzdygan.com