  • 1. Data: 2007-11-28 15:30:37
    Temat: Cesja umowy cywilnej versus klient.
    Od: "Andrzej" <s...@i...the.space>

    Witam.

    W 2006 roku podpisałem umowę z firmą "A" s. c. na dostarczanie usługi
    Internetu (w promocji na 2 lata). 2 miesiące temu firma ta zakończyła
    swoją działalność i "przekazała" wszystkich swoich klientów firmie "B"
    sp. z o. o. oczywiście nie informując o tym fakcie klientów. Nagle po 2
    miesiącach przychodzi pismo z firmy "B", że jestem teraz ich klientem i
    przy okazji przychodzą faktury do zapłaty za zaległe 2 miesiące, które
    grzecznie opłacam.

    Pomyślałem sobie jednak, że może to być dobra okazja do zerwania umowy.

    Z firmą "B" nigdy nie podpisywałem żadnej umowy. Jakie
    konsekwencje/perturbacje czekają mnie jeśli będę chciał zaprzestać
    korzystania z usług firmy "B". Dodam, że firma "B" powołuje się na
    "przejęcie klientów firmy A". Żadnej cesji umowy o świadczenie usług na
    oczy nie widziałem.

    Co radzicie?

    pozdrófka...
    Andrzej