  • 1. Data: 2003-03-27 15:03:24
    Temat: Cesja praw do premia gwarancyjnej
    Od: RobertR <R...@h...pl>

    Witam

    Buduję dom, ale nie bardzo mam za co ;-)
    Ja i moja młodsza siostra mamy książeczki mieszkaniowe. Siostra by swoją
    na mnie scedowała (tak to się pisze?), ale podobno musi być pełnoletnia.
    I tu mam pytanie - jej 18 urodziny wypadają 13 sierpnia tego roku. Czy
    musimy z cesją praw czekać do tej daty, czy można zrobić to już teraz?

    Pozdrawiam
    Robert R.

  • 2. Data: 2003-03-27 18:00:08
    Temat: Re: Cesja praw do premia gwarancyjnej
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "RobertR"
> [...]
    > I tu mam pytanie - jej 18 urodziny wypadają 13 sierpnia tego roku. Czy
    > musimy z cesją praw czekać do tej daty, czy można zrobić to już teraz?

    zrobilismy cesje ksiazeczki mieszkaniowej dziecka (nascie lat) - potrzebna
    byla sprawa w sądzie - dziecko się wypowiadało.
    Chodzi o to żeby nieletniego nie skrzywdzic - chyba prosciej bedzie zaczekac
    do 18 lat
    *** blad ***