  • 61. Data: 2024-06-19 00:38:25
    Temat: Re: Cenzura
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 18.06.2024 o 10:31, Olin pisze:

    > Nie czepiaj się tak ostentacyjnie Fiutina, bo ma długie ręce i jeszcze
    > skończysz jak Litwinienko.

    Jak on skończył?
    Cwaniak załatwił sobie, wypłakał w Polsce co chciał, a potem wypiął się
    na Polskę i wyjechał do swoich.

    --
    animka

  • 62. Data: 2024-06-19 00:42:08
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 18.06.2024 o 13:33, Trybun pisze:

    > O prawie, a może się mylę?

    > Że Ty z upodobaniem uprawiasz partyzantkę nic nie zmienia w istocie
    > problemu.

    > I wzorem Ciebie powinni chwalić to co robi władza? I dla ciebie zły jest
    > ten co się nie godzi na takie coś?

    > Czyli wszystko gra i buczy? Ważniejszy temat to spacery posła na
    > sejmowym dachu? Albo poseł Braun z gaśnicą w ręku.  Jak was łatwo
    > zmanipulować..

    Jakąś ruską propagandę siejesz?

    --
    animka

  • 63. Data: 2024-06-19 02:15:29
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 19.06.2024 o 01:11, A. Filip pisze:
    > [...]
    >
    > Cgwytliwawą? Ktoś tam to kupi, nieprawdaż? Może nawet trendzik uciuła.
    > Jakoś powątpiewam w długofalową skuteczność twojej metody dawania odporu.
    > Dla mnie strategie "informacyjne" (propagandowe) nie nastawione (także)
    > na wiele lat już od jakiego czasu wyglądają na debilizm.

    Niby masz rację, ale dlaczego ktoś domaga się odblokowania ruskich
    stron. Szpieg, informator?

    --
    animka

  • 64. Data: 2024-06-19 09:09:48
    Od: Wiesiaczek <c...@v...pl>

    W dniu 19.06.2024 o 02:15, Animka pisze:

    > Niby masz rację, ale dlaczego ktoś domaga się odblokowania ruskich
    > stron. Szpieg, informator?

    A może tylko bardziej rozgarnięty od Ciebie?

    --
    Wiesiaczek - dziś z Sharm El Sheik (Egipt)
    "Ja piję tylko przy dwóch okazjach: Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" (R)

    Wiele informacji, które przekazują polskie i amerykańskie media oraz
    przedstawiciele władzy, prawdopodobnie nie jest prawdziwych. Takie
    doniesienia mogą być elementem wojny informacyjnej ze strony USA i
    Rzeczpospolitej Polskiej.

  • 65. Data: 2024-06-19 10:18:49
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 18 Jun 2024 16:36:27 +0200, Tomasz Kaczanowski napisał(a):

    > Czemu komuchu chcesz wysyłać do innych komuchów wszystkich, a pozostałym
    > chcesz stworzyć komuszy raj w UE?

    No proszę; kacapska agentura wyzywa innych od komuchów.
    Piotrowicz krzyczący "precz z komuną" nie jest odosobniony.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: gtracz64[NA]gmail.com

    Nikołaj Gogol

    https://sites.google.com/view/gtracz

  • 66. Data: 2024-06-19 10:25:30
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl>

    W dniu 19-06-2024 o 10:18, Olin napisał:

    > No proszę; kacapska agentura wyzywa innych od komuchów.
    > Piotrowicz krzyczący "precz z komuną" nie jest odosobniony.

    A co dołączasz do niego?

    --
    http://zrzeda.pl

  • 67. Data: 2024-06-19 10:32:19
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 19 Jun 2024 10:25:30 +0200, Tomasz Kaczanowski napisał(a):

    > A co dołączasz do niego?

    Skąd to przypuszczenie?

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: gtracz64[NA]gmail.com

    Niestety, jest to rząd."
    Woody Allen

    https://sites.google.com/view/gtracz

  • 68. Data: 2024-06-19 10:37:56
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl>

    W dniu 19-06-2024 o 10:32, Olin napisał:

    > Skąd to przypuszczenie?

    Wnioski z tego co pisujesz na grupie.

    --
    http://zrzeda.pl

  • 69. Data: 2024-06-19 10:48:50
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 19 Jun 2024 10:37:56 +0200, Tomasz Kaczanowski napisał(a):

    > Wnioski z tego co pisujesz na grupie.

    Z czego konkretnie?

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: gtracz64[NA]gmail.com

    "Demokracja kończy się wtedy, kiedy rząd zauważy, że może przekupić ludzi
    za ich własne pieniądze"
    Alexis de Tocqueville

    https://sites.google.com/view/gtracz

  • 70. Data: 2024-06-19 10:52:51
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl>

    W dniu 19-06-2024 o 10:48, Olin napisał:

    > Z czego konkretnie?

    Z całości - zachwycanie się wszelkimi komuszymi rozwiązaniami i
    krytykowanie wolności.

    --
    http://zrzeda.pl