  • 51. Data: 2024-06-18 13:33:40
    Temat: Re: Cenzura
    Od: Trybun <M...@t...cb>

    W dniu 18.06.2024 o 11:35, alojzy nieborak pisze:

    > Od gadania.

    O prawie, a może się mylę?

    > Nic. Pisze że u mnie nie jest blokowana i w razie czego jest remedium
    > a Ty nie naburmuszasz niepotrzebnie.

    Że Ty z upodobaniem uprawiasz partyzantkę nic nie zmienia w istocie
    problemu.

    > Możliwe. Ludzie z tego powodu na ulicę nie wyjdą.

    I wzorem Ciebie powinni chwalić to co robi władza? I dla ciebie zły jest
    ten co się nie godzi na takie coś?

    > Jak kto chce wtedy Piskorskiego znajdzie.
    >
    > Wielkie czyszczenie internetów PL było kilka lat temu, user jut u2
    > meldował o tym na innej grupie. Jakich studenciaków zatrudnili do roboty.

    Czyli wszystko gra i buczy? Ważniejszy temat to spacery posła na
    sejmowym dachu? Albo poseł Braun z gaśnicą w ręku.  Jak was łatwo
    zmanipulować..

  • 52. Data: 2024-06-18 13:34:16
    Od: Trybun <M...@t...cb>

    W dniu 18.06.2024 o 10:31, Olin pisze:

    > Nie czepiaj się tak ostentacyjnie Fiutina, bo ma długie ręce i jeszcze
    > skończysz jak Litwinienko.

    Żałosne, naprawdę.

  • 53. Data: 2024-06-18 13:54:56
    Od: alojzy nieborak <g...@g...com>

    W dniu 2024-06-18 o 13:33, Trybun pisze:
    > Czyli wszystko gra i buczy? Ważniejszy temat to spacery posła na
    > sejmowym dachu? Albo poseł Braun z gaśnicą w ręku.  Jak was łatwo
    > zmanipulować..

    Ludkowie niewiele mogą zrobić. Skoro Korwiny z Piskorskimi niewiele mogą
    zrobić mimo posiadania kasy i prawników przy boku, ja tym bardziej
    niewiele mogę.

    Tak wiem, Wiesiaczek mnie filtruje bo kiedyś się pogryźliśmy od
    rezystancję drutu:) Wiesiaczka choć bym chciał i tak nie widzę, zresztą
    jako jedynego w usenecie. Może ktoś go zgłosił i jest filtrowany na
    eternal.september za "nieprawilne" wpisy, nie wiem.

  • 54. Data: 2024-06-18 14:21:37
    Temat: Re: Cenzura [Kary za wywieszanie "Z" wykazały się w RP3 nadzwyczajną skutecznością]
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 18 Jun 2024 12:14:50 +0200, A. Filip wrote:

    > <ironia> No przecież w RP3 ludzie/obywatele tylko dlatego "Z" nie
    > wywieszają że za to kary są. Bez ustawy karzącej za "Z" to by na co
    > drugim domu wisiało. </ironia>
    >
    > Brawo popisowe prawo! :-)

    W Polsce jak w Polsce, ale na Litwie czy Ukrainie?

    Ciekawe, jak by się u nas skończyło wywieszenie takiego Z ...
    stworzenie zagrozenia dla bezpieczeństwa publicznego?
    A bo to wiadomo ilu sąsiadów przy okazji spłonie ?

    J.

  • 55. Data: 2024-06-18 15:47:41
    Od: n...@o...pl

    Trybun <M...@t...cb> napisał(-a):

    > Ty dobrze się czujesz? Jakie te cenzorskie  gnoje mają prawo wolnemu
    > obywatelowi w (podobno) wolnym państwie blokować dostęp do informacji,
    > nawet  z twoja akceptacją??

    Jedź do siebie do brudaskowa na wschód, tam będziesz miał wolność "informacji".

  • 56. Data: 2024-06-18 15:51:15
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 18 Jun 2024 08:16:10 +0200, Trybun wrote:

    > Ty dobrze się czujesz? Jakie te cenzorskie  gnoje mają prawo wolnemu
    > obywatelowi w (podobno) wolnym państwie blokować dostęp do informacji,
    > nawet  z twoja akceptacją??

    Ano widzisz - mają ustawowe prawo, czy mi się to podoba, czy nie.

    Przy czym o ile chodzi o RT, to motywy rozumiem (choc nie jestem pewny
    czy popieram), to ten nczas.com ... tygodnik (internetowy?),
    zaresestrowany w Polsce, związany z czynnym politykiem ...
    no bardzo jestem ciekaw uzasadnienia. Czy to czysta cenzura
    polityczna.

    A jeszcze bardziej mnie ciekawi, co przez rok robiono i jak to strona
    rządowa (ABW ?) załatwiała, bo decyzja bez możliwości odwołania mi się
    baaaardzo nie podoba.

    J.

  • 57. Data: 2024-06-18 16:16:47
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 18.06.2024 o 15:51, J.F pisze:

> [...]
    > zaresestrowany w Polsce, związany z czynnym politykiem ...
    > no bardzo jestem ciekaw uzasadnienia. Czy to czysta cenzura

    No ale .. co Ci przeszkadza, że się politycy żrą? Problem, że zwykłemu
    ludzikowi mogą odmówić prawa do publikacji i że zwykły ludzik nie
    dostanie tego, co ktoś inny dla niego opublikował. Taki jak Ty i ja.
    Mamy się skazać na orwellowski świat?

    > A jeszcze bardziej mnie ciekawi, co przez rok robiono i jak to strona
    > rządowa (ABW ?) załatwiała, bo decyzja bez możliwości odwołania mi się
    > baaaardzo nie podoba.

    No ale to ... nie jest jedyny portal, który zablokowano. Pisałem,
    https://wolnemedia.net/ , na głównej stoi jak wyglądało odwołanie i na
    ile było skuteczne, ponoć real24 tak samo.

  • 58. Data: 2024-06-18 16:36:27
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl>

    W dniu 18-06-2024 o 15:47, n...@o...pl napisał:

    > Jedź do siebie do brudaskowa na wschód, tam będziesz miał wolność "informacji".

    Czemu komuchu chcesz wysyłać do innych komuchów wszystkich, a pozostałym
    chcesz stworzyć komuszy raj w UE?

    --
    http://zrzeda.pl

  • 59. Data: 2024-06-18 19:12:07
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 18 Jun 2024 17:17:50 +0200, A. Filip wrote:

    > A najbardziej mnie bawi że dziennikarzyny nie widzą tego jako
    > ustanawiania precedensu że "tak wolno" (w takim trybie wolno),
    > precedensu do zastosowania szerzej na innych jak zajdzie potrzeba.

    Trudno mi powiedziec - trochę mediów pisało, a reszta ... nie
    wiedzili? Nie zwrócili uwagi? Ucieszyli się?
    Uwierzyli w zwalczanie ruskie propagandy?
    A moze to naprawde tuba Kremla była ?

    https://oko.press/rosyjska-propagande-szerza-polskie
    -portale-znalezlismy-23-takie-witryny

    https://zaufanatrzeciastrona.pl/post/dlaczego-nie-dz
    iala-mi-strona-czyli-jak-abw-walczy-z-kremlowska-pro
    paganda/

    Ale ale - jest ciąg dalszy:
    https://nczas.info/2024/02/01/student-na-celowniku/

    Prokuratura wznowiła/ruszyła śledztwo

    Poza tym autor mitoman?
    Morawiecki jest rocznik 68, w 1986 miał 18 lat, w 89 21 ... no w
    zasadzie mogliby zwerbować, ale czy by się dał w koncówce i już pewnej
    odwilży? A moze przypadek "pod fałszywą flagą" - udawali np prase z
    RFN i prosili o artykuły.

    P.S. https://pl.wikipedia.org/wiki/Mateusz_Morawiecki

    "W latach 1983-1986 był wielokrotnie zatrzymywany i przesłuchiwany w
    związku z działalnością opozycyjną swojego ojca, który ukrywał się
    wówczas przed organami ścigania"

    15-latka zatrzymywali?
    No może i tak, łatwiej postraszyć, nawet jeśli zaraz trzeba wypuścić.

    J.

  • 60. Data: 2024-06-19 00:24:56
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 18.06.2024 o 08:16, Trybun pisze:

    > Ty dobrze się czujesz? Jakie te cenzorskie  gnoje mają prawo wolnemu
    > obywatelowi w (podobno) wolnym państwie blokować dostęp do informacji,
    > nawet  z twoja akceptacją??

    Jedż do swoich ruskich, tam będziesz miał pełną informację.

    --
    animka