  • 41. Data: 2024-06-17 16:08:24
    Temat: Re: Cenzura
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 17.06.2024 o 15:11, alojzy nieborak pisze:

    > Nie zaglądam ale widzę strona jest.
    > https://ibb.co/Rc4g5Nc
    >
    > Jakiś ludek pro-ru z tego co kojarzę.
    >
    > A skro blokują, trza użyć softu do zmiany IP.
    > Są takie. Nic nie trzeba robić/konfigurować, wystarczy kliknąć połącz i
    > wybrać państwo przez które idzie ruch. Na końcu trza kliknąć rozłącz.

    Nie blokują IP więc nie ma potrzeby jego 'zmieniania' cokolwiek to
    znaczy. Blokują rozwiązywanie nazw, proste w obejściu, ale samo się nie
    zrobi więc społeczeństwo jest poszkodowane taką działalnością cenzorską.

  • 42. Data: 2024-06-17 17:01:05
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 17 Jun 2024 14:45:58 +0200, Trybun wrote:

> [...]
    > człowieku. Nie rozumiesz istoty skurwienia reżymu? Ja wolny człowiek z
    > pełnią praw rano wstaje i chcę się zorientować co się dzieje w świecie,
    > klikam sobie na "Myśl Polską", a tu okazuje się że jakaś łajza
    > zablokowała stronę, klikam na "Sputnik", to samo, klikam na inne strony,
    > wszystko poblokowane. Teraz pytanie dlaczego podobno demokratyczne
    > władze w demokratycznym kraju pozbawiają mnie dostępu do informacji, kim
    > ja oficjalnie wolny człowiek dla nich jestem? I dlaczego proponujesz w
    > wolnym kraju uprawiać jakieś partyzantki?

    Jesli to ruska propaganda, to może i dobrze, że zablokowali :-P

    Ale ciekaw jestem o co poszło z tym nczas.com.
    I jak to się ma do prawa ... tzn widać jak się ma - jest stosowna
    ustawa, instytucja wystąpiła, uzasadnienie tajne, odwołanie
    niemożliwe. To juz ponad rok, i dalej zablokowane.
    A jednoczesnie jest nczas.info, i tego nikt nie blokuje?

    Właściciel ten sam, redakcja ta sama ... państwo z dykty czy co?

    J.

  • 43. Data: 2024-06-17 19:29:03
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 17 Jun 2024 17:01:05 +0200, J.F wrote:

> [...]
    > A jednoczesnie jest nczas.info, i tego nikt nie blokuje?
    >
    > Właściciel ten sam, redakcja ta sama ... państwo z dykty czy co?

    Była i interpelacja

    https://sejm.gov.pl/Sejm9.nsf/interpelacja.xsp?typ=I
    NT&nr=39466&view=null

    Odpowiedzi ministra na pytania ciekawe, godne polityka :-)

    Ale nikt tego nie pociągnął dalej? Choćby nie wytknął, ze odpowiedzi
    na pytania brak?

    O co tu chodzi?

    J.

  • 44. Data: 2024-06-18 08:11:37
    Od: Trybun <M...@t...cb>

    W dniu 17.06.2024 o 14:58, Olin pisze:

    > Nie wierzę, że te krynice prawdy są zablokowane w Kacapii i na Białorusi.

    No, nie możesz, nie chcesz ,nie jesteś w stanie, czy w ogóle nie
    rozumiesz o co mi chodzi?.  Co Cię Kacapia boli?

  • 45. Data: 2024-06-18 08:13:30
    Od: Trybun <M...@t...cb>

> [...]
    > Są takie. Nic nie trzeba robić/konfigurować, wystarczy kliknąć połącz
    > i wybrać państwo przez które idzie ruch. Na końcu trza kliknąć rozłącz.

    O czym kurwa jest ta grupa? Coś chcesz udowodnić, chcesz usprawiedliwić
    reżym łamiący swoje własne prawo i tylko po to aby z Ciebie mogli robić
    niedoinformowanego kretyna?

  • 46. Data: 2024-06-18 08:16:10
    Od: Trybun <M...@t...cb>

    W dniu 17.06.2024 o 17:01, J.F pisze:
> [...]
    > A jednoczesnie jest nczas.info, i tego nikt nie blokuje?
    >
    > Właściciel ten sam, redakcja ta sama ... państwo z dykty czy co?

    Ty dobrze się czujesz? Jakie te cenzorskie  gnoje mają prawo wolnemu
    obywatelowi w (podobno) wolnym państwie blokować dostęp do informacji,
    nawet  z twoja akceptacją??

  • 47. Data: 2024-06-18 09:48:15
    Od: Wiesiaczek <c...@v...pl>

    W dniu 18.06.2024 o 08:13, Trybun pisze:

    > O czym kurwa jest ta grupa? Coś chcesz udowodnić, chcesz usprawiedliwić
    > reżym łamiący swoje własne prawo i tylko po to aby z Ciebie mogli robić
    > niedoinformowanego kretyna?

    Spoko, już z niego pewnie coś zrobili :)
    Nie bez powodu jest u mnie w KF_ie :)))

    --
    Wiesiaczek - dziś z Sharm El Sheik (Egipt)
    "Ja piję tylko przy dwóch okazjach: Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" (R)

    Wiele informacji, które przekazują polskie i amerykańskie media oraz
    przedstawiciele władzy, prawdopodobnie nie jest prawdziwych. Takie
    doniesienia mogą być elementem wojny informacyjnej ze strony USA i
    Rzeczpospolitej Polskiej.

  • 48. Data: 2024-06-18 10:31:21
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 18 Jun 2024 08:16:10 +0200, Trybun napisał(a):

    > Jakie te cenzorskie  gnoje mają prawo wolnemu
    > obywatelowi w (podobno) wolnym państwie blokować dostęp do informacji,
    > nawet  z twoja akceptacją??

    Nie czepiaj się tak ostentacyjnie Fiutina, bo ma długie ręce i jeszcze
    skończysz jak Litwinienko.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: gtracz64[NA]gmail.com

    ubóstwie."
    autor nieznany

    https://sites.google.com/view/gtracz

  • 49. Data: 2024-06-18 11:35:22
    Od: alojzy nieborak <g...@g...com>

    W dniu 2024-06-18 o 08:13, Trybun pisze:
    > O czym kurwa jest ta grupa?

    Od gadania.

    > Coś chcesz udowodnić

    Nic. Pisze że u mnie nie jest blokowana i w razie czego jest remedium a
    Ty nie naburmuszasz niepotrzebnie.

    > chcesz usprawiedliwić
    > reżym łamiący swoje własne prawo

    Możliwe. Ludzie z tego powodu na ulicę nie wyjdą.

    > i tylko po to aby z Ciebie mogli robić
    > niedoinformowanego kretyna?

    Jak kto chce wtedy Piskorskiego znajdzie.

    Wielkie czyszczenie internetów PL było kilka lat temu, user jut u2
    meldował o tym na innej grupie. Jakich studenciaków zatrudnili do roboty.

  • 50. Data: 2024-06-18 13:32:27
    Od: Trybun <M...@t...cb>

    W dniu 18.06.2024 o 09:48, Wiesiaczek pisze:

    > Spoko, już z niego pewnie coś zrobili :)
    > Nie bez powodu jest u mnie w KF_ie :)))

    E tam, zaraz do KFa. Akurat pan Alojzy sprawia na mnie wrażenie jednego
    z nielicznych  ludzi zdolnych myśleć samodzielnie.  Tylko czasem i jemu
    zdarzy się coś chlapnąć bez zastanowienia. Mam nadzieję że wzmianki o
    kretynach nie wziął do siebie osobiście.