  • 31. Data: 2024-06-16 08:18:32
    Temat: Re: Cenzura
    Od: Trybun <M...@t...cb>

    W dniu 15.06.2024 o 16:17, Kviat pisze:

> [...]
    >
    > Tak samo jak można oficjalnie w demokratycznym kraju zabrać komuś
    > prawo jazdy, niebezpiecznych wariatów trzymać w izolacji, a małolatowi
    > nie sprzedać fajek, wódki i biletu do kina na film dla dorosłych.
    >
    > Te strony są blokowane, bo są niebezpieczne. To zupełnie inny kaliber
    > niż żarty o płaskiej Ziemi i przepowiadanie szczęśliwej przyszłości
    > przez wróża Macieja.
    >
    > A specjalistą od blokowania stron bezpiecznych jest władca Onucowa
    > Wielkiego. I tylko przypadkiem tak się jakoś dziwnie składa, że na
    > blokowanie tych dziwnych i "śmiesznych stronek" oburzają się

    Ja cie pierdolę, "kim ty kurwa jesteś, pajacu"?  Płaci ci ktoś za te
    chorobliwe łgarstwa czy robisz z siebie idiotę bo to lubisz, czy
    wreszcie, może do tego stopnia cię ogłupili że nie zdajesz sobie sprawy
    ze swojego stanu.
    Są dostępne jeszcze w Polsce serwisy internetowe czy inne źródła w można
    zobaczyć obiektywność to dawaj namiary. Nic nie przebije oficjalnych
    gadzinówek w typie np TVN czy TVP w sianiu nienawiści i szczuciu widza,
    a jednak ktoś na to nas Polaków na nie skazał.

  • 32. Data: 2024-06-16 10:03:15
    Od: Wiesiaczek <c...@v...pl>

    W dniu 16.06.2024 o 08:18, Trybun pisze:

> [...]
    > chorobliwe łgarstwa czy robisz z siebie idiotę bo to lubisz, czy
    > wreszcie, może do tego stopnia cię ogłupili że nie zdajesz sobie sprawy

    To jest bliskie definicji "polactwo"!

    Przypomnę: Wstyd być polakiem ( o czym właśnie mi się przypomina teraz,
    w trakcie urlopu).

    --
    Wiesiaczek - dziś z Sharm El Sheik (Egipt)
    "Ja piję tylko przy dwóch okazjach: Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" (R)

    Wiele informacji, które przekazują polskie i amerykańskie media oraz
    przedstawiciele władzy, prawdopodobnie nie jest prawdziwych. Takie
    doniesienia mogą być elementem wojny informacyjnej ze strony USA i
    Rzeczpospolitej Polskiej.

  • 33. Data: 2024-06-16 14:13:26
    Od: n...@o...pl

    Wiesiaczek <c...@v...pl> napisał(-a):

    > To jest bliskie definicji "polactwo"!
    >
    > Przypomnę: Wstyd być polakiem ( o czym właśnie mi się przypomina teraz,
    > w trakcie urlopu).

    Chyba nikogo nie obchodzą słowa ruska :)

  • 34. Data: 2024-06-17 11:09:25
    Od: Trybun <M...@t...cb>

    W dniu 16.06.2024 o 10:03, Wiesiaczek pisze:

    > To jest bliskie definicji "polactwo"!
    >
    > Przypomnę: Wstyd być polakiem ( o czym właśnie mi się przypomina
    > teraz, w trakcie urlopu).

    Żeby to tylko o polactwo chodziło. A tu chodzi o szczególną cechę ludzi
    którzy ewolucyjnie ani myślą się rozwijać. To ten sam sort podgatunku
    człowieka którego wystarczy poszczuć aby aby bezrefleksyjnie zaczęli
    kamienować nawet brata, najbardziej uwidaczniane to było w czasach
    średniowiecza. Toczy taka tłuszcza pianę z pysków i pała żądzą krwi.

  • 35. Data: 2024-06-17 11:28:15
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Sun, 16 Jun 2024 08:18:32 +0200, Trybun napisał(a):

    > Nic nie przebije oficjalnych
    > gadzinówek w typie np TVN czy TVP w sianiu nienawiści i szczuciu widza

    Nie ma gdzieś w internetach Kacapii Today, żebyś se ulżył i pooglądał
    prawdziwe i ziejące miłością bliźniego programy?

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: gtracz64[NA]gmail.com

    Z dalszych eksperymentów zrezygnował."
    Mark Twain

    https://sites.google.com/view/gtracz

  • 36. Data: 2024-06-17 11:42:37
    Od: n...@o...pl

    Olin <k...@a...w.stopce> napisał(-a):

    > Nie ma gdzieś w internetach Kacapii Today, żebyś se ulżył i pooglądał
    > prawdziwe i ziejące miłością bliźniego programy?

    Ruskowi zablokowali RT, a gamoń nie umie sobie poradzić.
    Drugi Zenek.

  • 37. Data: 2024-06-17 13:16:51
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 17.06.2024 o 11:09, Trybun pisze:

> [...]
    > kamienować nawet brata, najbardziej uwidaczniane to było w czasach
    > średniowiecza. Toczy taka tłuszcza pianę z pysków i pała żądzą krwi.

    O swojej ruskiej rodzinie piszesz?
    Jesteś szpiegiem w Polsce?

    --
    animka

  • 38. Data: 2024-06-17 14:45:58
    Od: Trybun <M...@t...cb>

    W dniu 17.06.2024 o 11:28, Olin pisze:

    > Nie ma gdzieś w internetach Kacapii Today, żebyś se ulżył i pooglądał
    > prawdziwe i ziejące miłością bliźniego programy?

    Nie mam pojęcia o czym prawisz dobry choć mało sprawny na umyśle
    człowieku. Nie rozumiesz istoty skurwienia reżymu? Ja wolny człowiek z
    pełnią praw rano wstaje i chcę się zorientować co się dzieje w świecie,
    klikam sobie na "Myśl Polską", a tu okazuje się że jakaś łajza
    zablokowała stronę, klikam na "Sputnik", to samo, klikam na inne strony,
    wszystko poblokowane. Teraz pytanie dlaczego podobno demokratyczne
    władze w demokratycznym kraju pozbawiają mnie dostępu do informacji, kim
    ja oficjalnie wolny człowiek dla nich jestem? I dlaczego proponujesz w
    wolnym kraju uprawiać jakieś partyzantki?
    Tobie oczywiście nikt nie każe oglądać RT, możesz sobie spokojnie
    oglądać TVNy i dalej opłakiwać bohaterską śmierć obrońców "Wyspy Węży".

  • 39. Data: 2024-06-17 14:58:44
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 17 Jun 2024 14:45:58 +0200, Trybun napisał(a):

> [...]
    > klikam sobie na "Myśl Polską", a tu okazuje się że jakaś łajza
    > zablokowała stronę, klikam na "Sputnik", to samo, klikam na inne strony,

    Nie wierzę, że te krynice prawdy są zablokowane w Kacapii i na Białorusi.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: gtracz64[NA]gmail.com

    "To potworne, że za plecami ludzie mówią o nas rzeczy, które są całkowicie
    i absolutnie prawdziwe"
    Oscar Wilde

    https://sites.google.com/view/gtracz

  • 40. Data: 2024-06-17 15:11:35
    Od: alojzy nieborak <g...@g...com>

    W dniu 2024-06-17 o 14:45, Trybun pisze:
> [...]
    > człowieku. Nie rozumiesz istoty skurwienia reżymu? Ja wolny człowiek z
    > pełnią praw rano wstaje i chcę się zorientować co się dzieje w świecie,

    Nie zaglądam ale widzę strona jest.
    https://ibb.co/Rc4g5Nc

    Jakiś ludek pro-ru z tego co kojarzę.

    A skro blokują, trza użyć softu do zmiany IP.
    Są takie. Nic nie trzeba robić/konfigurować, wystarczy kliknąć połącz i
    wybrać państwo przez które idzie ruch. Na końcu trza kliknąć rozłącz.