  • 1. Data: 2006-10-09 19:56:18
    Temat: Centrum Techniki Laserowej (z grupy pl.praca.dyskusje)
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <k...@u...gazeta.pl>

    CTL Centrum Techniki Laserowej rozesłało do wszystkich do których mogło (w
    tym do mnie) takie pismo (w formacie doc, ale wygenerowałem z tego pdf):
    http://kw1618.w.interia.pl/1internet_indywidualnie.p
    df
    [przepraszam za darmowe www z ograniczeniem transferu]

    Otóż jak wszyscy widzą na grupie dyskusyjnej mój post nie oczernia firmy, a
    jedynie opowiadam jak było, gdy próbowałem tam pracować.
    Dodatkowo pismo podpisane jest przez niejakiego Leszka Raraka, który
    podpisuje się jako radca prawny, a takiego radcy nie ma (sprawdziłem w
    wyszukiwarce na liscie radców prawnych
    http://www.radca.prawny.lex.pl/szukaj/radca/?cmd=ind
    ex ), tak więc samo
    zachowanie firmy świadczy o firmie co pozostawiam bez komentarza.

    Ale jest to temat na tę grupę, bo jesli Pan Leszek Rarak jednak istnieje to
    nadaje się to nadaje się to do doniesienia o popełnieniu wykroczenia z art.
    61 kw.
    Kodeks wykroczeń znajdziemy tu:
    http://isip.sejm.gov.pl/servlet/Search?todo=file&id=
    WDU19710120114&type=3&name=D19710114Lj.pdf

    Tak więc publicznie wzywam Pana Leszka Raraka do podania nr uprawnień.

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy

  • 2. Data: 2006-10-09 20:01:49
    Od: KrzysiekPP <j...@N...ceti.pl>

    > http://kw1618.w.interia.pl/1internet_indywidualnie.p
    df

    Ha ... szkoda ze nie napisales tego wczesniej, bo dzis bylem na tej
    ulicy ... z checia bym obejrzał tego pana :D :D :D :D

    --
    Krzysiek, Krakow, http://kszysiek.xt.pl/

  • 3. Data: 2006-10-09 20:06:48
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <k...@u...gazeta.pl>

    Na grupie pl.praca.dyskusje toczą się żywiołowe dyskusje, jaka jest granica
    wolnosci słowa w tych (i nie tylko tych) dyskusjach ?

    http://groups.google.pl/groups/search?hl=pl&q=Centru
    m+Techniki+Laserowej&qt_s=Szukaj

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy

  • 4. Data: 2006-10-09 20:14:31
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <k...@u...gazeta.pl>

    Dnia Mon, 9 Oct 2006 22:01:49 +0200, KrzysiekPP napisał(a):

    df

    > Ha ... szkoda ze nie napisales tego wczesniej, bo dzis bylem na tej
    > ulicy ... z checia bym obejrzał tego pana :D :D :D :D

    Chwalą się, że mają certyfikaty CE, ISO 9001 i jeszcze coś, ciekawe czy to
    prawda.

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy

  • 5. Data: 2006-10-09 21:15:41
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <k...@u...gazeta.pl> napisał
    w wiadomości news:10pc8vfx6tm2z.1wod4gqr7xpci$.dlg@40tude.net...

    Choć uważam, że nie mają racji i faktycznie w Twojej wypowiedzi nie było niczego
    szkalującego tę firmę czy też - jak chce nasz enigmatyczny radca prawny -
    prezesa, to zupełnie nie widzę sensu upublicznienia tego ich dzieła na tej
    grupie. Szanse na to, że czytuje je ktokolwiek, kto zna tego człowieka raczej
    znikome. Sprawy samozwańczemu radcy zrobić nie sposób, bo przecież ten dokument
    nie jest dokumentem, bowiem nie posiada niczyjego podpisu. Fakt, że prezes
    zamiast sam się podpisać pod pismem szuka jakiś tam wybiegów nie najlepiej
    świadczy o jego poziomie. Zwłaszcza, że fakt, iż listy radców parnych są
    powszechnie dostępne jest raczej powszechnie znany, więc mógł wpisać chociaż
    nazwisko istniejącego. pewnie by nikt tego nie sprawdzał, a tak, to się z lekka
    zbłaźnił. Chyba, że to jakiś nowy radca prawny,a rejestr nie został
    zaktualizowany. Albo może ktoś, kto robi aplikację. Aplikantów w tym wykazie
    chyba nie ma, a Ci czasem się posługują już tytułem :-)

  • 6. Data: 2006-10-12 21:00:31
    Od: "Lukasz" <l...@p...onet.WYTNIJpl>

    A tak na marginesie: jak się skończyły kontakty z prasą? Podchwycili temat?

    --
    Lukasz
    N 50 05' 04"

  • 7. Data: 2006-10-12 21:50:24
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 09.10.2006 Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <k...@u...gazeta.pl>
    napisał/a:
    > Otóż jak wszyscy widzą na grupie dyskusyjnej mój post nie oczernia firmy, a

    Niestety, nie podałeś msg-id.

    > jedynie opowiadam jak było, gdy próbowałem tam pracować.

    To, że napisałeś jak było wcale MZ nie wyłącza odpowiedzialności z art
    212.

    --
    Marcin