  • 21. Data: 2008-12-28 22:40:59
    Temat: Re: Ceneo.pl a oferta sklepów internetowych
    Od: "NeoRex[PL]" <n...@g...com>

    > Bo nie myślom, chłopie, bo nie myślom...

    W żadnym wypadku nie napisałem że ceneo jest obiektem klasy sklep...
    Skąd się biorą takie upierdliwe stwory? no skąd?
    Może warto postawić pytanie gdzie powinni lądować??
    ...>nul ?

  • 22. Data: 2008-12-28 22:48:35
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości
    .googlegroups.com
    NeoRex[PL] <n...@g...com> pisze:

    > W żadnym wypadku nie napisałem że ceneo jest obiektem klasy sklep...
    > Skąd się biorą takie upierdliwe stwory? no skąd?
    > Może warto postawić pytanie gdzie powinni lądować??
    > ...>nul ?
    Stary, ja rozumiem, ja ci nawet rację przyznaję ale to jeszcze nie ten czas.
    Nie ten czas i nie w naszym kraju.
    Wydaje mi się, że jesteśmy po jednej stronie, tylko ty nie kapujesz reguł tu
    funkcjonujących i dlatego się buldoczysz.

    --
    Jotte

  • 23. Data: 2008-12-28 23:13:38
    Od: "NeoRex[PL]" <n...@g...com>

    Fakt Jotte może nie kojarzę, bo przyznam szczerze pierwszy raz
    korzystam z grup dyskusyjnych, a co za tym idzie z tej grupy również
    pierwszy raz.

    Bocze się ponieważ poczułem atak na swoją osobę. Taka reakcja
    podprogowa...

    A znam z różnych for dyskusyjnych przypadki krzykaczy którzy naprawdę
    uprzykrzają życie, mam nadzieje że za takiego nie zostałem uznany. Bo
    Ciebie właśnie za takiego uznałem(pierwszy temat... i od razu taka
    reakcja z Twojej strony). Automatycznie nastawiłem się na starcie z
    Tobą. Wiadomo nikt nie chce problemów oraz wrogów nawet w tak
    "anonimowym" świecie, a więc rozumiem, że doszliśmy do konsensusu i
    uznajemy, że wszystko jest good i nikt do nikogo już nie rości żadnych
    żali("Już nikt, nigdy przez tych panów życia pozbawiony nie będzie").

    Chciałem po prostu pomocy w mojej sprawie. Również w wyjaśnieniu mi
    czy czegoś źle nie robie, gdzieś nie popełniam błędu merytorycznego.
    Nadal na to liczę, ale już bez takich zgryźliwych uwag.

    Pozdrawiam.
    NeoRex[PL]

  • 24. Data: 2008-12-28 23:41:09
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości
    .googlegroups.com
    NeoRex[PL] <n...@g...com> pisze:

> [...]
    > czy czegoś źle nie robie, gdzieś nie popełniam błędu merytorycznego.
    > Nadal na to liczę, ale już bez takich zgryźliwych uwag.
    Wszystko jest wg mnie OK, starcia się zdarzają, poglądy się ścierają, czasem
    ostro, obrażanie się na to nie ma sensu i to tyle.
    Do meritum.
    Nie masz za bardzo mozliwości ruchu IMO.
    Handel sieciowy u nas raczkuje, reguły kalekie, no i nie wszystko jest sens
    tak kupować. Trzeba czasu.
    Moja rada w twojej kwestii?
    Wkurzysz się - olać i kupić normalnie.
    Laptok to nie długopis. Popatrz na warunki serwisowe, nie tylko na cenę.

    --
    Jotte

  • 25. Data: 2008-12-29 00:17:05
    Od: "NeoRex[PL]" <n...@g...com>

    Tutaj akurat nie chodziło o chęć zakupu wynikającą z potrzeby, ale o
    zrealizowanie znalezionej okazji cenowej. Serwis sprzętu na szczęście
    to door-to-door producenta. Raczkuje, łagodnie to ująłeś-to nawet się
    nie rusza, tyle się naszukałem i nic na ten temat szczególnego nie
    znalazłem. Jednak zdaje mi się, że warto próbować, szczególnie, że mam
    troszkę czasu i mogę na tym zyskać.

    Czy "oferta handlowa" zawsze oznacza tą z KC? Czy może zaistnieć inna
    forma interpretacji tego zbitka wyrazów? I właściwie której definicji
    powinnam się trzymać?

    Czy sklep przyznał się do swojego błędu anulując moje zamówienie z
    powodu braku dostępności u siebie w magazynie oraz u dostawców, a nie
    z powodu zapisu w regulaminie?

    Czy można ten brak dostępności w jakiś sposób sprawdzić?

    Oraz ostatnie "czy" istnieje jakieś prawo które skutkuje w Internecie
    dotyczące wydania dodanego towaru do koszyka przez sklep? tak jak to
    się ma do fizycznych sklepów

    Atmosfera od razu się przyjemniejsza zrobiła.

    Pozdrawiam

  • 26. Data: 2008-12-29 00:48:57
    Od: Patryk Włos <a...@o...pl>

    > Tutaj akurat nie chodziło o chęć zakupu wynikającą z potrzeby, ale o
    > zrealizowanie znalezionej okazji cenowej. Serwis sprzętu na szczęście

    Krótko mówiąc, jebany cwaniaczek.

    > forma interpretacji tego zbitka wyrazów? I właściwie której definicji
    > powinnam się trzymać?

    Powinieneś się trzymać tego, że nawet jak ktoś się pomylił, lub jak w
    jakimś systemie objawił się błąd, to _intencją_ sprzedawcy _nie_ była
    sprzedaż po omyłkowo zaprezentowanej cenie.

    --
    Zobacz, jak się pracuje w Google:
    http://pracownik.blogspot.com

  • 27. Data: 2008-12-29 01:36:22
    Od: "NeoRex[PL]" <n...@g...com>

    Czy cena obniżona o ok.20% za tego typu sprzęt jest oznaką cwaniactwa
    lub ich błędu systemowego? nie sądzę!
    Zamierzony zabieg marketingowy sprzedawcy, to już brzmi lepiej

    Dlaczego konsument ma szkodzić sobie, kiedy sprzedawca popełnia wiele
    takich "pomyłek cenowych"?

  • 28. Data: 2008-12-29 18:26:44
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości
    f.googlegroups.com
    NeoRex[PL] <n...@g...com> pisze:

    > Tutaj akurat nie chodziło o chęć zakupu wynikającą z potrzeby, ale o
    > zrealizowanie znalezionej okazji cenowej.
    Mama mi zawsze powtarzała, że biednego nie stać na rzeczy tanie.

> [...]
    > nie rusza, tyle się naszukałem i nic na ten temat szczególnego nie
    > znalazłem. Jednak zdaje mi się, że warto próbować, szczególnie, że mam
    http://www.sklepy24.pl/zakupy/prawo_konsumenckie/skl
    ep/internetowy
    To ci powinno pomóc odpowiedzieć sobie na przynajmniej część wątpliwości
    (choć osobiście uważam, że odrobinę za duże masz roszczenia - ale to jedynie
    moje odczucie).
    Tylko uważaj żeby sprawdzić ew. nowelizacje aktów prawnych.

    > Czy "oferta handlowa" zawsze oznacza tą z KC? Czy może zaistnieć inna
    > forma interpretacji tego zbitka wyrazów? I właściwie której definicji
    > powinnam się trzymać?
    Może nikt nie zauważył, ale ja tak - kilka wierszy wyżej: "się naszukałEM",
    teraz: powinnAM...
    Dziwne. ;)

    --
    Jotte

  • 29. Data: 2008-12-29 18:41:45
    Od: "NeoRex[PL]" <n...@g...com>

    I wykryłeś, jestem kobietą... żart ;)
    Dzięki serdeczne za adresik, jak już wiadomo konkretnie gdzie szukać
    to o wiele łatwiej się rozwiązuje problemy.
    Będę uważał na nowelizacje.