  • 11. Data: 2002-05-28 09:09:34
    Temat: Re: Cena w sklepie
    Od: "Tomek 'Tomo' Kalka" <t...@c...katowice.pl>

    Użytkownik "Vicky" <b...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:acnab6$oht$1@news.tpi.pl...

    > Jeśli opis artykułu się zgadza i wisi cena to masz prawo żądać zwrotu
    > różnicy ceny.

    > Zwrot różnicy to zakup po cenie "wywieszonej" :)

    A jaka jest podstawa prawna takiego twierdzenia (wierzę ci bo sam myślałem
    że tak jest). Pytam bo byłem ostatnio w tym sklepie ponownie i sytuacja
    dalej wygląda jak wyglądała. Dalej nikt się nie przejął sprawą a klienci ich
    obchodzą tyle co zeszłoroczny śnieg. Jak będę miał podstawę prawną to pójdę
    tam i kupię sobie to co chciałem po niższej cenie a sklep może w końcu się
    obudzi.

    Z góry dzięki za info

    Tomo

  • 12. Data: 2002-05-28 16:13:09
    Od: "Vicky" <b...@a...pl>

    Użytkownik "Tomek 'Tomo' Kalka" <t...@c...katowice.pl> napisał w
    wiadomości news:acvhek$o66$1@news.tpi.pl...

> [...]
    pójdę
    > tam i kupię sobie to co chciałem po niższej cenie a sklep może w końcu się

    Nie wiem jak to wygląda prawnie. Tak wygląda to od strony sklepu - oddaje
    różnice bądź zwraca kasę. Być może właśnie dlatego, że ma to jakieś
    odwołanie w prawie.

    Pozdrawiam
    Vicky