-
1. Data: 2007-05-23 12:51:50
Temat: Re: Celowe wprowadzenie w błąd Urzędu
Od: t...@g...com
On 23 Maj, 14:41, Baczek <m...@p...onet.pl> wrote:
> t...@g...com napisał(a):> Witam serdecznie,
>
> > Jakiś czas temu, w mojej placówce (Urząd Miejski (woj. Lubuskie)),
> > miał miejsce przykry incydent - mianowicie zadzwoniła kobieta podając
> > sie za pracownicę naszej placówki, z prośbą o przyspieszenie terminu
> > wydania Jej dokumentów. Jak najbardziej otrzymała je w trybie
> > ekspresowym. Delikwentka, powiedziała że ma pilny wyjazd służbowy z
> > ważna osobistością w naszym mieście, "głową" (tutaj padło konkretne
> > nazwisko) UM.
> > Jak sie okazało, Pani nie pracuje u nas w placówce i było to zwykłe
> > kłamstwo.
> > Co w takiej sytuacji? Jakie konsekwencje może ponieść?
>
> Nic jej nie grozi :), ciezko bedzie udowodnic, ze to ona dzwonila, ze
> powolywalas, itd.
> Wpuscila Was w maliny i tyle.
>
> Pozdrawiam
Nawet gdy posiadamy nagrania rozmów telefonicznych, oraz
zidentyfikowany numer?
Dodam, że kobieta również przyszła osobiście żeby odebrać dokumenty i
sygnowała je osobiście.
Co w przypadku udowodnienia? Jakie konsekwencje? - czy jest sens?
-
2. Data: 2007-05-23 13:00:48
Temat: Re: Celowe wprowadzenie w błąd Urzędu
Od: Ludek Vasta <q...@X...onet.pl>
t...@g...com napsal(a):
>>> Jakiś czas temu, w mojej placówce (Urząd Miejski (woj. Lubuskie)),
>>> miał miejsce przykry incydent - mianowicie zadzwoniła kobieta podając
>>> sie za pracownicę naszej placówki, z prośbą o przyspieszenie terminu
>>> wydania Jej dokumentów. Jak najbardziej otrzymała je w trybie
>>> ekspresowym.
>> Nic jej nie grozi :), ciezko bedzie udowodnic, ze to ona dzwonila, ze
>> powolywalas, itd.
>> Wpuscila Was w maliny i tyle.
>
> Nawet gdy posiadamy nagrania rozmów telefonicznych, oraz
> zidentyfikowany numer?
Widocznie jest problem. Urzad jest swietnie wyposazony technicznie,
tylko pracownikow nie przeszkolono i po prostu uwierza w cokolwiek.
Trzeba inwestowac pare zlotych do przystepnej ksiazki "Sztuka podstepu"
Kevina Mitnicka. Wlasnie nie tylko kupic czy wypozyczyc, ale tez przeczytac.
Cytuje za
http://helion.pl/ksiazki/recenzje/artdec.htm:
"Motyw przewodni książki jest bardzo prosty -- każdego można wyprowadzić
w pole podszywając się za inne osoby, udając współpracownika, serwisanta
lub zagubionego człowieka potrzebującego pomocy. Każdy narażony jest na
mimowolne przekazanie rozmówcy tajemnic, haseł, numerów kart kredytowych
-- wystarczy odpowiednio spreparowana rozmowa telefoniczna, wyobraźnia,
refleks i zdobycie zaufania."
Ludek
-
3. Data: 2007-05-23 13:57:23
Temat: Re: Celowe wprowadzenie w błąd Urzędu
Od: "Jackare" <j...@i...pl>
Nawet gdy posiadamy nagrania rozmów telefonicznych, oraz
zidentyfikowany numer?
Dodam, że kobieta również przyszła osobiście żeby odebrać dokumenty i
sygnowała je osobiście.
Co w przypadku udowodnienia? Jakie konsekwencje? - czy jest sens?
Konsekwencje będą takie że kobieta narobi krzyku, zaczną się Wami
interesować media, wywlekać wasze nieoficjalne koleżeńskie układy, równych i
równiejszych i ktoś (oczywiście z samego dołu bo jakżeby inaczej) wyleci z
pracy, ale może o to chodzi ?
Nauczcie się urzędniczyny, że jesteście od obsługi procedur a nie
uznaniowego podejmowania decyzji.
--
Jackare
-
4. Data: 2007-05-23 15:13:15
Temat: Re: Celowe wprowadzenie w błąd Urzędu
Od: "Henry (k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>
Dnia Wed, 23 May 2007 15:57:23 +0200, Jackare napisał(a):
> Nauczcie się urzędniczyny, że jesteście od obsługi procedur a nie
> uznaniowego podejmowania decyzji.
A skąd wiesz że procedura przewiduje przetwarzanie dokumentów
w kolejności ich napływania?
Pozdrawiam,
Henry
-
5. Data: 2007-05-24 07:18:51
Temat: Re: Celowe wprowadzenie w błąd Urzędu
Od: Sebcio <s...@n...com>
Henry (k) pisze:
> A skąd wiesz że procedura przewiduje przetwarzanie dokumentów
> w kolejności ich napływania?
Generalnie powinna przetwarzać w kolejności napływania, jeśli mówimy o
wydawaniu dokumentów. Jeśli jest inaczej, to jest źle.
--
Pozdrawiam,
Sebcio
-
6. Data: 2007-05-24 08:51:01
Temat: Re: Celowe wprowadzenie w błąd Urzędu
Od: "Henry (k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>
Dnia Thu, 24 May 2007 09:18:51 +0200, Sebcio napisał(a):
> Generalnie powinna przetwarzać w kolejności napływania, jeśli mówimy o
> wydawaniu dokumentów. Jeśli jest inaczej, to jest źle.
Raczej w określonym terminie. A to jaką sobie wewnętrznie kolejność ustalą
to już ich sprawa.
Pozdrawiam,
Henry
-
7. Data: 2007-05-24 13:08:12
Temat: Re: Celowe wprowadzenie w błąd Urzędu
Od: MarcinJM <m...@i...pl>
Henry (k) pisze:
> Dnia Thu, 24 May 2007 09:18:51 +0200, Sebcio napisał(a):
>
>> Generalnie powinna przetwarzać w kolejności napływania, jeśli mówimy o
>> wydawaniu dokumentów. Jeśli jest inaczej, to jest źle.
>
> Raczej w określonym terminie. A to jaką sobie wewnętrznie kolejność ustalą
> to już ich sprawa.
Z tego wynika, ze terminy sa zbyt dlugie.
"- Ile ci to zajmie?
- 2 dni
- dobra, masz godzine"
:)
--
Pozdrawiam
MarcinJM
____________________________
gg: 978510, Skype: marcin.jm