  • 1. Data: 2007-05-23 11:51:16
    Temat: Celowe wprowadzenie w błąd Urzędu
    Od: t...@g...com

    Witam serdecznie,

    Jakiś czas temu, w mojej placówce (Urząd Miejski (woj. Lubuskie)),
    miał miejsce przykry incydent - mianowicie zadzwoniła kobieta podając
    sie za pracownicę naszej placówki, z prośbą o przyspieszenie terminu
    wydania Jej dokumentów. Jak najbardziej otrzymała je w trybie
    ekspresowym. Delikwentka, powiedziała że ma pilny wyjazd służbowy z
    ważna osobistością w naszym mieście, "głową" (tutaj padło konkretne
    nazwisko) UM.
    Jak sie okazało, Pani nie pracuje u nas w placówce i było to zwykłe
    kłamstwo.
    Co w takiej sytuacji? Jakie konsekwencje może ponieść?

    Dziękuję serdecznie,
    T. Buczyn

  • 2. Data: 2007-05-23 12:41:58
    Temat: Re: Celowe wprowadzenie w błąd Urzędu
    Od: Baczek <m...@p...onet.pl>

    t...@g...com napisał(a):
> [...]
    > kłamstwo.
    > Co w takiej sytuacji? Jakie konsekwencje może ponieść?

    Nic jej nie grozi :), ciezko bedzie udowodnic, ze to ona dzwonila, ze
    powolywalas, itd.
    Wpuscila Was w maliny i tyle.

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2007-05-23 12:42:09
    Od: "kendy" <z...@...adres>

    >Co w takiej sytuacji? Jakie konsekwencje może ponieść?

    konsekwencje to moze poniesc ktos kto 'na prosbe' wykonal pewne czynnosci
    omijajac kolejke oczekujacych obywateli
    na moje oko to ktos udowodnil Wam urzednikom ze ciagle we wszelkich urzedach
    jest kolesiostwo i zalatwianie 'po znajomosci'
    a normalny obywatel musi czekac w nieskonczonosc...

    k.

  • 4. Data: 2007-05-23 15:19:26
    Od: Mirek <u...@o...pl>

    t...@g...com napisał(a):
    > Co w takiej sytuacji? Jakie konsekwencje może ponieść?

    Tak, urzędnik powinien ponieść konsekwencje.

    Mam nadzieję, że to była prowokacja dziennikarska i lada chwila jej opis
    ukarze się w prasie.

    --
    pzdr