  • 61. Data: 2015-05-08 16:47:03
    Temat: Re: Celnosc policjanta.
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 08-05-15 o 08:34, Andrzej Lawa pisze:

    > Tylko 30J? Toż to niewiele więcej jak "urządzenie pneumatyczne"!

    Maksymalna jest 33 Jr, więc przeszacowałem, że na tych 16~20 metrach
    będzie miał około 30 J.

  • 62. Data: 2015-05-08 16:50:37
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Marek Wisniewski wrote:

    > Ja nie jestem zadnym kibolem. Nigdy w zyciu nie bylem na zadnym meczu.
    > Chodzi mi jedynie o wyjasnienie sprawy.

    Ale już od samego poczatku zadajesz tendencyjne pytania.

    > Rzecznik policji sciemnia, dziennikarze to lykaja, nikt nie zadaje pytan.

    Bo nikt ich nie chce zadawac. Sa zadowoleniu ze statusu jaki jest.

    reszty bez sensu nie da sie skomentowac.

  • 63. Data: 2015-05-08 20:10:35
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Robert Tomasik"

    > Jak jest się idiotą strzelającym z biodra w biegu...

    Weź jednak uprzejmie pod uwagę wyjątkowość sytuacji.Policjant podjął te
    decyzję w ułamku sekundy i nie była ona jakoś szczególnie błędna,
    natomiast do tego, że ona merytorycznie była bezsprzecznie wadliwa
    doszliśmy po kilku godzinach analiz. Żaden policjant wcześniej nie
    musiał stawić czoła Tygrysowi przy użyciu P-64 CZAK.
    ---
    Przestań p...ć. Tygrysa goniliście a nie musieliście się przed nim bronić.

  • 64. Data: 2015-05-08 21:00:12
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 08.05.2015 o 13:25, Marek Wisniewski pisze:

    > Oczywiscie, krwawienie z tetnicy , przy jajach, jest trudne do zatamowania,
    > ale, tak 15 cm ponizej, to chyba bez problemu ?

    Może najpierw zapoznaj się z tematem, chociażby z drugiej ale fachowej
    ręki (np. ratownika medycznego) i przestań zgrywać (?) gimbusa, który
    mądrzy się na tematy, o których nie ma bladego pojęcia.

    No i ponownie - tego typu strzelba to nie jest broń precyzyjna ani
    pociski nie są samonaprowadzające. Strzela się jak dawniej z muszkietów
    - salwami, mniej-więcej w kierunku celu i raczej niżej niż wyżej. 15cm
    poniżej równie dobrze może się zamienić na pół metra powyżej.

    Jeśli trafi wyżej - pech. Jeśli uszkodzi poważną arterię - pech. Jak
    pechowo trafisz to i tortem truskawkowym rozsmarowanym na twarzy możesz
    kogoś zabić (patrz: alergie). Albo zatrzymywany ci się sam udławi
    połykanym dowodem rzeczowym.

    --
    Boga prawdopodobnie nie ma.
    A teraz przestań się martwić

  • 65. Data: 2015-05-08 21:02:27
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

> [...]
    > doszliśmy po kilku godzinach analiz. Żaden policjant wcześniej nie
    > musiał stawić czoła Tygrysowi przy użyciu P-64 CZAK.

    Może tak - była to wisienka na torcie w postaci czegoś, co
    angielskojęzyczni nazwaliby "giant clusterfuck".

    Sama koncepcja akcji od początku była spieprzona.

  • 66. Data: 2015-05-08 21:03:34
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    > Maksymalna jest 33 Jr, więc przeszacowałem, że na tych 16~20 metrach
    > będzie miał około 30 J.

    Nie targuję się o pojedyncze dżule - jestem tylko nieco zaskoczony, że
    jest to aż tak niskoenergetyczne.

  • 67. Data: 2015-05-08 21:04:46
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 08-05-15 o 21:02, Andrzej Lawa pisze:

    > Może tak - była to wisienka na torcie w postaci czegoś, co
    > angielskojęzyczni nazwaliby "giant clusterfuck".
    >
    > Sama koncepcja akcji od początku była spieprzona.

    Nie zgodzę się z Tobą. Tam nie było żadnej koncepcji akcji, która
    mogłaby być spieprzona. Tam jej w ogóle nie było. To było po prostu
    zrobione bez żadnej koncepcji.

  • 68. Data: 2015-05-08 21:09:33
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    > Nie zgodzę się z Tobą. Tam nie było żadnej koncepcji akcji, która
    > mogłaby być spieprzona. Tam jej w ogóle nie było. To było po prostu
    > zrobione bez żadnej koncepcji.

    Kartofel/ziemniak - co za różnica? ;)

  • 69. Data: 2015-05-09 09:46:00
    Od: <4...@7...094600.invalid> (Tom N)

    Robert Tomasik w

    > Jasnowidz?
    [...]
    > też tego na takim filmie nie zobaczysz.

    Mając linie pomocnicze jak najbardziej da sie zobaczyć to i owo.

    No i gdyby strzelał w nogi to nie byłoby obrażeń na wysokości ramion -- to
    troche więcej niż pół metra

    --
    'Tom N'

  • 70. Data: 2015-05-09 11:40:31
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 09-05-15 o 09:46, (Tom N) pisze:
> [...]
    >
    > Mając linie pomocnicze jak najbardziej da sie zobaczyć to i owo.
    >
    > No i gdyby strzelał w nogi to nie byłoby obrażeń na wysokości ramion -- to

    No właśnie cały czas tłumaczę, że jedno z drugiego nie wynika. Gumowa
    amunicja jest lekka i niecelna. Z założenia mając małą energię nie
    powinna powodować poważnych obrażeń. Strzela się w stronę celu, ale
    miejsce trafienia jest po prostu rozkładem prawdopodobieństwa.