  • 51. Data: 2015-05-08 13:39:59
    Temat: Re: Celnosc policjanta.
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-05-08 13:31, szerszen pisze:

    > Chyba ci się wszystko pomyliło. W kazdym cywilizowanym świecie
    > obowiązuje domniemanie niewinności. To ty musisz udowodnić że masz
    > rację. Dopóki tego nie udowodnisz, a nie masz jak, policja jest
    > niewinna.

    Dobrze, że zaznaczyłeś, że w cywilizowanym kraju, bo juz bym
    protestował, w Polsce w urzędzie skarbowym domniemanie niewinności nie
    istnieje.

    --
    Kaczus
    http://kaczus.cba.pl

  • 52. Data: 2015-05-08 14:25:16
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 08.05.2015 13:13, Marek Wisniewski pisze:
    > Ja nie jestem zadnym kibolem. Nigdy w zyciu nie bylem na zadnym meczu.
    > Chodzi mi jedynie o wyjasnienie sprawy.

    Bujda. Chodzi ci o zadymę - ty wyrok już wydałeś.

    > Rzecznik policji sciemnia, dziennikarze to lykaja, nikt nie zadaje pytan.

    Pomawiasz człowieka o kłamstwo.

    > Mnie to wkurza, ze sie z telewidzow robi jeleni i opowiada jakies historie o aorcie
    w okolicy ramienia.

    Weź pod uwagę, że mało który dziennikarz ma wykształcenie medyczne.

    Potocznie aorta == duże naczynie krwionośne.
    [ciach]

    > Strzelaja w glowe, w szyje, zeby zabic, lub przynajmniej niezle pokiereszowac.

    I znowu pomówienia.

    > Przeciez, jesli trafi sie w nogi, to delikwent jest i tak
    > wylaczony z dalszej akcji, wiec po co zaraz zabijac ?

    Robert dość dokładnie ci wypunktował, gdzie prezentujesz brak pojęcia o
    strzelaniu z takiej broni takimi pociskami.

    Może przeczytaj?

    > Jesli nieslusznie podejrzewam policje o dzialanie w zlej wierze,
    > to niech mi ktos udowodni, ze sie myle.

    Mhm. To ja ciebie podejrzewam o handel narkotykami i kradzieże. I
    udowodnij, że jesteś niewinny.

    --
    Boga prawdopodobnie nie ma.
    A teraz przestań się martwić

  • 53. Data: 2015-05-08 14:44:18
    Od: Sonn <p...@p...onet.pl>

    W dniu 2015-05-08 o 13:39, Tomasz Kaczanowski pisze:

    > Dobrze, że zaznaczyłeś, że w cywilizowanym kraju, bo juz bym
    > protestował, w Polsce w urzędzie skarbowym domniemanie niewinności nie
    > istnieje.

    Bo takie domniemanie nie istnieje w postępowaniu administracyjnym,
    skarbowym i cywilnym, poniał? Jak nie to niech się douczy

    --
    Sonn

  • 54. Data: 2015-05-08 15:01:18
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-05-08 14:44, Sonn pisze:

    > Bo takie domniemanie nie istnieje w postępowaniu administracyjnym,
    > skarbowym i cywilnym, poniał? Jak nie to niech się douczy

    No właśnie napisałem, że nie istnieje w Polsce, więc czego ma się
    douczać? Tego, że Polska to dziki kraj, który istnieje tylko teoretycznie?

    --
    Kaczus
    http://kaczus.ppa.pl

  • 55. Data: 2015-05-08 15:05:39
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Fri, 08 May 2015 15:01:18 +0200
    Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl> wrote:

    > No właśnie napisałem, że nie istnieje w Polsce, więc czego ma się
    > douczać? Tego, że Polska to dziki kraj, który istnieje tylko teoretycznie?

    Zawsze możesz wyjechać.

    --
    pozdrawiam
    szerszeń

  • 56. Data: 2015-05-08 16:09:42
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "szerszen" napisał w wiadomości
    Marek Wisniewski <m...@g...com> wrote:
    >Co tu wyjaśniać?
    >Widziałeś film?

    >Wlazł na murawę, atakował kibiców, był w grupie która atakowała
    >policję i ciskała w jej kierunku niebezpiecznymi przedmiotami.
    >Policjanci aby zapanować nad bandytami strzelali gumową amunicją.
    >Oberwał niefortunnie i zszedł. Proste.

    Wlazl na murawe, tego atakowania kibicow to sie jakos trudno
    dopatrzec, ale moze i bylo, luzne zgrupowanie z rzadka cos tam ciskala
    w kierunku policjantow, kamieni na murawie raczej nie ma ... no,
    patrzac na skutki to policja troche przesadzila.

    >Mi bardziej zalezy, aby takie bydło które wbiegło na murawę i chciało
    >się lać ze wszystkimi wyeliminować.

    Wydzielic im dwa sasiednie sektory na stadionie, bez plotu dzielacego
    , i problem szybko sie sam rozwiaze :-)

    >Ja tam widziałem że strzelali do bandytów, oberwał ten co rozrabiał,
    >a nie ten co siedzał spokojnie na trybunie.

    Bieganie po boisku to bandytyzm ?

    >Udowodnij, bo na razie klepiesz bzdury.

    Fakty takie ze gorne partie ciala oberwal.

    J.

  • 57. Data: 2015-05-08 16:15:16
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Marek Wisniewski" napisał w wiadomości
> [...]
    >Przeciez, jesli trafi sie w nogi, to delikwent jest i tak wylaczony z
    >dalszej akcji, wiec po co zaraz zabijac ?

    Ejze, to nie srut czy breneka.
    Jedno trafienie w nogi nie eliminuje, w korpus tez zreszta nie, z
    jednym wyjatkiem jak widac,
    w glowe tez niekoniecznie - choc oko moze wybic.

    >Jesli nieslusznie podejrzewam policje o dzialanie w zlej wierze, to
    >niech mi ktos udowodni, ze sie myle.

    No, dzialanie w zlej wierze to by bylo zaladowanie olowiu czy
    strzelanie do spokojnej grupy, tu jednak mieli "zaprowadzic porzadek".

    Ale tych kiboli to by mozna zbadac, w co byli trafiani ...

    J.

  • 58. Data: 2015-05-08 16:18:58
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Fri, 8 May 2015 16:09:42 +0200
    "J.F." <j...@p...onet.pl> wrote:

    > patrzac na skutki to policja troche przesadzila.

    Patrząc na przypadkowe skutki, to zawsze można sobie potem gdybać.
    Chodzi o to, że to nie była przypadkowa ofiara siedząca grzecznie na trybunach, tylko
    gnojek, który w kupie szukał dymu.

    > Wydzielic im dwa sasiednie sektory na stadionie, bez plotu dzielacego
    > , i problem szybko sie sam rozwiaze :-)

    Jak się ich odstzreli prewencyjnie to zostanie dużo więcej problemów rozwiązanych ;)

    A tak na poważnie, bydło trzeba traktować w sposób dla bydła zrozumiały, aż nie
    nauczy się zyć w społeczeństwie w sposób akceptowalny.

    > Bieganie po boisku to bandytyzm ?

    Nie rób z tata wariata. On nie chciał sobie pobiegać po boisku, tylko chciał lać
    przeciwników i przy okazji może i policje. Szukali rozróby.

    > Fakty takie ze gorne partie ciala oberwal.

    Ale o zamiar się rochodzi, a nie o fakty, które z zamiarem nie mają nic wspólnego.

    --
    pozdrawiam
    szerszeń

  • 59. Data: 2015-05-08 16:42:37
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 08-05-15 o 08:32, Andrzej Lawa pisze:
    > Jak jest się idiotą strzelającym z biodra w biegu...

    Weź jednak uprzejmie pod uwagę wyjątkowość sytuacji.Policjant podjął te
    decyzję w ułamku sekundy i nie była ona jakoś szczególnie błędna,
    natomiast do tego, że ona merytorycznie była bezsprzecznie wadliwa
    doszliśmy po kilku godzinach analiz. Żaden policjant wcześniej nie
    musiał stawić czoła Tygrysowi przy użyciu P-64 CZAK.

  • 60. Data: 2015-05-08 16:45:44
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 08-05-15 o 13:15, Marek Wisniewski pisze:

    > Krwaweinie z tetnicy udowej mozna latwo zatamowac, a krwawienie z aorty jest zawsze
    smiertelne.

    Gratuluję znajomości medycyny. Krwawienia z zerwanej tętnicy udowej w
    okolicy pachwiny nawet lekarz na stole operacyjnym nie zatamuje, bowiem
    naturalną koleją jest wciągnięcie tej tętnicy do wnętrza organizmu.
    Musiałbyś założyć opaskę uciskową na brzuchu :-) zaciskającą tętnicę
    znajdującą się w głębi jamy brzusznej.