  • 11. Data: 2009-04-05 16:04:30
    Temat: Re: Całkowite odrzucenie spadku - kilka szczegółowych pytań laika ( sytuacja prawdziwa, nie hipotetyczna )
    Od: Tomaszek <t...@j...pl>

    Johnson pisze:
    > To uprzedź pozostałych spadkobierców: rodzeństwo ojca ?

    Już powiadomieni;)

    | TEL: (0)882733602 *naprawy i modernizacje komputerów*diagnostyka* |
    | *dojazd*PŁACISZ TYLKO ZA EFEKTY, NIE ZA CZAS PRACY* ***WARSZAWA***|
    \----------| e-mail: d...@g...com |----------/

  • 12. Data: 2009-04-05 16:08:29
    Od: Tomaszek <t...@j...pl>

    Johnson pisze:
    > Rozumiem że to rodzeństwo ojca? A jego rodzice?

    Mama żyje i też zostanie poinformowana o długach po pogrzebie. Jak
    rozumiem mama zmarłego też dziedziczy w którejś tam kolejności?

    > Jak będą na tyle głupi, by w tej sytuacji nie odrzucić spadku to tak.
    > Jak już wszyscy odrzucą to spadkobiercą będzie gmina, która już nie może
    > odrzucić :)

    Jak będą na tyle głupi to ciekawe jak podzielić między siebie kwotę ok.
    900zł;) Raczej się nie będą szarpać;)

  • 13. Data: 2009-04-05 16:09:49
    Od: Tomaszek <t...@j...pl>

    Cavallino pisze:
    > Masz zstępnych, rodzeństwo, wstępnych?

    Ja nie ma rodzeństwa, dzieci, żony.... sam sobie taki jestem ROTFL ;)

  • 14. Data: 2009-04-05 20:03:40
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Johnson pisze:

    > Dzieci masz? Bo jak ty odrzucisz to one odziedziczą ;)

    Ale jako nieletni to chyba z dobrodziejstwem inwentarza, czyż nie?

    > A co masz na myśli z tym nachodzeniem? Nie będziesz dłużnikiem.

    A co to dla nich za problem ;-/

    [ciach]

    > A skąd pomysł że sąd jest opieszały? Wierzysz w to co mówią w TV?

    Ummm... Rok na założenie księgi wieczystej czy dwa lata na trafienie na
    wokandę sprawy o zaległą zapłatę wynagrodzenia to wg. ciebie nie jest
    opieszałość? ;->

  • 15. Data: 2009-04-06 08:51:57
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail t...@j...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > biorę odpis skrócony aktu zgonu ojca, swój dowód osobisty i idę do
    > notariusza. Wypełniam wniosek o odrzuceniu spadku, opłacam wniosek.
    > Notariusz składa/wysyła do odpowiedniego sądu, sprawa załatwiona.

    to zalezy czy zalatwiona.
    Masz brata/siostre?
    Ty lub brat/siostra macie dzieci?

    "Siłą kobiet są słabostki mężczyzn" - Voltaire

  • 16. Data: 2009-04-06 09:15:03
    Od: Tomaszek <t...@j...pl>

    Budzik pisze:
    > to zalezy czy zalatwiona.
    > Masz brata/siostre?
    > Ty lub brat/siostra macie dzieci?

    Nie mam rodzeństwa, nie mam dzieci.

  • 17. Data: 2009-04-06 11:29:32
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Andrzej Lawa pisze:

    > Ummm... Rok na założenie księgi wieczystej czy dwa lata na trafienie na
    > wokandę sprawy o zaległą zapłatę wynagrodzenia to wg. ciebie nie jest
    > opieszałość? ;->

    W bajki wierzysz. Takie rzeczy to tylko w warszawie ;)

    --
    @2009 Johnson
    Audiatur et altera pars

  • 18. Data: 2009-04-06 11:30:35
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Budzik pisze:

    > to zalezy czy zalatwiona.
    > Masz brata/siostre?
    > Ty lub brat/siostra macie dzieci?

    Ciekawe ile osób jeszcze o to zapyta zamiast przeczytać co napisano.

    --
    @2009 Johnson
    Audiatur et altera pars

  • 19. Data: 2009-04-07 08:23:35
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Johnson pisze:

    > W bajki wierzysz. Takie rzeczy to tylko w warszawie ;)

    Drugie w Warszawie. Pierwsze w Pruszkowie.