  • 31. Data: 2008-01-26 18:21:55
    Temat: Re: CYFRA+ WYŁUDZA PIENIĄDZE!!!!!!!
    Od: "Roki" <r...@w...pl>

    > Co więcej MUSZĘ TERAZ PŁACIĆ WIĘCEJ bo 60 złotych za miesiąc!
    >
    > SKANDAL I ZŁODZIEJSTWO!!!!!!!!!!!!!!!
    >
    > Czy RZECZYWIŚCIE "MUSZĘ" zapłacic im te NIEPLANOWANE 200 zł ???????
    >
    > (Sygnał i tak mi wyłączyli bo zapłaciłem jak zwykle 38zł a nie 60 !!!)

    Gościu nawet nie chce mi się czytać Twoich postów. Wypierd..... z grupy bo
    tylko syf robisz. Trzeba było wcześniej myśleć a nie teraz Swoje żale
    wylewać.

    PLONK TROLU.

  • 32. Data: 2008-01-26 18:56:06
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>

    In the darkest hour on Sat, 26 Jan 2008 12:52:05 +0100,
    Seryozha <S...@o...onet.eu> screamed:

    > to Ty jesteś TROLEM i to zatrudnionym przez firmę intersu!

    Takie akcentowanie wyrażeń dużymi literami to może robi wrażenie na
    Jasiu Śmietanie i reszcie z forum Onetu. Nie tu...

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:239B ]
    [ 19:55:26 user up 11598 days, 7:50, 1 user, load average: 0.99, 0.98, 0.64 ]

    In America you can always find a party. In Russia the party always finds you.

  • 33. Data: 2008-01-26 19:06:46
    Od: "Roki" <r...@w...pl>

    > Takie akcentowanie wyrażeń dużymi literami to może robi wrażenie na
    > Jasiu Śmietanie i reszcie z forum Onetu. Nie tu...

    To nie jest akcentowanie:) Powszechnie wiadomo, że duże litery w usenecie to
    krzyk:)

    Ps - nie wyciągaj mi syfu z KF-a:)

  • 34. Data: 2008-01-27 01:19:01
    Od: Jacek_P <Z...@c...edu.pl>

    Seryozha <S...@o...onet.eu> napisal:
    > taaa, i jeszcze z 3-miesięcznym okresem wypowiedzenia - nie jest to
    > powszechne!

    No to sie ciesz, ze *tylko* trzymiesiecznym.
    Wlasciciel mieszkania moze wypowiedziec umowe najmu
    bez podania przyczyn z *trzyletnim* okresem wypowiedzenia.
    I co wtedy?
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 35. Data: 2008-01-27 07:23:48
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    Użytkownik "Seryozha" <S...@o...onet.eu> napisał w wiadomości

    > a może wcale NIE-normalny!?! a może do tego NIELEGALNY?!?!

    > NIECH MNIE PODADZĄ DO SĄDU!!!

    Podadzą, wygrają, prześlą tytuł wykonawczy do komornika który ci ściągnie z
    pensji. Standardowa scieżka postępowania z pieniaczami, którym sie zdaje że
    znają prawo a nie czytają co podpisują (bo ma 100 stron).

    Dobranoc słodki książe ...

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 36. Data: 2008-01-27 08:44:57
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości:
    t.pl
    użytkownik *Seryozha* napisał(a):

    > powtarzam po raz n-ty! Na umowie jest napisane na pierwszej stronie, że
    > jest ona zawierana na okres 12 miesięcy!!!!!!!!

    A nie ma napisane, że jak się jej nie wypowie to zostaje przedłużona na czas
    nieokreślony? Nie cytuj tutaj fragmnetów wygodnych wyłącznie dla siebie.

    --
    Big Jack
    //////

  • 37. Data: 2008-01-27 09:29:24
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>

    In the darkest hour on Sat, 26 Jan 2008 20:06:46 +0100,
    Roki <r...@w...pl> screamed:

    > To nie jest akcentowanie:) Powszechnie wiadomo, że duże litery w usenecie to
    > krzyk:)

    Wręcz przeciwnie. Oni nie mają pojęcia, że w usenecie to krzyk. U nich
    to oznacza akcentowanie wyrażeń... :>

    > Ps - nie wyciągaj mi syfu z KF-a:)

    Ok ok. :>

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:239B ]
    [ 10:27:55 user up 11599 days, 22:22, 1 user, load average: 0.97, 0.99, 0.54 ]

    To err is human, to blame it on a computer is even more so. -- Robert Orben

  • 38. Data: 2008-01-27 10:23:18
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Seryozha pisze:

    > byłoby ok gdyby nie te 3-miesiące których ja NIE CHCĘ!

    Mogłeś ich nie chcieć wcześniej.

    http://cyfraplus.pl/upload/regulamin/200711/REGULAMI
    N_UMOWY_O_ABONAMENT_19112007.pdf

    Artykuł 6.
    CZAS OBOWIĄZYWANIA UMOWY
    § 1. Umowę zawiera się na łączny okres będący sumą 12 kolejnych pełnych
    miesięcy (lub innego okresu wynikającego z oferty promocyjnej) oraz dni,
    które upłynęły od daty zawarcia Umowy do ostatniego dnia miesiąca, w
    którym Umowa została zawarta, w przypadku gdy dzień zawarcia Umowy nie
    jest pierwszym dniem miesiąca kalendarzowego (,,Okres Minimalny"). W
    wypadku, gdy w Okresie Minimalnym, na który została zawarta umowa,
    Abonent nie zawiadomi Operatora CYFRY+ na piśmie, listem poleconym, że
    nie zamierza kontynuować Umowy, wówczas Umowę zawartą na Okres Minimalny
    uważa się za zawartą na czas nieokreślony. W wypadku zawiadomienia o
    powyższym w ostatnim miesiącu Okresu Minimalnego - Umowa ulega
    rozwiązaniu na koniec miesiąca kalendarzowego następującego po ostatnim
    miesiącu Okresu Minimalnego.
    § 2. Po upływie Okresu Minimalnego, Umowę przedłużoną na czas
    nieokreślony każda ze stron może wypowiedzieć za 3-miesięcznym okresem
    wypowiedzenia, ze skutkiem rozwiązującym na koniec miesiąca
    kalendarzowego. Wypowiedzenie Umowy jest skuteczne, jeżeli zostanie
    dokonane w formie pisemnej i doręczone drugiej stronie listem poleconym.

  • 39. Data: 2008-01-27 11:39:36
    Od: kobietka <b...@v...pl>

    Seryozha pisze:
    > Robert J. wrote:

    > powtarzam po raz n-ty! Na umowie jest napisane na pierwszej stronie, że jest
    > ona zawierana na okres 12 miesięcy!!!!!!!!

    Ale na umowie podpisałeś iż "otrzymałem i znam treść regulaminu umowy o
    abonament..." To teraz pójdziesz i powiesz, że nie wiesz co
    podpisałeś?Pretensje teraz możesz mieć tylko do siebie.

    --
    ___ -- ___
    '=_\(",)/_='

  • 40. Data: 2008-01-27 12:14:30
    Od: Jacek_P <Z...@c...edu.pl>

    Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl> napisal:
> [...]
    > kalendarzowego. Wypowiedzenie Umowy jest skuteczne, jeżeli zostanie
    > dokonane w formie pisemnej i doręczone drugiej stronie listem poleconym.

    Tak dlugi okres wypowiedzenia przy umowie konsumenckiej i przy
    splaceniu (w okresie minimalnym) zobowiazan stalych kwalifikuje
    sie do zgloszenia do UOKiK. To powinno trafic na liste klauzul
    niedozwolonych.
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek