  • 21. Data: 2008-01-25 22:41:08
    Temat: Re: [CYFRA+] Czy umowa może PRZECZYĆ LOGICE ???
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Fri, 25 Jan 2008 23:12:06 +0100, |<onrad napisał(a):

    > Zajrzyj do umowy ze swoim operatorem gsm a zobaczysz ze sam cos takiegi
    > podpisales. To normalna praktyka. Umowe zawiera sie na jakis okres czasu
    > a gdy sie konczy, automatycznie sie przedluza (masz to wpisane w umowe)

    Nie, nie, nie. Kompletnie nie tak.

    > chyba ze na 30 dni wczesniej powiesz ze nie chcesz przedluzyc.

    Nie.

    > Wtedy
    > konczy sie po tym okresie czasu. Jesli te 30 dni wczesniej nie powiesz,
    > to konczy sie po 3 miesiacach

    Nie.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis, najlepsze czasopismo w internecie ==> http://olgierd.bblog.pl/

  • 22. Data: 2008-01-25 23:24:52
    Od: "|<onrad" <b...@j...bardziej.trendy>

    Olgierd pisze:

    > Nie.

    ale co "nie"? nie jest tak w cyfrze czy nie jest tak w gsm? wlasnie
    jestem po przedluzeniu w erze i jestem pewien ze jest :)

    --
    body {
    name: '|<onrad Karpieszu>|';

  • 23. Data: 2008-01-26 08:19:02
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Sat, 26 Jan 2008 00:24:52 +0100, |<onrad napisał(a):

    > ale co "nie"? nie jest tak w cyfrze czy nie jest tak w gsm? wlasnie
    > jestem po przedluzeniu w erze i jestem pewien ze jest

    Każda z umów gsm jest umową na czas nieokreślony, z zakazem wypowiedzenia
    w okresie pierwszych 12 czy 24 miesięcy. Abonent może zwykle taką umowę
    wypowiedzieć z zachowaniem 30-dniowego (lub miesięcznego?) okresu
    wypowiedzenia przed upływem owego zastrzeżonego okresu.
    Później zwykle są okresy wypowiedzenia 30-dniowe (lub miesięczne?),
    jeszcze się nie spotkałem z 3-miesięcznym okresem wypowiedzenia w
    przypadku umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych (mówię o gsm, jak
    to robi tepsa to nie wiem, bo telefonu z drutem w życiu nie miałem).

  • 24. Data: 2008-01-26 09:01:39
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Olgierd wrote:

> [...]
    > przypadku umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych (mówię o gsm, jak
    > to robi tepsa to nie wiem, bo telefonu z drutem w życiu nie miałem).

    TPSA ma 1mies na linię telefoniczną i 30 dni na neostradę.

    p. m.

  • 25. Data: 2008-01-26 11:22:39
    Od: Seryozha <S...@o...onet.eu>

    Robert Tomasik wrote:
    > Z tego co pamiętam umowa jest zawarta na czas określony, bodaj dwa lata.

    Na mojej umowie jest napisane, że na 12 miesięcy. Jest to napisane wyraźnie
    na pierwszej stronie pogrubionym drukiem i w pogrubionej ramce na dodatek!

    > zatem przez te dwa lata wypowiedzieć jej nie możesz. Możesz ją
    > wypowiedzieć na 30 dni przed upływem terminu,

    terminu ale czego? Bo jeśli jest to termin KOŃCA OBOWIĄZYWANIA UMOWY to
    znaczy, że po tym końcu już mnie umowa nie obowiązuje! PROSTE??

    > albo umowa ulegnie
    > przekształceniu w umowę na czas nieokreślony z trzymiesięcznym okresem
    > wypowiedzenia.

    ale skoro PRZESTAŁA OBOWIĄZYWAĆ to se może "się przekształcać" tylko NIE NA
    MÓJ KOSZT!!!

    > Ja tu akurat żadnej sprzeczności dopatrzyć się nie potrafię.

    może miałeś dwóję z matematyki...

    --
    Seryozha

  • 26. Data: 2008-01-26 11:24:43
    Od: Seryozha <S...@o...onet.eu>

    kobietka wrote:

    > Po to żebyś po zakupie usługi i skorzystania z promocji (często to
    > droższy sprzęt po niskiej cenie, tańszy abonament, itp) nie rozwiązał
    > umowy już następnego dnia czy po miesiącu. To, że dostajesz coś w
    > promocji musi się usługodawcy zwrócić w taki czy inny sposób.

    jaki tam drogi!! STARY DEKODER marki "Pioneer" na Allegro chodzi po mniej
    niż te piep@#$#@$%#%ne >200 zł które CYFRA+ próbuje wyłudzić!

    --
    Seryozha

  • 27. Data: 2008-01-26 11:29:01
    Od: Seryozha <S...@o...onet.eu>

    kobietka wrote:
    > W telefonii komórkowej jest to samo. Trzeba odpowiednio wcześniej
    > uprzedzić o chęci zakończenia umowy na czas określony.

    na umowie z CYFRĄ+ na PIERWSZEJ STRONIE mam wyraźnie napisane W RAMCE, że
    jest to umowa NA 12 MIESIĘCY!!!

    > Jeśli się tego
    > nie zrobi to przechodzi ona na czas nieokreślony z trzymiesięcznym
    > okresem wypowiedzenia.

    akurat u wszystkich opów jest to 30 dni a nie 3 miesiące!!!!!!!!

    --
    Seryozha

  • 28. Data: 2008-01-26 17:26:27
    Od: Jacek_P <Z...@c...edu.pl>

    mvoicem <m...@g...com> napisal:
    > TPSA ma 1mies na linię telefoniczną i 30 dni na neostradę.

    Niezupelnie. TP SA ma wypowiedzenie na co najmniej okres rozliczeniowy
    plus 1 dzien przed data zakonczenia swiadczenia uslug. W szczegolnosci
    moze to wiec byc az 61 dni (pesymistycznie wypowiedzenie 1 lipca
    ze skutkiem na 31 sierpnia).
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 29. Data: 2008-01-26 19:48:08
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Seryozha" <S...@o...onet.eu> napisał w wiadomości

    > Na mojej umowie jest napisane, że na 12 miesięcy. Jest to napisane
    > wyraźnie
    > na pierwszej stronie pogrubionym drukiem i w pogrubionej ramce na
    > dodatek!

    Może. Ale to nic nie zmienia w kwestii merytorycznej.

    > terminu ale czego? Bo jeśli jest to termin KOŃCA OBOWIĄZYWANIA UMOWY to
    > znaczy, że po tym końcu już mnie umowa nie obowiązuje! PROSTE??

    Nie. Po peiwrwsze w umowie jest zapis o jej automatycznym przedłużeniu. Po
    drugie nawet jakby go nie było, to przepisy prawa cywilnego w wypadku
    kontynuowania umowy uznają ją za zawartą na czas nieokreślony.

    > ale skoro PRZESTAŁA OBOWIĄZYWAĆ to se może "się przekształcać" tylko NIE
    > NA
    > MÓJ KOSZT!!!

    By się nie przekształciła, musisz ją wypowiedzieć.

    > może miałeś dwóję z matematyki...

    Akurat nie.

  • 30. Data: 2008-01-26 20:19:07
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Jacek_P wrote:

> [...]
    > plus 1 dzien przed data zakonczenia swiadczenia uslug. W szczegolnosci
    > moze to wiec byc az 61 dni (pesymistycznie wypowiedzenie 1 lipca

    No to przecież mówię: 1 miesiąc.

    p. m.