  • 31. Data: 2010-10-24 10:55:27
    Temat: Re: [CROSSPOST] Rafała Kosika i jego Vertical
    Od: "Anna Izabela" <a...@g...pl>

    Użytkownik "Jotte" <t...@s...wypad.wp.pl> napisał w wiadomości
    news:ia12va$8if$1@news.dialog.net.pl...
> [...]

    > zewnętrzne jej formy. Tylko zewnętrzne. Mentalność zaś jest ciągle taka
    > sama. To są wciąż takie same (ciągle często _te_ _same_) młoty,
    > zwyrodnialcy i łajdacy.
    > Gdyby powróciły ówczesne okoliczności w 5 sekund miałabyś takich, jak
    > wtedy.
    > Po prostu ten zawód przyciąga indywidua o określonym profilu
    > mentalno-psychologicznym.
    > A nawet jak się trafi przypadkiem jakiś lepszy nieco egzemplarz to kwestią
    > czasu (krótkiego) jest ściągnięcie go do poziomu ogólnie obowiązującej

    Pozwolę sobie być odmiennego zdania.
    (nie, nie mam żadnego policjanta w rodzinie. I nigdy nie miałam)

    AI

  • 32. Data: 2010-10-24 11:00:02
    Od: "Jotte" <t...@s...wypad.wp.pl>

    > Pozwolę sobie być odmiennego zdania.
    Ależ pozwól sobie, pozwól śmiało. ;)

    > (nie, nie mam żadnego policjanta w rodzinie. I nigdy nie miałam)
    Nie usprawiedliwiaj się tak skwapliwie. To wzbudza podejrzenia.

    --
    Jotte

  • 33. Data: 2010-10-24 11:18:19
    Od: "Anna Izabela" <a...@g...pl>

    > Użytkownik "Anna Izabela" <a...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Ależ pozwól sobie, pozwól śmiało. ;)

    > Nie usprawiedliwiaj się tak skwapliwie. To wzbudza podejrzenia.

    Latają mi cudze skłonności do podejrzliwości.
    Sorka.

    Anna Izabela

  • 34. Data: 2010-10-24 11:20:54
    Od: "Jotte" <t...@s...wypad.wp.pl>

    > Latają mi cudze skłonności do podejrzliwości.
    Z pewnością nie tylko to ci lata.

    > Sorka.
    No problem.

    --
    Jotte

  • 35. Data: 2010-10-24 11:36:34
    Od: "Anna Izabela" <a...@g...pl>

    > Użytkownik "Anna Izabela" <a...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Z pewnością nie tylko to ci lata.

    Masz jakąś wiedzę o tym?...

    AI

  • 36. Data: 2010-10-24 11:54:22
    Od: "Jotte" <t...@s...wypad.wp.pl>

    > Masz jakąś wiedzę o tym?...
    Oczywiście.
    A do tego skłonności do podejrzliwości...
    Ale skąd ta dociekliwość? Trafiony - zatopiony, uderz w stół, a nożyce się
    odezwą?

    --
    Jotte

  • 37. Data: 2010-10-24 13:15:19
    Od: "Anna Izabela" <a...@g...pl>

> [...]

    > A do tego skłonności do podejrzliwości...
    > Ale skąd ta dociekliwość? Trafiony - zatopiony, uderz w stół, a nożyce się

    Coś mi to przypomina... a raczej kogoś...

  • 38. Data: 2010-10-24 14:56:03
    Temat: Re: [OT]
    Od: "Jotte" <t...@s...wypad.wp.pl>

    > Coś mi to przypomina... a raczej kogoś...
    No i?

    --
    Jotte

  • 39. Data: 2010-10-24 15:01:20
    Od: Półpielec <p...@g...com>

    W dniu 2010-10-24 11:16, Anna Izabela pisze:
    > Nie masz racji - zmienia się.Miałeś 8 lat i faktycznie możesz nie
    > wiedzieć jaka była milicja, o zomo nie wspominając.
    > Nawet nie ma o porównywać.
    > Anna Izabela
    Wymienili ich wszystkich '89 roku?

    --
    Sąsiad

  • 40. Data: 2010-10-24 15:07:29
    Od: Grzegorz Staniak <g...@g...com>

    On 24.10.2010, Jotte <t...@s...wypad.wp.pl> wroted:

> [...]
    > Mentalność zaś jest ciągle taka sama. To są wciąż takie same
    > (ciągle często _te_ _same_) młoty, zwyrodnialcy i łajdacy.

    Brzmi to strasznie dziarsko, ale takie teksty są znakiem
    rozpoznawczym młodych ludzi którzy stanu wojennego nie pamiętają,
    ani czasów go poprzedzających. I tylko na ich kolegach takie
    odzywki robią wrażenie.

    Poza wszystkim innym, przypomniej sobie choćby o tym, że od 1989 r.
    minęło już 21 lat. I przełóż to sobie na rotację personelu dzięki
    emeryturom mundurowym. Istnieje być może lekka negatywna selekcja
    ze względu na kiepskie płace, ale mimo wszystko to są dwa różne
    światy.

    GS
    --
    Grzegorz Staniak <gstaniak _at_ gmail [dot] com>
    = AC Universe.:JumpTheGun:. = 85.14.221.102:27960