  • 21. Data: 2010-11-14 01:19:14
    Temat: Re: [CROSSPOST] Kapować czy nie? Oto jest pytanie :-/
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (11/13/2010 08:35 PM), Bydlę wrote:

    > To jest zawsze aktualne.

    > Zastąp takie wykroczenie (drogowo/parkujące) innym.
    > Czy kradzież do 250 zł zgłaszamy, czy nie?

    > Za udokumentowane przekraczanie ciągłej linii?
    > Na 100%.

    Za to w lokalnym dodatku do GW pojawiałyby się artykuły o dziadku
    emerycie - zmorze policji i kierowców - który nie ma co robić więc
    utrudnia życie innym.

    Bodajże we wrocławskiej GW czytałem coś w ten deseń.

    p. m.

  • 22. Data: 2010-11-14 12:17:56
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl>

    On 2010-11-14 02:19:14 +0100, mvoicem <m...@g...com> said:

    > Za to w lokalnym dodatku do GW pojawiałyby się artykuły o dziadku
    > emerycie - zmorze policji i kierowców

    Pewnie tak, bo Michnik w Gazecie zatrudnia debili: ani nie
    potrafią pisać po polsku, ani dobrze tłumaczyć, ani skoncentrować się
    na temacie, ani nawet nie potrafią napsiać czegokolwiek bez
    trzykrotnego powtórzenia tych samych zdań.
    Oni siedzą przed monitorami i kopiują to, co przeczytają w PAP,
    brukowcach, prasie lokalnej i TVN24.
    Na tym polega ich dzienikarstwo - podawanie cudzych informacji i
    przerabianie cudzych pomysłów.

    Tak samo nie należy się przejmować wagą ich "artykułów", jak nie należy
    czerpać wiedzy z Onetu.

    --
    Bydlę