  • 61. Data: 2007-12-12 17:37:23
    Temat: Re: Wsadzenie komuś do kieszeni psiej kupy
    Od: "Laskowski Grzegorz (PESEL: 59120605437)" <t...@g...com>

    Pieski to też osoby.

    Według Konstytucji Rzeczpospolitej Polskiej:
    www.przykazania.blogspot.com
    każda osoba ma prawo do życia
    i do zaspokajania swoich potrzeb życiowych
    skąd wniosek, że pieski też mają prawo
    do zaspakajania swoich potrzeb życiowych
    więc to osoby wymagajce by brakowało
    psich odchodów w polu widzenia ich oczek
    powinny sprzątać to co im przeszkadza.

  • 62. Data: 2007-12-12 17:38:56
    Od: "Laskowski Grzegorz (PESEL: 59120605437)" <t...@g...com>

  • 63. Data: 2007-12-12 17:39:26
    Od: "Laskowski Grzegorz (PESEL: 59120605437)" <t...@g...com>

    -------------------------

  • 64. Data: 2007-12-12 17:40:24
    Od: "Laskowski Grzegorz (PESEL: 59120605437)" <t...@g...com>

    ----------------------

    http://www.przykazania.blogspot.com/

  • 65. Data: 2007-12-12 17:58:19
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Koziolek pisze:

    > Ale to nie była przemoc. Stanąłem koło baby z g...nem w ręce i spytałem
    > tylko, czy mam jej wsadzić kupę jej pieska do kieszeni. Ona
    > odpowiedziała: "proszę bardzo, niech pan wsadzi" No to jej wsadziłem, i
    > wtedy dopiero się zaczęło...

    Cóż, jeśli masz na to świadków, to baba ewidentnie zgodę wyraziła -
    ofertę przyjęła, więc niech spada na drzewo banany prostować ;)

  • 66. Data: 2007-12-12 17:59:52
    Temat: Re: [OT] Re: [CROSS] Wsadzenie komuś do kieszeni psiej kupy
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    MarlonB pisze:

    > Moim zdaniem wystarczyłby odpowiednio _egzekwowany_ podatek za
    > posiadanie psa w bloku.

    Weź mnie nie osłabiaj... Tuż przed moją wyprowadzką z warszawskiego
    blokowiska na własne włości rozwieszono informację o obniżeniu podatku
    za psa do 1PLN...

  • 67. Data: 2007-12-12 18:02:11
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Laskowski Grzegorz (PESEL: 59120605437) pisze:
    > Pieski to też osoby.

    Może w twojej rodzinie...

  • 68. Data: 2007-12-12 18:43:48
    Od: k...@g...com

    On 12 Gru, 11:30, Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> wrote:

    > Za zrobienie kupy mandatu nie ma. Jest za nieposprzątanie. Ale ta kupa
    > została sprzątnięta. :)

    > A tam nieobyczajne. Przecież sprzątanie po psie nie jest nieobyczajne. A
    > Koziołek sprzątnął kupę na prośbę tej pani. Powinien dostać nagrodę za
    > dobre zachowanie, a nie karę za nieobyczajne, bo takiego nie było. ;)
    >
    > Kurna... Koziołek - po poście z żoną i tym jesteś moim numerem 1. na pregu!
    >
    > --
    > Pozdrawiam,
    > *Habeck*
    > /Każda rzecz ma dwie strony. Fanatycy widzą tylko jedną/
> [...]

    gdzie takich ludzi szukac? Gosciowka niech sie cieszy, ze posprzatales
    po jej piesku, bo inni nie byliby tak mili ;D

  • 69. Data: 2007-12-12 18:57:03
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <s...@i...pl>

    Użytkownik "Pawel "O'Pajak"" <o...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Jak bys miala alergiczne dziecie i mieszkala dosyc nisko

    a ma alergiczne dziecko i mieszka dosc nisko bo nie doczytalam?

    > No i co, przyjezdzaja?

    Za kazdym razem.

    >Czas od telefonu do przyjazdu od 40 do 90 minut

    Ja nawet nie wiem gdzie jest siedziba strazy na tym slaskim zadupiu ale
    przyjezdzaja szybko. W Krakowie tez przyjezdzali - inna bajka ze mialam
    numery na komorki do polowy delegatury w mojej dzielnicy:)

    HaNkA

  • 70. Data: 2007-12-12 18:58:13
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <s...@i...pl>

    Użytkownik "Lady Heather" <l...@i...pl> napisał w wiadomości

    > HaNkA

    Gwoli wyjasnienia - nie tajniacze sie - po prostu nie zwrocilam uwagi, ze
    nie jestem na moim profilu na OE:)

    HaNkA