  • 11. Data: 2010-08-11 08:16:10
    Temat: Re: [CROSS POST] Kino 3D
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Massai pisze:
    > Nigdy nie widziałeś postów Koziołka???

    Oryginalny matołek? ;->

  • 12. Data: 2010-08-11 08:20:21
    Od: Koziołek <d...@X...pl>

    Andrzej Lawa napisał:
    > (ciach!)

    Z racji tego, że nie pierwszy raz gryziesz mnie po pośladach, postaram się
    coś Ci wytłumaczyć. Otóż nie wszystkie moje posty powstają dla zwykłej
    radości jątrzenia i trollowania. Owszem, są takie, ale część jest owocem
    pewnych przemyśleń i dyskusji w gronie znajomych. Np. wczoraj rozmawialiśmy
    z kolegą na temat Avatara 3D, na seansie którego jego żona przez pierwsze
    pół godziny walczyła z nudnościami, wchodzącej telewizji trójwymiarowej i
    ewentualnych zdrowotnych problemach wynikających z tej technologii.
    Zaciekawiony problemem wyguglalem taki artykuł:
    http://tech.wp.pl/kat,1009789,title,Jak-bardzo-niebe
    zpieczna-jest-telewizja-3D,wid,12209432,wiadomosc.ht
    ml?ticaid=1aaf2
    Ponieważ wiadomo, że media kłamią a dziennikarze szukają sensacji, zadałem
    pytanie zaadresowane na pl.sci.medycyna.
    Drugie pytanie - pod adresem prawników - to hipotetyczna sytuacja
    odpowiedzialności kina. W końcu nie robią Ci badań ani nie wymagają
    zaświadczenia od lekarza że możesz chodzić na filmy w trójwymiarze. A że
    pytam w taki, a nie inny sposób? Cóż, od tego jestem Koziołkiem ;)
    Jeżeli nie odpowiada Ci forma - nie czytaj. Wrzuć do kaefa. Nie zmieniam
    tożsamości, nie obrażę się.

    Pozdr.,

    Koziołek

  • 13. Data: 2010-08-11 08:47:59
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    zeta.pl
    *Koziołek* napisał(-a):

> [...]
    > przed oczami ptaszki, pływające rybki, rakiety, wybuchy i podobne
    > bajery.
    > Gwoździem programu był dla mnie przelot nad powierzchnią morza -
    > czułem
    > się prawie jak zawieszony w przestworzach, jak na jakiejś lotni, czy
    > innym skrzydlatym gównie.
    > I skoro jestem przy tematyce lotniczej: czy mogę domagać się od kina
    > odszkodowania za brak torebek, takich jak w samolotach pasażerskich?
    > Niestety mój błędnik nie wytrzymał tempa i zwymiotowałem na siedzącą
    > przede mną parę, a teraz ci ludzie chcą mnie skarżyć i domagają się

    Oglądanie świata (w 3D rzecz jasna) też przyprawia Cię o torsje? Fakt,
    to może się zdarzyć, ale z przyczyn zgoła innych. Też chciałbyś od kogoś
    wyrwać odszkodowanie, że z tego powodu nie utrzymałeś treści żołądka?
    BTW, błędnik to takie ustrojstwo co reaguje na ruch, a nie na bodźce
    wzrokowe.

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 14. Data: 2010-08-11 09:17:51
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    Andrzej Lawa wrote:

    > Oryginalny matołek? ;->

    Nie jest taki zły, ja jego posty traktuję jako rozrywkę.
    Nawet składnie pisze, czasem mu się uda coś celnie zobaczyć, ale
    niestety czasem takie bzdury na siłę wypuszcza.
    Przyjmuję to z prawniczym "dobrodziejstwem inwentarza", tzn. jak mu
    zbytnio poziom spadnie to KF działa ;-)

    Swoją drogą - zabawne jak taki termin ma potoczne znaczenie przeciwne
    do prawniczego.
    Większość ludzi używa go w sensie "jak się coś wybrało, to trzeba się
    ze złymi konsekwencjami/elementami pogodzić"...

    --
    Pozdro
    Massai

  • 15. Data: 2010-08-11 12:10:12
    Od: "pmlb" <b...@d...pl>

    "Animka" <a...@t...nieja.wp.pl> wrote in message

    > Oj, nie w kinie Moskwa (nie było przystosowane) tylko pewnie w kinie OKA
    > blisko PL. Bankowego.

    Masz mnie! Oczywiscie, ze w OKA:)))
    Dzieki za przypomnienie:)

  • 16. Data: 2010-08-11 17:00:23
    Temat: Re: Kino 3D
    Od: Rowerex <r...@o...pl>

    On 10 Sie, 22:41, Koziołek <d...@x...pl> wrote:

    > Wybrałem się ostatnio do kina na film 3d.

    Najlepiej ogląda się 3D będąc nawalonym w 4D

    ;-)

    Pozdr-
    -Rowerex

  • 17. Data: 2010-08-11 17:36:01
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (11.08.2010 10:47), Big Jack wrote:

> [...]
    > wyrwać odszkodowanie, że z tego powodu nie utrzymałeś treści żołądka?
    > BTW, błędnik to takie ustrojstwo co reaguje na ruch, a nie na bodźce

    Pomijając trollizm wątkotwórcy, to sytuacja kiedy dane z błędnika nie
    zgadzają się z danymi z oczu także może spowodować że się komuś
    "podniesie".

    p. m.

  • 18. Data: 2010-08-11 18:20:31
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    5...@n...neostrada.pl
    *mvoicem* napisał(-a):

    > Pomijając trollizm wątkotwórcy, to sytuacja kiedy dane z błędnika nie
    > zgadzają się z danymi z oczu także może spowodować że się komuś
    > "podniesie".

    W to byłby skłonny uwierzyć w sytuacji kiedy to błędnik byłby rozchwiany
    z jednoczesnym obserwacją statycznego obrazu albo i bez obserwacji. Ale
    tutaj mieliśmy sytuację odwrotną, błędnik w spoczynku i szaleństwo
    wizualne. Może to dla słabszych jednostek rzeczywiście za dużo
    szczęścia... Miałem kiedyś kolegę, którego bez problemu dało się
    werbalnie sprowokować do wywracania żołądka na lewą stronę :D

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 19. Data: 2010-08-12 07:27:52
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    Big Jack wrote:

> [...]
    > obserwacji. Ale tutaj mieliśmy sytuację odwrotną, błędnik w spoczynku
    > i szaleństwo wizualne. Może to dla słabszych jednostek rzeczywiście

    W pociągu dłuższe wpatrywanie się w przelatujący krajobraz u niektórych
    owszem - wywołuje nudności.

    Choć to może kwestia standardu naszych kolei ;-)

    --
    Pozdro
    Massai

  • 20. Data: 2010-08-12 07:47:47
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Wed, 11 Aug 2010 20:20:31 +0200, Big Jack napisał(a):

    > Ale
    > tutaj mieliśmy sytuację odwrotną, błędnik w spoczynku i szaleństwo
    > wizualne. Może to dla słabszych jednostek rzeczywiście za dużo
    > szczęścia...

    Mnie się robi niedobrze jak za długo gram w Unreal'a. Jeszcze gorszy był
    Duke Nukem w dawnych czasach - podobno na dużo osób tak działał...
    Mózg robi dziwne rzeczy i to że błędnik jest w spoczynku niewiele znaczy.

    Pozdrawiam,
    Henry