  • 71. Data: 2010-10-08 11:01:21
    Temat: Re: [CROSS - POST] Finito z dopalaczami - mamy lepsze jazdy :)
    Od: "Myjk" <m...@n...op.pl>

    2010-10-08 12:42:12 Mario

    > Nie. To tak jakby karać Małysza za to że przez
    > swój błąd stworzył zagrożenie w ruchu powietrznym.

    Ależ masz bogatą wyobraźnię.

    --
    Pozdor Myjk

  • 72. Data: 2010-10-08 13:41:02
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Myjk" <m...@n...op.pl>

    > Gdzie jest napisane, że rajdowiec może popełniać błędy?
    > Tu i tu jest ryzyko wykonywanego zajęcia/zawodu
    > i trzeba brać za to odpowiedzialność.

    Ten sport jest zorientowany na większe ryzyko. Organizuje się w odpowiedni
    sposób imprezę, ubezpiecza itd

  • 73. Data: 2010-10-08 13:45:04
    Od: Mario <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-10-08 13:01, Myjk pisze:
    > 2010-10-08 12:42:12 Mario

    > Ależ masz bogatą wyobraźnię.

    Dzięki temu jestem lepszy od Ciebie w wymyślaniu porównań od czapy :)

    MD

  • 74. Data: 2010-10-08 13:49:38
    Od: "Myjk" <m...@n...op.pl>

    2010-10-08 15:41:02 niusy.pl

    > Ten sport jest zorientowany na większe ryzyko.
    > Organizuje się w odpowiedni sposób imprezę, ubezpiecza itd

    Pytałem się, gdzie jest określone,
    że rajdowiec MOŻE popełniać błędy.

    Że rajd jest obarczony większym ryzykiem (zwłaszcza
    dla uczestników), to jest chyba oczywiste -- gdy stają
    do wyścigu są tego świadomi. Ale dlaczego mają nie
    odpowiadać za swoje błędy, to już nie rozumiem.

    --
    Pozdor Myjk

  • 75. Data: 2010-10-08 13:54:59
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-10-08 15:49, Myjk pisze:
> [...]
    > do wyścigu są tego świadomi. Ale dlaczego mają nie
    > odpowiadać za swoje błędy, to już nie rozumiem.

    Przepisu na to nie ma, jest orzecznictwo. Poszukaj w google
    "kontratyp zawody sportowe".

    --
    Liwiusz