  • 41. Data: 2020-11-30 11:15:48
    Temat: Re: COVID podejrzany o zakażenie traktowany jak zakażony
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    dyskusyjnych:5fc2763c$0$558$6...@n...neostrada.
    pl...

    >Zaraz - postulujesz areszt na podstawie... w zasadzie bez podstawy?

    Tak dziala kwarantanna - podejrzanego o chorobe izolujemy ... dla
    dobra reszty spoleczenstwa.
    Choroba w pewnym czasie sie rozwinie i objawi, albo nie objawi, to
    wypuscimy.

    Na podstawie ustawy, ale to wina Tuska :-)

    J.

  • 42. Data: 2020-11-30 11:29:21
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    7.0.0.1...
    Użytkownik m4rkiz m...@m...od.wujka.na.g.com ...

    >Pewnie tak.
    >Z tego co czytam - zaraz sie przede wszystkim kilka dni po złapaniu i
    >to przez mniej niz 10 dni.
    >Sam bliski kontakt to za mało zeby sie od kogos zarazic. Ten kontakt
    >musi byc dłuzszy.

    Byly wesela, po ktorych bylo duzo zakazonych ... a moze tylko
    skierowanych na kwarantanne, bo Sanepid odkryl jednego zarazonego :-)

    Teraz przypadek austryjackich skoczkow - chyba 7 przypadkow po skokach
    w Wisle, choc akurat nie wiadomo czy sie nie zarazili wczesniej, bo
    jakos szybko poszlo.
    Aczkolwiek pewnie mieli "dluzszy bliski kontakt" miedzy soba.

    Albo taki przypadek - mala rodzinna impreza
    https://www.tvp.info/50903656/piotr-kuldanek-bloger-
    pan-codziennik-nie-zyje-byl-zakazony-koronawirusem-z
    marl-takze-jego-ojciec

    J.

  • 43. Data: 2020-11-30 11:31:43
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    7.0.0.1...
    Użytkownik _Master_ M...@...pl ...

    >Na co nie ma leku? Na grype? Zartujesz?

    A znasz jakis ?

    To po co te szczepionki ...

    J.

  • 44. Data: 2020-11-30 11:41:04
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Pacz Pan.
    Jak to propaganda koncernów farmaceutycznych pierze ludzkie mózgi.
    (mój też) ;-)
    Na grypę tak jak na Covid NIE MA LEKU.
    Są suplementy które masz kupować żeby nie trafić pod respirator ;-) i
    szczepionki które nie są darmowe. Psipadek? ;-)

  • 45. Data: 2020-11-30 12:00:48
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...
    W dniu 2020-11-29 o 11:47, Budzik pisze:
    > Użytkownik Robert Tomasik r...@g...pl ...

    >Jak widać tak, skoro wiosenna kwarantanna, kiedy ludzie jeszcze się
    >starali, a pojedyncze ogniska można było wyłapywać, nic nie dała - to
    >tym bardziej nic nie da kwarantannowanie może 10% chorych, kiedy
    >wirus już się rozlał szeroko po populacji.

    Trudno, aby cos dala, jesli potem otwarli kraj szeroko.

    Ale przeciez dala - bo ilosc zachorowan spadla. Nawet jesli nie
    wierzymy w te ilosc zachorowan, to ilosc zmarlych spadla.

    A zaczela rosnac lawinowo gdzies od konca wrzesnia ... ciekawe -
    dzieci przyniosly ze szkoly, ludzie z pracy, latem wirus mniej grozny,
    czy zwykly jesienny spadek odpornosci.

    Tamta kwarantanna byla prawodopodobnie za ostra - epidemie stlumila,
    ale przeciez choroba nie wygasla - do przewidzenia bylo, ze sie
    jeszcze rozwinie.
    A wiecej osob mialoby szanse sie zarazic i uodpornic wiosna i latem.

    No ale trzeba przyznac, ze rzad dzialal w ciemno - Chinczycy nie
    wiadomo jakie dane udostepnili, a wierzyc im przeciez nie mozna, wiec
    lepiej izolowac za mocno niz za slabo.
    Bylo jednak pare miesiecy na korekty.
    Johnson dzialal slabo, i mial ze 40 tys ofiar smiertelnych wiosna ...
    a teraz druga fala .. razem 58 tys, a u nas na razie 16 tys ... plus
    te ukryte ...

    I tak tylko sprzeczne dane mamy np co do ilosci kupionych
    respiratorow - bo jakos sie znalazly, tylko nie wiadomo - pilnie
    kupione, czy stare zapasy.
    I brak szkolen lekarzy do obslugi, i ponoc zatrudnili tylko 1000 z 5
    tys absolwentek pielegniarstwa ...

    Fabryka maseczek ... jest, nie ma, nie wiadomo ?

    https://www.biznesinfo.pl/fabryka-310820-kb-maseczki
    -afera

    J.

  • 46. Data: 2020-11-30 12:25:52
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "_Master_" napisał w wiadomości grup
    pl...
    >https://www.medonet.pl/koronawirus/koronawirus-w-po
    lsce,koronawirus-w-polsce--lukasz-szumowski-w-szpita
    lu,artykul,66195685.html
    >hahaha ;-)

    Nie wiem czy jest sie z czego smiac, albowiem

    "Informacje o tym, że Łukasz Szumowski zaraził się COVID-19 pierwszy
    raz pojawiły się 28 września (poinformował o tym Onet).
    Dzień później były minister zdrowia w krótkiej rozmowie z "Super
    Expressem" powiedział: - Miałem COVID-19, ale jestem już zdrowy.

    "Jak zapewniał - poddał się wtedy 10-dniowej kwarantannie, ale nie
    miał żadnych objawów. Nie przechodził więc kolejnych testów" -
    informuje money.pl. Jak wg serwisu sugerować miał Łukasz Szumowski,
    kwarantanna ta była wynikiem "fałszywie dodatniego testu". Co oznacza,
    że na kwarantannie przebywał, choć zakażony nie był. Do infekcji
    koronawirusem doszło u niego później. "I dlatego dziś niezbędna jest
    hospitalizacja"."

    Czyli tak czytajac miedzy wierszami - pierwszy test byl ok 15 wrzesnia
    ?

    I nie wiadomo - byl falszywie dodatni, czy u pana ministra choroba sie
    powolutku rozwijala ...

    A wczesniej sie urlopowal w Hiszpanii, choc na prywatnym jachcie
    https://www.polsatnews.pl/wiadomosc/2020-08-28/szumo
    wski-na-luksusowym-jachcie-wypoczywa-w-hiszpanii/

    J.

  • 47. Data: 2020-11-30 12:29:56
    Od: Przemek Jedrzejczak <p...@g...com>

    --Jak to propaganda koncernów farmaceutycznych pierze ludzkie mózgi. (mój też) ;-)

    to nie tylko koncerny, media i politycy swiadomie i z premedytacja wprowadzają ludzi
    w błąd
    w Niemczech ponad 86% zmarłych na covida to grupa 70+, szczyt w przedziale 80-89
    czyli leżaki w domach starców:
    https://de.statista.com/statistik/daten/studie/11041
    73/umfrage/todesfaelle-aufgrund-des-coronavirus-in-d
    eutschland-nach-geschlecht/
    tej tabelki nie uświadczysz w mediach rządowych, kurs jest jasny -> wirus jest
    straszny, zostancie w domach :-)

    --Na grypę tak jak na Covid NIE MA LEKU. Są suplementy które masz kupować żeby nie
    trafić pod respirator ;-) i szczepionki które nie są darmowe. Psipadek? ;-)

    alez media spazmuja ze JEST :-) niemiecka szczepionka 93% skuteczności, amerykańska
    95% skuteczności a rosyjska podobno 105% :-)

  • 48. Data: 2020-11-30 12:32:31
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...
    W dniu 2020-11-30 o 09:28, A. Filip pisze:
    [...]
    >To naprawdę nie działa tak, że nawet jakby każdy przez 3 miesiące
    >literalnie siedział w domu, to wirus magicznie zniknie. Nie zniknie,

    Chyba by zniknal. Po prostu nie mialby sie na kogo przenosic, i
    przezylyby same odporne osobniki.

    Ale:
    -nie da sie wszystkich zamknac w domach na 3 miesiace, sporo osob musi
    pracowac.
    Ciekawe, czy daloby sie 2 tygodnie,

    -nie zyjemy na wyspie, izolacja sie skonczy, wirus sie przywlecze ...

    >tylko co najwyżej przeczekamy trochę czasu, a problem i tak powróci w
    >przyszłości. Pytanie, czy będziemy wówczas przygotowani.

    chyba ... zeby tak wszystkich na granicach testowac.
    Ha, ha - w polskich warunkach, gdy miliony jada na zagraniczny urlop,
    a tysiace pracuja za granica i codziennie przekraczaja ...

    J.

  • 49. Data: 2020-11-30 12:44:03
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2020-11-30 o 12:32, J.F. pisze:
> [...]
    > W dniu 2020-11-30 o 09:28, A. Filip pisze:
    > [...]
    >
    > Chyba by zniknal. Po prostu nie mialby sie na kogo przenosic, i

    Pomijając już to, że nie da się wszystkich ludzi zamknąć na 3 miesiące w
    domu tak, aby nikt nikomu wirusa nie przekazał, to nawet zakładając taką
    fikcję (utopię), to co najwyżej cofnęlibyśmy się do etapu z początku
    marca 2020, kiedy nie było u nas ani jednego zakażenia - w końcu
    pojawiłby się z zewnątrz pacjent zero, i cały koronazajob zacząłby się
    od nowa.

> [...]
    > Ha, ha - w polskich warunkach, gdy miliony jada na zagraniczny urlop, a
    > tysiace pracuja za granica i codziennie przekraczaja  ...

    Czytałem jak sobie poradzono z wirusem w niektórych krajach azjatyckich.
    Było to możliwe przy połączeniu dużych barier geograficznych (np. wyspa
    Tajwan) z niemożliwymi na skalę europejską ograniczeniu wolności
    (zamykanie w całych miastach ludzi w domach). W naszej europejskiej
    cywilizacji nie mamy innego wyjścia, jak po prostu pandemię przejść. Nie
    można ludziom zabraniać żyć i pracować, powinno się co najwyżej
    umożliwiać grupom zagrożonym (emeryci, chorzy na choroby
    współistniejące) otrzymywanie wszelkiej pomocy, która umożliwi im jak
    najrzadsze wychodzenie z domu, ale na zasadach chrześcijańskiej pomocy,
    a nie komunistycznego zamordyzmu. Jednocześnie zdrowi i młodzi powinni
    jak najwięcej eksponować się na wirusa, aby zdobyć odporność stadną
    (dygresja: jeśli odporności stadnej nie ma, to tym bardziej jesteśmy w
    czarnej dupie, bo wówczas szczepionka też nie będzie działać, wówczas
    tym bardziej nie ma sensu zamykanie ludzi w domach, bo wówczas nie mamy
    nawet na co w nich czekać).

    --
    Liwiusz

  • 50. Data: 2020-11-30 13:07:00
    Od: rAzor <zabzupa@dab_dupa.il>

    On Mon, 30 Nov 2020 12:44:03 +0100, Liwiusz wrote:

    > tym bardziej nie ma sensu zamykanie ludzi w domach, bo wówczas nie mamy
    > nawet na co w nich czekać

    Znasz takie powiedzenie: "W domu ludzie umierają"
    One kcą zamknąć w domach, żeby spokojnie tam sobie umierali albo czekali na
    śmierć bez zawracania dupy lekażom i żondowi

    --
    Z lewactwem się nie dyskutuje. Lewactwo wali się w ryj w obronie własnej.