  • 271. Data: 2020-12-30 11:26:11
    Temat: Re: COVID podejrzany o zakażenie traktowany jak zakażony
    Od: Przemek Jedrzejczak <p...@g...com>

    -- No przeciez pisalo w twoich artykulach, ze to RKI zatwierdza te testy antygenowe.

    RKI jest umoczone tak samo jak WHO, za takie szerzenie masowej paniki powinien byc
    paragraf

    jednak urzad statystyczny mowi co innego, podsumowujac rok 2020 (szacunkowo 950k)
    wcale nie ma wiecej zgonow niz np. w 2018r (954k) gdzie nie bylo pandemii tylko
    zwykla grypa

    https://www.destatis.de/DE/Themen/Querschnitt/Corona
    /_Grafik/_Interaktiv/woechentliche-sterbefallzahlen-
    jahre.html?nn=209016

    teraz przyjdzie zaplacic za ten cyrk, kasy chorych juz podwyzszaja skladki, podatki
    pojda w gore, ceny paliw tez ...

  • 272. Data: 2020-12-30 13:40:45
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Animka" napisał w wiadomości grup
    W dniu 2020-12-29 o 21:12, Przemek Jedrzejczak pisze:

    >Jeden lekarz, którego życie było zagrożone po szczepionce powiedział
    >co sie z nim działo.
    >https://www.medonet.pl/porozmawiajmyoszczepionce,le
    karz--ktory-przyjal-szczepionke-na-covid-19-opowiada
    -o-swojej-reakcji-alergicznej,artykul,35822095.html

    >Wiele ludzi może kipnąć nie mając przy sobie odpowiedniego antidotum.

    Dlatego szczepienie ma byc w odpowiedniej przychodni, po wywiadzie
    lekarskim, i z 15 minutowym poczekaniem po szczepieniu.

    Przy czym zauwaz, ze podobny wstrzas moglo u niego wywolac wiele
    czynnikow.
    On po prosu musi uwazac.

    Ciekawe swoja droga co wywolalo, bo na ten skladnik mRNA to chyba za
    wczesnie ... wiec jakis "wypelniacz" w tej szczepionce szkodzi, a
    powinni uzyc czegos sprawdzonego ...

    J.

  • 273. Data: 2020-12-30 13:49:25
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Przemek Jedrzejczak" napisał w wiadomości grup
    ooglegroups.com...
> [...]

    >teraz przyjdzie zaplacic za ten cyrk, kasy chorych juz podwyzszaja
    >skladki, podatki pojda w gore, ceny paliw tez ...

    Ale to w Niemczech.

    Zobacz Anglie, Szwecje, Nowy Jork, Wlochy, Hiszpanie, Francje ...

    J.

  • 274. Data: 2020-12-30 14:38:57
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 30.12.2020 o 13:40, J.F. pisze:
> [...]
    >
    > Ciekawe swoja droga co wywolalo, bo na ten skladnik mRNA to chyba za
    > wczesnie ... wiec jakis "wypelniacz" w tej szczepionce szkodzi, a

    Liczne powszechnie stosowane leki mogą wywołać wstrząs, w tym tak znane,
    jak penicylina. I wcale nie musi to być przy pierwszym podaniu leku.

    Jakieś 10 lat temu brałem serię zastrzyków najzwyklejszej w świecie
    witaminy B, i po każdym zastrzyku siedziałem przymusowo w przychodni
    kwadrans na wszelki wypadek.

    Gdzie jak gdzie, ale w przychodni robiącej takie zastrzyki odpowiednie
    leki i procedury na wypadek wstrząsu być muszą.

    MJ

  • 275. Data: 2020-12-30 20:13:45
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2020-12-30 o 10:50, Przemek Jedrzejczak pisze:
> [...]
    >
    > jest to poswiecenie na ktore producenci warunkowo dopuszczonych szczepionek sa
    gotowi :-)

    Czyli przed zaszczepieniem dostaję do ręki lekarstwo, ktore zażyję jeśli
    nastapi u mnie wstrząs anafilaktyczny. Ale jak mi zgrętwieje gardło i
    język to jak ja to lekarstwo zażyję? Chyba zastrzyk powinni mieć w razie
    czego przygotowany.

    --
    animka

  • 276. Data: 2020-12-30 20:24:14
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2020-12-30 o 13:40, J.F. pisze:
> [...]
    >
    > Dlatego szczepienie ma byc w odpowiedniej przychodni, po wywiadzie
    > lekarskim, i z 15 minutowym poczekaniem po szczepieniu.

    To się okaże czy faktycznie tak będzie.

    > Przy czym zauwaz, ze podobny wstrzas moglo u niego wywolac wiele czynnikow.
    > On po prosu musi uwazac.

    Wie, że jest alergikiem, jest lekarzem i miał przy sobie jakieś
    odpowiednie lekarstwo. Gdyby sam sobie nie pomógł, to pewnie zszedł by z
    tego świata.

    > Ciekawe swoja droga co wywolalo, bo na ten skladnik mRNA to chyba za
    > wczesnie ... wiec jakis "wypelniacz" w tej szczepionce szkodzi, a
    > powinni uzyc czegos sprawdzonego ...

    Czas pokaże, bo teraz chyba nikt nie wie.

    --
    animka

  • 277. Data: 2020-12-30 20:32:45
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2020-12-30 o 14:38, Michal Jankowski pisze:

> [...]
    >>

    > Liczne powszechnie stosowane leki mogą wywołać wstrząs, w tym tak znane,
    > jak penicylina. I wcale nie musi to  być przy pierwszym podaniu leku.

    Tak się dziwnie składa, że mnie tylko penicylina pomaga, a inne szkodzą
    i nie działają.
    Nawet w biogramie (czy jak się na to mówi) tak wyszło.

    > Jakieś 10 lat temu brałem serię zastrzyków najzwyklejszej w świecie
    > witaminy B, i po każdym zastrzyku siedziałem przymusowo w przychodni
    > kwadrans na wszelki wypadek.

    Też mam uczulenie na witaminy z grupy B i to jest wielka szkoda, bo np.
    wit.B12 czy B6 pomaga na kręgosłup.

    > Gdzie jak gdzie, ale w przychodni robiącej takie zastrzyki odpowiednie
    > leki i procedury na wypadek wstrząsu być muszą.

    Tak, muszą być i basta. Nie mają to wychodzę z gabinetu.

    --
    animka

  • 278. Data: 2020-12-31 06:59:50
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Animka a...@t...ja.wp.pl ...

    > Wiele ludzi może kipnąć nie mając przy sobie odpowiedniego antidotum.

    CZyli juz sie nie boisz nadwagi od szczepionki z cholesterolem? ;-DDD

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Lubię pracę. Praca mnie fascynuje. Potrafię godzinami

  • 279. Data: 2020-12-31 06:59:50
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Przemek Jedrzejczak p...@g...com ...

    > od paru tygodni (pazdziernik ?) cwane ptysie z RKI podają liczbę
    > zgonów z chorobami towarzyszącymi (wcześniej tylko covid) ale
    > dochodziło do takich absurdów że umierało 700 osób w Niemczech a
    > Hamburg (1,8 mln) czy Monachium (1,5 mln) meldowalo po 2-3 osoby
    > co psulo obraz strasznej pandemii :-)

    Ale to chyba dobrze?
    Jakie to ma dla ciebie znaczenie czy ktos umarł bo miał covid czy ktos
    umarł bo miał covid plus inne choroby z którymi mogłby zyc jeszcze
    wiele lat?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Życie nie jest ani lepsze, ani gorsze od naszych marzeń.

  • 280. Data: 2021-01-04 21:26:08
    Od: Przemek Jedrzejczak <p...@g...com>

    --Jakie to ma dla ciebie znaczenie czy ktos umarł bo miał covid czy ktos umarł bo
    miał covid plus inne choroby z którymi mogłby zyc jeszcze
    wiele lat?

    zwisa mi to kalafiorem ale to jest zwykle pompowanie statystyk kiedy na poczet covida
    zalicza sie tez wszystkie choroby towarzyszace ...