  • 241. Data: 2020-12-18 12:04:45
    Temat: Re: COVID podejrzany o zakażenie traktowany jak zakażony
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia 18 Dec 2020 10:59:47 GMT, Budzik napisał(a):

    > najchetniej spedzaja msze albo przed kosciołem albo w przedsionku

    Kiedy 40 lat temu bywałem na mszach, to kawalerka zazwyczaj stała właśnie w
    przedsionku albo przed kościołem; a o żadnym kowidzie nikt wtedy nawet nie
    słyszał.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Różańca"
    Matka Boża do s. Łucji

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 242. Data: 2020-12-18 13:28:05
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    net...

> [...]
    >właśnie w
    >przedsionku albo przed kościołem; a o żadnym kowidzie nikt wtedy

    To sie nadal spotyka, ale to raczej z przepelnienia kosciola powstaje
    ... czyli warunki do pandemii swietne.

    J.

  • 243. Data: 2020-12-18 13:45:27
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    7.0.0.1...
    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    >A słyszałes o tym zeby ktos to gdziekolwiek sprawdzał?
    >Bo ja syłszałem ze 5 osobowe protesty przedsiebiorców były
    >mandatowane
    >na dworze ale o jakimkolwiek mandacie w kosciele nie słyszałem...

    https://lodz.wyborcza.pl/lodz/7,35136,25841009,w-sie
    radzu-na-mszy-swietej-bylo-wiecej-niz-5-osob-duchown
    y.html
    https://epainfo.pl/policja-interweniowala-podczas-ms
    zy-ksiadz-dostal-mandat/
    https://tvn24.pl/krakow/koronawirus-w-polsce-mszana-
    dolna-tlum-na-bierzmowaniu-mandat-dla-proboszcza-477
    6370

    wiec mozna powiedziec, ze slyszalem.

    Nawet jesli bylo takich malo, to widac tez, ze ilosc wiernych spadla.
    A nawet, jesli to nie prawda, ze tylko 7 osob na mszy - to pewnie
    jednak sporo mniej osob przyszlo, a nawet polowa to mniejsze przychody
    z tacy.
    No i czy sami sie nie boja wirusa ... czy ksiezom nie wypada ?

    P.S.
    http://www.tygodnikzamojski.pl/artykul/107536/lowicz
    -zawrocona-pielgrzymka-ksiadz-dostal.html

    PPS.
    https://www.trojmiasto.pl/wiadomosci/Mandat-dla-ksie
    dza-za-spalenie-ksiazek-n133221.html
    to juz ogniska nie mozna rozpalic, czy o plastik chodzi ?

    Potem bedzie mandat za kukle zyda, a potem za kukle Kaczynskiego :-)

    >Pomijam to ze przy obecnych ocenach kosciola 1 na 15m2 to az nadto.
    >Przeciez koscioły wielkie...

    15m^2 to tak 4x4m ... na izolacje to az za duzo.

    >Znani mi regularni katolicy chodza
    >regularnie w niedziele, zadnymi limitami sie nie przejmuja a
    >najchetniej spedzaja msze albo przed kosciołem albo w przedsionku
    >(tak
    >chyba jest bezpiecznie ;-)

    Ale czy nie dlatego, ze w kosciele limit wypelniony ?
    Albo w ogole gesty tlum, bo niedawno chyba nie bylo limitow.

    >Nawet ten najbardziej zagorzały publicysta mówi ze katolików w PL
    >jest
    >obecnie około 35%...

    A kiedys chodzilo/placilo wiecej ?

    Teraz kolejny strzal - nie bedzie koledy ..
    No chyba ze ... dwa razy wiecej pogrzebow ... nie ma co narzekac na
    spadek przychodow, oby tak dalej :-)

    J.

  • 244. Data: 2020-12-18 17:59:46
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Użytkownik "Budzik" napisał w wiadomości grup
    7.0.0.1...
    > Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Ja Ci podawalem jakies inne.
    >
    > A nawet w tym co przed momentem
    > https://www.medexpress.pl/koronawirus-czy-szybkie-te
    sty-antygenowe-
    > sa-wiarygodne/79653
    >
    > "Jak określiło FDA, testy antygenowe wykazują czułość w zakresie
    > 84,0% do 97,6% w porównaniu z PCR."
    >
    > "Testy antygenowe I generacji (konstruowane na początku pandemii)
    > miały ograniczone zastosowanie w diagnostyce COVID-19 ze względu
    > na czułość na poziomie około 40%. "
    >
    > To tylko luzny tekst, wiec sie nie bede upieral, ze prawdziwe ...
    > ale masz lepsze dane ?

    Mam takie dane ze u nas stosowano PCry wiec po co wciskac do rozmowy
    kwestie nieobecnych testów?

> [...]
    > podkreślając znaczenie walidacji niezależnej od dostawcy (Krueger
    > i in., 2020; van Beek i in., 2020).
    > WHO rekomenduje stosowanie szybkich testów antygenowych, które
    > spełniają następujące kryteria: czułość ?80% i specyficzność ?97%
    > w porównaniu do metody PCR, w przypadku braku dostępności metody
    > PCR lub w sytuacji, gdy wydłużony czas oczekiwania na wynik
    > zmniejsza lub wyklucza przydatność kliniczną testu."
    >
    > Czyli czeski film, ale ... nawet WHO rekomenduje takie, co co
    > piatego chorego przepuszcza.
    > Czy to sie nadaje do testowania obslugi domow opieki ?

    Wszystko kwestia prawdopodobienstwa.
    Ale 20% to nie 40%...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jeżeli nawet OE nie widzi żadnych załączników, to ich nie ma ;)

  • 245. Data: 2020-12-18 18:25:56
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    7.0.0.1...

    sty-antygenowe-sa-wiarygodne/79653

    >Mam takie dane ze u nas stosowano PCry wiec po co wciskac do rozmowy
    >kwestie nieobecnych testów?

    Bo rozmawiamy o tych innych testach.

    I linkowalem ci tez stare opinie polskich lekarzy, ze one sa
    calkowicie nieprzydatne, wlasnie z powodu bledow.

    >Wszystko kwestia prawdopodobienstwa.
    >Ale 20% to nie 40%...

    Bo to druga generacja.
    Ale tez 20% to "co piaty zly".

    Chcesz testowac pracownikow domu opieki na wejsciu, aby ci zaden nie
    przywlok wirusa, wiedzac, ze co piaty nie zostanie wykryty ?

    J.

  • 246. Data: 2020-12-19 10:46:21
    Od: Przemek Jedrzejczak <p...@g...com>

    --I linkowalem ci tez stare opinie polskich lekarzy, ze one sa calkowicie
    nieprzydatne, wlasnie z powodu bledow.

    podsumujmy wiec:
    nowe testy antygenowe sa OK dla NIemcow i Dunczykow
    nowe testy sa OK dla WHO
    The 120 million test kits set to be rolled out by the WHO are the first to meet all
    of the organization's standards; test makers SD BioSensor and Abbott were granted
    emergency approval by the WHO last week.
    The manufacturers claim their tests are up to 97% reliable in lab conditions; in the
    real world, the tests are said to be between 80% and 90% reliable. While this is
    good, it also means some 20% of patients will receive negative results despite being
    infected, which could lead to further spread of the virus.

    a ty wyciagasz jako argument jakies stare opinie dotyczace starych testow ? to nie ta
    bajka :-)

  • 247. Data: 2020-12-19 10:54:20
    Od: Przemek Jedrzejczak <p...@g...com>

    https://www.bild.de/politik/inland/politik-inland/se
    nioren-schutz-virologen-streit-um-corona-schutz-in-a
    ltenheimen-74529082.bild.html

    Die hohen Todeszahlen in Pflege- und Seniorenheimen (bis zu 90 Prozent aller
    Corona-Toten, BILD berichtete) alarmieren Millionen Bundesbürger!

    Kretyni ukrywali do chwili obecnej dane ale urzad statystyczny podsumowuje juz rok i
    nie da sie dluzej sciemniac ... do 90% ofiar strasznego wirusa to pensjonariusze
    domow starcow

    podsumowujac:
    rozwalono gospodarke wysylajac tysiace ludzi na bruk
    wywalono miliardy euro na zlagodzenie efektow narodowej szajby
    pozamykano stoki narciarskie, silownie, kluby fitness i inne miejsca gdzie tworza sie
    grupy 70+ :-)

    zamiast selektywnie zajac sie domami starcow ... imponujace prawda ?
    niewiarygodna niekompetencja gdybym tego nie widzial pewnie bym nie uwierzyl :-)
    Unia Europejskich Kretynow rzadzi

  • 248. Data: 2020-12-20 00:58:29
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2020-12-19 o 10:54, Przemek Jedrzejczak pisze:
> [...]
    > niewiarygodna niekompetencja gdybym tego nie widzial pewnie bym nie uwierzyl :-)

    Telewizji, Rydzykowi i ludziom prowadzącym firmy oraz discopolowcom
    (oraz pewnie i sobie) to dali sporego szmalu, a emerytów mają gdzieś.
    Niech se pozdychają jak najszybciej! Te całe groszowe (w porównaniu z
    tymi ich milionami) trzynastki powinni wyłacić już skoro szkoda im na
    dofinansowanie teraz, w tych bardzo ciężkich czasach.

    --
    animka

  • 249. Data: 2020-12-21 07:31:25
    Od: Przemek Jedrzejczak <p...@g...com>

    https://wydarzenia.interia.pl/raporty/raport-koronaw
    irus-chiny/aktualnosci/news-londyn-tlumy-mieszkancow
    -uciekaja-z-miasta,nId,4940280

    zbieżność faktu mutacji wirusa z rozpoczęciem szczepień na koronawirusa jest
    najzupełniej przypadkowa :-)

  • 250. Data: 2020-12-21 10:07:05
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Przemek Jedrzejczak" napisał w wiadomości grup
    ooglegroups.com...
> [...]
    w-uciekaja-z-miasta,nId,4940280
    >zbieżność faktu mutacji wirusa z rozpoczęciem szczepień na
    >koronawirusa jest najzupełniej przypadkowa :-)

    Kto ich tam wie - moze przypadek, moze nie. Wirusy mutuja.

    Moze szczepionka dziala na oba wirusy, a moze nie.
    Moze mogli zrobic szczepionke na oba, a moze nie mogli zmieniac w
    czasie badan klinicznych.

    A moze to bedzie "neverending story" ... czyli grube pieniadze :-)
    W sumie - na grype przeciez co roku nowa, i ile to dawek sprzedaje sie
    co roku w cywilizowanych krajach ?

    A dzis slysze, ze ta mutacja jest znana od wrzesnia, ale rzad zabrania
    lotow z/do GB teraz.

    J.