  • 231. Data: 2020-12-16 20:07:58
    Temat: Re: COVID podejrzany o zakażenie traktowany jak zakażony
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 16.12.2020 o 10:31, Przemek Jedrzejczak pisze:
    > --Zanim zaczniemy wnioski wyciągać to mozesz napisać, co jest w tych
    > kolumnach? W 4 jest suma 2 i 3. W 5 udział procentowy z 4 w sumie
    >
    > udział procentowy zgonów w danej grupie wiekowej (z grubsza dobrze
    > obrazuje kto powinien uważać bo skończy na cmentarzu, może księża
    > powinni puszczać na mszach w kościołach :-)
    >
    > https://de.statista.com/statistik/daten/studie/11041
    73/umfrage/todesfaelle-aufgrund-des-coronavirus-in-d
    eutschland-nach-geschlecht/

    Podział na mężczyzn / kobiety. Nie prościej było napisać?

    Trzeba by bylo jeszcze poszukać informacji o zgonach w ogóle.

    --
    Robert Tomasik

  • 232. Data: 2020-12-17 08:43:28
    Od: Przemek Jedrzejczak <p...@g...com>

    --Tylko co to za test ?

    koszerny, akceptowany przez niemieckie i duńskie urzędy chyba że Bolanda chce dac
    zarobic szwagrowi ministra wtedy tylko PCR :-)

  • 233. Data: 2020-12-17 08:44:12
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Przemek Jedrzejczak" napisał w wiadomości grup
    ooglegroups.com...
    [...]
    P.S. Bylo tak pieknie

    https://www.onet.pl/?utm_source=www.medonet.pl_viasg
    _medonet&utm_medium=referal&utm_campaign=leo_automat
    ic&srcc=ucs&pid=93aa43a9-be93-414e-9bdc-aaf1f39de908
    &sid=4e9b6959-4f88-4e8b-9613-65de7438fe5a&utm_v=2
    https://www.medonet.pl/koronawirus/koronawirus-w-eur
    opie,w-niemczech-jest-tyle-respiratorow--ze-chorzy-m
    ogliby-dostawac-je-do-domow,artykul,82512397.html

    "Czytałem, że w Polsce jedna osoba z pozytywnym wynikiem testu może
    doprowadzić do nałożenia kwarantanny na kilkaset osób. Tutaj byłoby to
    niemożliwe - mówi dr Pujdak tłumacząc, że niemieckie podejście do
    epidemii jest znacznie mniej radykalne niż polskie"

    "Choć szpitali jest o jakieś 20 proc. mniej niż było 20 lat temu, w
    Niemczech nigdy nie brakowało sprzętu czy środków technicznych.
    Respiratory nie stanowią żadnego problemu, tym bardziej że Niemcy je
    produkują. Mamy ich tyle, że pewnie można by wypożyczać je chorym do
    domów. "

    a teraz co? z powodu tysiecy zakazonych zamyka sie caly kraj :-)

    A respiratory sie wyczerpuja :-)

    J.

  • 234. Data: 2020-12-17 10:49:00
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Przemek Jedrzejczak" napisał w wiadomości grup
    ooglegroups.com...
    >--Tylko co to za test ?
    >koszerny, akceptowany przez niemieckie i duńskie urzędy chyba że
    >Bolanda chce dac zarobic szwagrowi ministra wtedy tylko PCR :-)

    Ale akceptowany jako dowod choroby, czy dowod zdrowia ?

    Cos wiecej pisza o tym tescie ?
    Jaki producent, jaka nazwa, jaka skutecznosc, kto sprawdzal ?

    J.

  • 235. Data: 2020-12-17 17:59:49
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Jakos tak ogolnie nie protestowali mocno.
    > Moze im Mateusz obiecal rekompensate ... i nawet wyplacil.

    W jakim sensie nie protestowali?
    PRzeciez rozne bisnesy były otwierane, zamyane, wygaszane, otwierane,
    zamykane a biznes koscielny jakos cały czas pracuje...

    > W jakiejs tam sasiedniej parafii zaczeli kombinowac z transmisja
    > interneowa ... moze sie staraja o parafian.

    I bardzo dobrze. Ale to jednak bardziej wyjatek niz reguła.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Dlaczego chłopaki z Warszawy wolą dziewczyny z Poznania niż ze stolicy?

  • 236. Data: 2020-12-17 19:13:58
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    7.0.0.1...
    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    >W jakim sensie nie protestowali?
    >PRzeciez rozne bisnesy były otwierane, zamyane, wygaszane, otwierane,
    >zamykane a biznes koscielny jakos cały czas pracuje...

    Pracuje, ale z ograniczeniami.
    Ile obecnie - 1 wierny na 15m^2, a w marcu ile bylo ? 5 osob google
    mowi.

    Tacy sie z tego nie usklada, a jakos nie protestowali masowo, ze im
    rzad zakazal dzialalnosci, tzn podcial dochody.

    Mieli duze rezerwy, maja inne dochody, czy parafianie spoleczni i tace
    w kopercie lub przelewem bez mszy ..

    >I bardzo dobrze. Ale to jednak bardziej wyjatek niz reguła.

    Podejrzewam, ze wcale nie taki wyjatek ... ale to moze bardziej
    zorientowani grupowicze sie wypowiedza.

    A w dodatku mamy trudnosci techniczne, czyli to wcale nie takie latwe

    J.

  • 237. Data: 2020-12-17 20:12:15
    Od: Przemek Jedrzejczak <p...@g...com>

    --Ale akceptowany jako dowod choroby, czy dowod zdrowia ?

    zdrowia

    ---Cos wiecej pisza o tym tescie ? Jaki producent, jaka nazwa, jaka skutecznosc, kto
    sprawdzal ?

    wiecej wiary, jak Niemcy i Dunczycy klepneli to dla Bolandy tez koszerny :-)

  • 238. Data: 2020-12-17 20:14:28
    Od: Przemek Jedrzejczak <p...@g...com>

    -- a teraz co? z powodu tysiecy zakazonych zamyka sie caly kraj :-)

    stac ich to niech zamykaja

    ---A respiratory sie wyczerpuja :-)

    nim gruby schudnie, chudy zdechnie :-)

  • 239. Data: 2020-12-18 10:06:09
    Od: Przemek Jedrzejczak <p...@g...com>

    jest plan szczepień i co za niespodzianka najpierw domy starców

    https://www.bild.de/politik/inland/politik-inland/je
    tzt-amtlich-bewohner-von-altenheimen-sollen-zuerst-g
    eimpft-werden-74512428.bild.html

    13 milionów dziadków czyli grupa 70+ jako pierwsza zostanie zaszczepiona

    bezobjawowi rok później czyli grudzień 2021 roku :-)

    i teraz ku pamięci aby nie zapomnieć kto mial odwage przyznac sie do bledu (tak bez
    niespodzianki to znow Szwedzi)

    https://www.bild.de/news/ausland/news-ausland/schwed
    en-koenig-carl-gustav-kritisiert-corona-politik-sein
    es-landes-wir-haben-ve-74503624.bild.html

    reszta nieudacznikow mimo ze miala czarno na bialym ze dziadkowie padają w domach
    starców jak muchy nie zrobila nic konstruktywnego zamiast tego wywolala masowa panike
    i kryzys obciazajac bzdurnymi sankcjami bezobjawowych

    https://www.bild.de/bild-plus/politik/inland/politik
    -inland/patientenschuetzer-klagt-an-corona-katastrop
    he-in-der-altenpflege-74515408,view=conversionToLogi
    n.bild.html

    druga fala w NIemczech, druga fala rekordowo kosi dziadków w domach starców a Merkel
    patrzy i nie rozumie co się dzieje :-)

    PS jeśli was to pocieszy to i reszta euro cymbałów nie ogarnia tematu, nie chcieli /
    nie umieli śledzić ognisk virusa jak Azjaci, nie potrafili się izolować jak
    Australijczycy no i polegli

  • 240. Data: 2020-12-18 11:59:47
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Pracuje, ale z ograniczeniami.
    > Ile obecnie - 1 wierny na 15m^2, a w marcu ile bylo ? 5 osob google
    > mowi.

    A słyszałes o tym zeby ktos to gdziekolwiek sprawdzał?
    Bo ja syłszałem ze 5 osobowe protesty przedsiebiorców były mandatowane
    na dworze ale o jakimkolwiek mandacie w kosciele nie słyszałem...

    Pomijam to ze przy obecnych ocenach kosciola 1 na 15m2 to az nadto.
    Przeciez koscioły wielkie... Znani mi regularni katolicy chodza
    regularnie w niedziele, zadnymi limitami sie nie przejmuja a
    najchetniej spedzaja msze albo przed kosciołem albo w przedsionku (tak
    chyba jest bezpiecznie ;-)

    Nawet ten najbardziej zagorzały publicysta mówi ze katolików w PL jest
    obecnie około 35%...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jesteś tak dumny ze swej inteligencji jak skazaniec, dumny,