  • 1. Data: 2010-06-19 17:19:45
    Temat: Re: CISZA A PLAKATY i ich zerwanie
    Od: Renata Golebiowska <R...@b...pl>

    Dnia 19.06.2010 Xian Mi Mao <x...@g...com> napisał/a:

    > Jako porządny obywatel życzyzłbym sobie żeby zniknęły te plakaty...
    > A ciekawe, że właśnie widziałem jak przechodziła obok tych wielkich
    > kolorowych plakatów Straż Miejska i nie zauważyła w tym nic
    > niestosownego...

    SM musiałaby wiedzieć, że nie wisiały przed ciszą wyborczą. Nie widzę
    nic niestosownego w tym, że nie wiedzą, czy wczoraj plakaty były, czy
    nie.

    Renata

    --
    Cztery kontynenty - nasze wyprawy rowerowe http://acn.waw.pl/pawelp

  • 2. Data: 2010-06-19 21:03:20
    Od: Xian Mi Mao <x...@g...com>

    On 19 Cze, 19:19, Renata Golebiowska <R...@b...pl>
    wrote:

    > SM musiałaby wiedzieć, że nie wisiały przed ciszą wyborczą. Nie widzę
    > nic niestosownego w tym, że nie wiedzą, czy wczoraj plakaty były, czy
    > nie.

    Tylko, że właśnie dowiedziałem się, że miejsca gdzie plakaty wolno a
    gdzie NIE wolno naklejać są ściśle uregulowane prawnie - a taki parkan
    gdzie nie napisano nic że pozwolone jest - z pewnością się nie
    kwalifikuje. I Straż Miejska powinna o tym wiedzieć!
    Zresztą przeszedłem się po osiedlu i zauważyłem miejsca gdzie wyraźnie
    było napisane "ZABRANIA SIĘ NAKLEJANIA..." a mimo to znalazł się tam
    plakat kandydata obecnie jedynie słusznej partii...

  • 3. Data: 2010-06-21 10:19:32
    Od: Renata Golebiowska <R...@b...pl>

> [...]
    > było napisane "ZABRANIA SIĘ NAKLEJANIA..." a mimo to znalazł się tam
    > plakat kandydata obecnie jedynie słusznej partii...

    To insza inszość. Ale jeśli jest to kandydat jedynie słusznej partii,
    to nie można oczekiwać reakcji służb:)

    Renata

    --
    Cztery kontynenty - nasze wyprawy rowerowe http://acn.waw.pl/pawelp