  • 1. Data: 2010-06-19 09:26:46
    Temat: CISZA A PLAKATY i ich zerwanie
    Od: Xian Mi Mao <x...@g...com>

    Jest cisza wyborcza a ktoś dziś rano na ogrodzeniu przed moimi oknami
    (w bloku) powiesił plakaty jednego z kandydatów.
    Co można zrobić - w sensie, powiedzmy... inicjatywy obywatelskiej?
    Czy ich samodzielne zerwanie to jest to naruszenie prawa?

  • 2. Data: 2010-06-19 11:21:59
    Temat: Re: CISZA A PLAKATY i ich zerwanie
    Od: zenek <z...@o...pl>

    Xian Mi Mao pisze:
> [...]
    > Co można zrobić - w sensie, powiedzmy... inicjatywy obywatelskiej?
    > Czy ich samodzielne zerwanie to jest to naruszenie prawa?

    Przebrala sie miarka idzice glosowac na Leppera.

    Teraz idz donies ze zlamano ciesze wybiorcza.

  • 3. Data: 2010-06-19 11:28:00
    Od: Xian Mi Mao <x...@g...com>

    On 19 Cze, 13:21, zenek <z...@o...pl> wrote:
    > Teraz idz donies ze zlamano ciesze wybiorcza.

    Jako porządny obywatel życzyzłbym sobie żeby zniknęły te plakaty...
    A ciekawe, że właśnie widziałem jak przechodziła obok tych wielkich
    kolorowych plakatów Straż Miejska i nie zauważyła w tym nic
    niestosownego...

  • 4. Data: 2010-06-19 11:30:47
    Od: zenek <z...@o...pl>

    Xian Mi Mao pisze:

> [...]
    > A ciekawe, że właśnie widziałem jak przechodziła obok tych wielkich
    > kolorowych plakatów Straż Miejska i nie zauważyła w tym nic

    Porzadny obywatel robi sobie teraz grilla i ma w dupie wybory.

  • 5. Data: 2010-06-19 12:59:02
    Od: Xian Mi Mao <x...@g...com>

    On 19 Cze, 13:30, zenek <z...@o...pl> wrote:
    > Porzadny obywatel robi sobie teraz grilla i ma w dupie wybory.

    bo mu partia załatwiła daczę

  • 6. Data: 2010-06-19 18:39:24
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:hvi9p1$u4t$1@news.onet.pl zenek <z...@o...pl> pisze:

> [...]
    (...)
    > Porzadny obywatel robi sobie teraz grilla i ma w dupie wybory.
    Dokładnie.

    --
    Jotte

  • 7. Data: 2010-06-20 10:43:23
    Od: mi <m...@o...pl>

    zenek wrote:
    > Porzadny obywatel robi sobie teraz grilla i ma w dupie wybory.

    ... opowiadając przy tym jak to władza nic nie robi, w drogach dziury a
    podatki w II PRL są jednymi z najwyższych w Jedynie Słusznej Unii?

    mi

  • 8. Data: 2010-06-20 10:56:56
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    mi pisze:

    > ... opowiadając przy tym jak to władza nic nie robi, w drogach dziury a
    > podatki w II PRL są jednymi z najwyższych w Jedynie Słusznej Unii?

    "Gdyby wybory miały coś zmienić, już dawno zostałyby zakazane".

    --
    Liwiusz

  • 9. Data: 2010-06-20 11:50:46
    Od: mi <m...@o...pl>

    Liwiusz wrote:
    > "Gdyby wybory miały coś zmienić, już dawno zostałyby zakazane".

    Ta maksyma skłania do zastanowienia nad dzisiejszą tzw. demokracją, ale
    nie jest w pełni trafna.

    Dowodem, że autor tej maksymy podziela moje zdanie jest jego kandydatura
    w obecnych wyborach. :) Wybory mogą zmieniać wiele... choć częstokroć
    nie wprost. To po prostu instrument polityki, choć nie najważniejszy ani
    najlepszy.

    btw, mam zamiar na niego głosować w pierwszej turze. W drugiej turze na
    niego lub na przeciwnika Bronka ze stronnictwa zaborczego.

    mi

  • 10. Data: 2010-06-21 08:32:29
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 19 Jun 2010, Xian Mi Mao wrote:

    > Jest cisza wyborcza a ktoś dziś rano na ogrodzeniu przed moimi oknami
    > (w bloku) powiesił plakaty jednego z kandydatów.

    Mam pytanie.
    Skąd pewność, że to nie było 23:55 dnia poprzedniego?

    Bo przyznam, przy tym całym trąbieniu w mediach o ciszy wyborczej,
    jedna z myśli która mnie naszła, to pytanie czy któryś sztab nie
    zrobi właśnie takiej akcji :>

    pzdr, Gotfryd