  • 41. Data: 2008-02-01 00:47:03
    Temat: Re: CHODZIŁ Z NOŻEM KUCHENNYM PO ULICY - CO ROBIĆ???
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Jacek Krzyzanowski pisze:

    > Wymien ilu ludzi chodzacych z nozem po ulicy widziales na raz?

    Nie wiem - nie zwracam na to uwagi.

    A ile ty widziałeś ostatnio osób w czerwonym kapeluszu?

  • 42. Data: 2008-02-01 07:53:47
    Od: Jacek Krzyzanowski <k...@o...pl>

    Dnia Fri, 01 Feb 2008 01:47:03 +0100, Andrzej Lawa napisał(a):

    > A ile ty widziałeś ostatnio osób w czerwonym kapeluszu?

    Wymien o ilu zabojstwach dokonanych za pomoca kapelusza slyszales na raz.
    Codziennie widuje kilka osob w kapeluszach.
    Do czego potrzebny jest noz na ulicy w miescie?

    --
    KRZYZAK

  • 43. Data: 2008-02-01 07:57:30
    Od: Jacek Krzyzanowski <k...@o...pl>

    Dnia Fri, 01 Feb 2008 00:54:18 +0100, mvoicem napisał(a):

    > Ostatnio widziałem kilku ludzi z siekierami w dłoniach.

    Gdzie dokladnie ich widziales?
    Nie mowimy o siekierze, tylko o nozu. Ilu widziales ludzi z nozami w dloni
    na ulicy?

    --
    KRZYZAK

  • 44. Data: 2008-02-01 14:04:59
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Jacek Krzyzanowski pisze:

    > Wymien o ilu zabojstwach dokonanych za pomoca kapelusza slyszales na raz.

    No to niech będzie: ile ostatnio widziałeś osób z czerwonymi
    sznurowadłami. O uduszeniu sznurowadłami słyszałem ;->

    > Codziennie widuje kilka osob w kapeluszach.
    > Do czego potrzebny jest noz na ulicy w miescie?

    Do pokrojenia chleba na przykład.

  • 45. Data: 2008-02-01 16:10:51
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    wiadomości news:jdlb75-cgn.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > Do pokrojenia chleba na przykład.

    Ale na ulicy w centrum miasta chleb kroją tylko twoi koledzy-żule jedynie ;)
    A tak serio to wystarczy telefon na policję o kretynie spacerującym po ulicy
    z nożem w ręku, aby mu policjanci zmarnowali parę chwil z życia. Postarają
    się ustalić motywy nienormalnego zachowania.

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 46. Data: 2008-02-01 16:20:59
    Od: KRZYZAK <k...@g...com>

    On 1 Lut, 15:04, Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    wrote:

    > No to niech będzie: ile ostatnio widziałeś osób z czerwonymi
    > sznurowadłami. O uduszeniu sznurowadłami słyszałem ;->

    Wiekszosc facetow ma buty ze sznurowadlami.

    > Do pokrojenia chleba na przykład.

    A gdyby sobie kroil chleb, to co innego. Ale on nie kroil, tylko sobie
    z tym nozem spacerowal.

  • 47. Data: 2008-02-01 18:37:58
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Jacek Krzyzanowski wrote:

    > Gdzie dokladnie ich widziales?

    Dokładnie to widziałem ich w centrum Lublina w okolicach al. Racławickich.

    > Nie mowimy o siekierze, tylko o nozu.

    Wydaje mi się że siekiera jest równie niebezpiecznym narzędziem co nóż.

    > Ilu widziales ludzi z nozami w dloni na ulicy?

    Nie wiem. Kilku widziałem w czasie swojego żywota. Sam też conajmniej raz
    szedłem przez ulicę z nożem i wydaje mi się że nie wzbudzałem sensacji.

    p. m.

  • 48. Data: 2008-02-01 22:40:33
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    KRZYZAK pisze:

    > Wiekszosc facetow ma buty ze sznurowadlami.

    Zgroza. Tylu potencjalnych dusicieli z narzędziem zbrodni...

    > A gdyby sobie kroil chleb, to co innego. Ale on nie kroil, tylko sobie
    > z tym nozem spacerowal.

    Szedł do sklepu. Nie chciał, żeby mu kroili jakimś używanym nożem - on
    musi mieć pokrojone jego własnym ;)

  • 49. Data: 2008-02-01 22:41:30
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    mvoicem pisze:

    > Wydaje mi się że siekiera jest równie niebezpiecznym narzędziem co nóż.

    Rzekłbym, że nawet bardziej.

  • 50. Data: 2008-02-01 23:45:47
    Od: Jacek Krzyzanowski <k...@o...pl>

    Dnia Fri, 01 Feb 2008 23:40:33 +0100, Andrzej Lawa napisał(a):

    > Zgroza. Tylu potencjalnych dusicieli z narzędziem zbrodni...

    Nie zalapales - sznurowki sa widokiem powszechnym. Chodzenie z nozem w reku
    wskazuje na odchyl psychiczny, wiec takiego goscia trzeba zgarnac i
    przebadac.

    > Szedł do sklepu. Nie chciał, żeby mu kroili jakimś używanym nożem - on
    > musi mieć pokrojone jego własnym ;)

    Taa - panie sedzio, ja tn pistolet do banku przynioslem, bo chcialem go
    wyczyscic, a sa wygodne siedzenia.

    --
    KRZYZAK