  • 1. Data: 2008-10-04 05:33:36
    Temat: CD jako dowód w sprawie cywilnej
    Od: "atlanticus" <a...@g...pl>

    Chciałbym dołączyć do pozwu w sprawie cywilnej płytę CD ze zdjęciami będącymi
    dowodami w sprawie. Czy są jakieś przeszkody techniczne uniemożliwiające mi
    to? Ktoś z was składał już może taki pozew? Jak się sąd/sekretariat do tego
    odniósł?

  • 2. Data: 2008-10-04 11:36:41
    Temat: Re: CD jako dowód w sprawie cywilnej
    Od: "Zorro von Lis" <n...@v...pl>

    Składałem materiał dowodowy [korespondencja e-mail] na płycie CD, nie było
    przeszkód ze strony sądu, nie wymagano wydruku a wręcz zalecono na nośniku
    CD

  • 3. Data: 2008-10-04 22:23:57
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

    > Składałem materiał dowodowy [korespondencja e-mail] na płycie CD, nie
    > było przeszkód ze strony sądu, nie wymagano wydruku a wręcz zalecono na
    > nośniku CD

    Dobrze, że komputera nie wymagali :-)))

    *piotr'ek*