-
11. Data: 2016-05-18 20:26:43
Temat: Re: CCC rozpatrywanie reklamacji
Od: "qwerty" <q...@p...fm>
Użytkownik "Kris" napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:854e1aa9-37e0-4ddb-af8e-954566e8e103@go
oglegroups.com...
> A CCC uparte;) Jak czytam w sieci to ludzie masowo piszą że CCC olewa ich
> reklamacje.
W CCC się nie kupuję. Nie chcę opisywać swoich przygód, bo będzie dużo
wulgaryzmów.
-
12. Data: 2016-05-18 20:42:33
Temat: Re: CCC rozpatrywanie reklamacji
Od: "rg" <n...@o...pl>
Wed, 18 May 2016 15:01:38 +0200, w
<o9xe0ioeaea8$.1wikmajfvktwl$.dlg@40tude.net>, Yakhub <a...@a...aa> napisał(-a):
> > Mnie uwzględnili po odwołaniu -- wcisnęli mi talon.
> > Po prostu tam się nie kupuje, tak samo w Deichmanie (oni zapłacili po nakazie
> > zapłaty, żadnych sprzeciwów, kasa doszła następnego dnia + odsetki których
> > żądałem w pozwie).
>
> Nie potwierdzam. Trzykrotnie reklamowałem buty w Deichmannie, za każdym
> razem załatwiałem to "od ręki", bez problemu.
2-3 lata temu zmieniła się ich polityka reklamacyjna. Na gorsze.
Choć ostatnio wymienili od ręki.
-
13. Data: 2016-05-21 14:32:29
Temat: Re: CCC rozpatrywanie reklamacji
Od: PlaMa <b...@w...pl>
W dniu 2016-05-18 o 13:46, Kris pisze:
> Jeszcze tylko taka formalna sprawa że jeśli w papierowym zgłoszeniu jest że status
reklamacji jest widoczny na dedykowanej stronie www to czy zapisy z tej strony nie sa
wiążące. A konkretnie jeśli umawiam się że odpowiedz będzie na stronie www to czy
mogą decyzję przekazać telefonicznie?
> Albo inaczej- jeśli klient domaga się odpowiedzi pisemnej i tak zapisane zostanie w
zgłoszeniu reklamacji to czy odpowiedź telefoniczna jest wiążąca?
> wiem że np Orange w formularzu zgłoszeń reklamacji daje możliwość wyboru formy
odpowiedzi(sms, pism, email)
Moim zdaniem to formalnych spraw jest więcej. Zdaje się, że nikt się o
to nie spytał do tej pory więc spytam się ja: Jakim cudem złożyłeś
reklamację na podstawie niezgodności?! Jesteś pewien, że nie rękojmi (co
napisałeś/podpisałeś na formularzu reklamacyjnym?)? Jeszcze się okaże że
wszystko leci z gwarancji i cała ta dyskusja jest bez sensu.