  • 1. Data: 2007-10-22 12:11:33
    Temat: CB-RADIO WARSZAWA SKLEP I SERWIS
    Od: w...@w...pl

    CB RADIO WARSZAWA-WESOŁA

    sprzedaż-serwis-montaż

    05-077 Warszawa ul.Trakt Brzeski 61
    pon-pt 9-18
    Tel. 0502 142 144

  • 2. Data: 2007-10-22 14:39:25
    Temat: Re: CB-RADIO WARSZAWA SKLEP I SERWIS
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z poniedziałek, 22 października 2007 14:11
    (autor w...@w...pl
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <1...@n...onet.pl>):

    > CB RADIO WARSZAWA-WESOŁA
    > sprzedaż-serwis-montaż

    Za mało danych. Nie wiemy o jaki rodzaj problemu chodzi. Generalnie jest to
    w Polsce legalne, ale wiesz... można robić w ramach tego masę przekrętów.
    --
    Tristan
    napisz tu: b...@n...pl o...@n...pl t...@w...pl

  • 3. Data: 2007-10-22 15:34:53
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    w...@w...pl pisze:

    > CB RADIO WARSZAWA-WESOŁA
    > sprzedaż-serwis-montaż
    > 05-077 Warszawa ul.Trakt Brzeski 61
    > pon-pt 9-18
    > Tel. 0502 142 144

    Tak. Spamowanie w Polsce jest nielegalne. Dziękujemy za zwrócenie uwagi,
    zaraz to zgłosimy.

    pozdrawiam.
    PlaMa

  • 4. Data: 2011-01-14 13:59:33
    Od: "Tomek Z" <zbyszekpow@WYTNIJ_TOo2.pl>

    Poznałem tego gościa osobiście , bo mam licencje , i jestem pasjonatem cb radia .
    Na początku było wszystko fajnie , mieliśmy koło zainteresowań na cb-mania , tam
    wszyscy pisaliśmy pochlebne posty o serwisie Welszu , i z tego miał więcej klientów ,
    a my jak do niego podjechaliśmy to częstował czymś mocniejszym .
    Myślałem że naprawdę jest taki dobry , ale to fikcja , namówiłem mojego ziomka z
    rodziny na cb radio od Welsza .
    Spartaczył robotę i miał jeszcze do mojego kuzyna pretensję że kazał mu poprawiać
    fuszerkę .
    Oczywiście mnie się dostało .
    Paweł co ty robisz chłopie ?
    Odradzam serwis CB Welszu na Trakcie Brzeskim 61