  • 1. Data: 2007-10-20 14:37:53
    Temat: Byly partner nie daje zyc
    Od: jj <j...@j...com>

    Ona i on maja dziecko, slubu nigdy nie brali. rozeszli sie z jego winy,
    mieszkaja osobno.
    On placi alimenty i od czasu do czasu przyjezdza do dziecka(to raczej
    tylko pretekst), najczesciej pijany, wszczyna awantury, dobija sie do
    drzwi o 22giej("albo mnie wpuscisz, albo wejde z drzwiami").
    Po prostu uwielbia zatruwac jej zycie, ponizac, doprowadzac do placzu.
    Co zrobic w tej sytuacji? Nagrywac jego wybryki, wzywac policje gdy pijany
    chce spotkac sie z dzieckiem? Gosc ma juz jakis wyrok w zawieszeniu.

  • 2. Data: 2007-10-20 15:53:18
    Temat: Re: Byly partner nie daje zyc
    Od: Kszzsiek <kszysiek@__tlen.pl>

    > Co zrobic w tej sytuacji? Nagrywac jego wybryki, wzywac policje gdy pijany
    > chce spotkac sie z dzieckiem? Gosc ma juz jakis wyrok w zawieszeniu.

    Za kazdym razem wzywaj policje, nagrywaj to, itp itd. Potem z wszystkimi
    tymi dowodami do sądu ...

    --
    Krzysztof, Kraków, http://kp.oz.pl

  • 3. Data: 2007-10-20 17:13:15
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "jj" <j...@j...com> napisał w wiadomości

    Jeśli jest pijany i wszczyna awanturę, to wzywać Policję.

  • 4. Data: 2007-10-20 18:33:33
    Od: "karen" <d...@m...pl>

> [...]
    > drzwi o 22giej("albo mnie wpuscisz, albo wejde z drzwiami").
    > Po prostu uwielbia zatruwac jej zycie, ponizac, doprowadzac do placzu.

    - wzywac policje
    -nagrywac
    - wniosek o pozbawienie wladzy i zakaz stycznosci
    - lub kontakty w obecnosci kuratora sadowego w okreslone dni

    Sandra