  • 21. Data: 2007-08-10 09:12:39
    Temat: Re: Bylo :"Jak to jest z robieniem zdjec"- nowe fakty
    Od: "Krzysiek M." <b...@m...internetdsl.pl>

    > Primo: było.
    >
    > Secundo: bezczelnie kłamiesz poprzez pominięcie paru 'drobnych'
    > szczegółów - aresztowanie było nie zarobienie zdjęć na plaży, ale za to,
    > co u niego w domu znaleźli.

    Tylko jedno pytanie :)

    Czy to, że ktoś fotografuje/filmuje dzieci na plaży stanowi odpowiednia
    przesłankę do zrobienia przeszukania w domu ? Jesli tak to boję się
    wychodzić z aparatem na ulicę.

    --
    Krzysiek M.

  • 22. Data: 2007-08-10 14:48:49
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Andrzej Lawa wrote:

    > Kretynek podpisujący się ksywką 'leon' przemilczał parę 'nieistotnych'
    > szczegółów - mianowicie to, że areszt i możliwość wyroku powstały nie
    > za to konkretne fotografowanie/filmowanie tylko za to, że miał w domu
    > pornografię z małoletnimi mocno poniżej lat 15-tu.
    >
    > "Pół prawdy to całe kłamstwo."

    z tego co słyszałem to jest tam 500 taśm które prokuratura bada...

    czyli wsadzono go zaliczkowo...

    za jakiś rok jak już zbadają te taśmy a w miedzy czasie podrzucą coś
    ciekawego sprawa trafi na wokandę...

  • 23. Data: 2007-08-10 15:14:22
    Od: "Przemek Lipski" <d...@e...WYTNIJ.pl>

    Użytkownik "Krzysiek M." <b...@m...internetdsl.pl> napisał w
    wiadomości news:f9ha80$7om$1@atlantis.news.tpi.pl...

> [...]
    > przesłankę do zrobienia przeszukania w domu ? Jesli tak to boję się wychodzić

    Ano właśnie, bo stwierdzą że skoro masz aparat, to na wszelki wypadek sprawedzi
    się co fotografujesz i zrobi przeszukanie w domu...

    Pozdrawiam Przemek

  • 24. Data: 2007-08-10 21:21:10
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Witam

    Johnson napisał(a) :
    > Niedługo przewinięcie dziecka będzie uznawane za molestowanie. Co ja
    > gadam, juz zdarzają się takie przypadki że rodzice w sporach między
    > sobą, jako zrzut wobec drugiej strony takie "rzeczy" podnoszą.
    > Degeneruje się nasza cywilizacja. Na szczęście ja tego nie dożyje ...

    Nie bądź taki pewien, że nie dożyjesz :-P
    To się już dzieje. Nawet jeszcze gorzej jest niż myślisz. Żona
    wręcz twierdzi coś przeciwnego. Są kochającym się małżeństwem. To
    chyba koleżanka żony zadenuncjowała gdzie trzeba. Sąd wie lepiej
    co się jakoby działo, niż małżonkowie. Oczywiście mam na myśli
    ten przypadek z kraju wiodącej demokracji z panem pochodzącym z
    Polski w roli głównej.

    Zbyszek
    PGP key: 0xC62E926B

  • 25. Data: 2007-08-12 17:55:39
    Od: leon <l...@n...interia.pl>

    Dnia 09-08-2007 o 23:05:17 Andrzej Lawa
    <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał(a):

    > Kretynek podpisujący się ksywką 'leon'

    zabraklo argumentow, ze zucamy miesem ??

    > przemilczał parę 'nieistotnych'
    > szczegółów

    prosimy o powrot do podstawowki celem nauki czytania ze zrozumieniem,
    Pisalo wyraznie: "w skrocie"

    > mianowicie to, że areszt i możliwość wyroku powstały nie za
    > to konkretne fotografowanie/filmowanie tylko za to, że miał w domu
    > pornografię z małoletnimi mocno poniżej lat 15-tu.
    Ale jakies podstawy do przeszukania mieli prawda?
    Prawdopodobn ie zdjecia na aparacie byly wystarczajace ku temu aby dostac
    nakaz.

    > "Pół prawdy to całe kłamstwo."
    powinienes dac sobie to na sygnaturke, aby kazdy wiedzila z kim ma
    doczynienia

    leon
    --
    Bog Bogiem, Budda Budda, a nieskonczonosc to tylko okres przejsciowy.

  • 26. Data: 2007-08-12 19:38:48
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    leon wrote:

    > zabraklo argumentow, ze zucamy miesem ??

    Trudno argumentować z półprawdami...

    > prosimy o powrot do podstawowki celem nauki czytania ze zrozumieniem,
    > Pisalo wyraznie: "w skrocie"

    Jaaaaaaaaaasne.

    > Ale jakies podstawy do przeszukania mieli prawda?

    Musieli mieć.

    > Prawdopodobn ie zdjecia na aparacie byly wystarczajace ku temu aby
    > dostac nakaz.

    Wątpię. Do ich obejrzenia też musieli mieć podstawy. Może np. był
    notowany? Pamiętaj, że pedofilia to choroba.

    > powinienes dac sobie to na sygnaturke, aby kazdy wiedzila z kim ma
    > doczynienia

    Jak widzę u ciebie "polska język - trudna język"...