  • 1. Data: 2006-08-19 06:32:43
    Temat: Budowa garażu ?????
    Od: "infomedyk" <i...@p...pl>

    Witam..
    W mojej okolicy budują dość duże garażę.
    Nie zauważyłem, żeby izolowali podłoże przed dostaniem się substancji
    szkodliwych (ropopochodnych) np: wyciekających z silnika, skrzyni biegów,
    rozlanego paliwa.

    Mam pytanie.
    Czy istnieją jakieś przepisy regulujące te sprawy?
    Oraz jaka powinna być odległość od bloków mieszkalnych (garaże na osiedlu)?

    Pozdrawiam MK

  • 2. Data: 2006-08-21 08:45:09
    Temat: Re: Budowa garażu ?????
    Od: adam158 <a...@o...pl>

    infomedyk napisał(a):
    > Witam..
    > W mojej okolicy budujš do?ć duże garażę.
    > Nie zauważyłem, żeby izolowali podłoże przed dostaniem się substancji
    > szkodliwych (ropopochodnych) np: wyciekajšcych z silnika, skrzyni biegów,
    > rozlanego paliwa.
    >
    > Mam pytanie.
    > Czy istniejš jakie? przepisy regulujšce te sprawy?
    > Oraz jaka powinna być odległo?ć od bloków mieszkalnych (garaże na osiedlu)?
    >
    > Pozdrawiam MK

    przecież budują garaze a te są przeznaczone do garazowania aut anie do
    ich naprawy
    epoka syren i fiatów juz wygasla jak ktos kupi garaz za 30 tys np to
    tzyma tam w miare nowę a nie jakiegoś parcha ,serwisuje go sobie w
    stacji obslugi
    adam

  • 3. Data: 2006-08-21 10:11:22
    Od: "zmarekz" <l...@w...pl>

> [...]
    > epoka syren i fiatów juz wygasla jak ktos kupi garaz za 30 tys np to
    > tzyma tam w miare nowę a nie jakiegoś parcha ,serwisuje go sobie w stacji

    Mylisz się ;)
    Większość aut sprowadzanych z zazgranicy tych iluś letnich cieknie.
    Wystarczy przejść sie pod byle market i popatrzeć na parking (lub inny
    dowolny parking) pełno na nich róznych plam.
    A co to odległości regulujacych odległośc od budynku mieszkalnego
    wielorodzinnego dla garażu są one opisane w rozporządzeniu o warunkach jakim
    powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie.
    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2006-08-23 10:22:21
    Od: "Jackare" <j...@i...pl>

    > epoka syren i fiatów juz wygasla jak ktos kupi garaz za 30 tys np to
    > tzyma tam w miare nowę a nie jakiegoś parcha ,serwisuje go sobie w stacji
    > obslugi

    a jak ktoś kupi garaż za 10 tys ?
    a jak za 8 tys ?
    a jak jest właścicielem teranu i kupi blaszaka za 4 tys ?
    --
    Jackare