  • 21. Data: 2003-12-11 18:46:36
    Temat: Re: Buacha cha cha cha cha, czyli M$...
    Od: "Peter 'Mikolaj' Mikolajski" <m...@c...spamers.are.stupid>

    Ke'dem guerfel Sierp <N...@s...netwytnijcalosc> ihn
    news:20031207013350.0f1db22c.NOspam@sierp.netwytnijc
    alosc: takh
    oblivyn ihn aa'kua pl.soc.prawo

    > jak myslisz - podadza Ci?

    Wiesz, ja bym nie podał żadnych informacji komuś, kto dzwoniąc do
    mnie nawet się nie przedstawi. Ech, ta kultura...
    Swoją drogą Arni nadal nie wie, że najpierw się pisze dużo niżej,
    czyli do jakiegoś sekretariatu. Może go ta angielszczyzna jakoś
    zdenerwowała? ;o)

    --
    Peter 'Mikolaj' Mikolajski <> ICQ: 55031994 / GG: 2259986
    "I find your lack of faith disturbing" (LV @ ANH)

  • 22. Data: 2004-01-08 06:30:24
    Od: "Javelin" <s...@o...pl>

    > Zaproponowałem spotkanie to stchórzył. Zresztą z nagrania po głosie mozna
    > poznać że to pedałek;)

    Drogi Leszczu Bez Tego. Pragnę Ci li tylko przypomnieć żeś sam jest kundlem
    podwijającym ogon i zasłaniającym się prokuraturą. Jesteś dokładnie taki sam
    jak Buzdygan.

    Dla tych którzy nie wiedzą o co chodzi:
    Niejaki Leszek Bez Tego po próbach zaistnienia na grupie pl.misc.samochody
    oraz pokazywaniu jakim to nie jest kibord łoriorem został zaproszony do
    Krakowa na rozmowy aby przekonać się czy jest na tyle odważny aby poprzeć
    swoje tezy na żywo, jednocześnie padła również propozycja w razie gdyby nasemu
    drogiemu Leszczowi brakło odwagi bądź paliwa na przyjazd że osobiście pojadę z
    nim porozmawiać w Poznaniu. Niestety. Odważny Leszcz stwierdził że złożył na
    mnie doniesienie do prokuratury o groźby karalne której najwyraźniej gdzieś
    się biedakowi musiało zawieruszyć bo prokuratura od bodajże roku nie
    skontaktowała się ze mną pomimo iż podałem Leszczowi dokładne namiary na
    siebie. Taki to jest odważny nasz Leszcz. Czyżby nabrał odwagi po zjedzeniu
    płatków śniadaniowych??

  • 23. Data: 2004-01-08 09:50:24
    Od: Arek <a...@e...net>

    Javelin rzecze:
    > Drogi Leszczu Bez Tego. Pragnę Ci li tylko przypomnieć żeś sam jest kundlem
    > podwijającym ogon i zasłaniającym się prokuraturą. Jesteś dokładnie taki sam
    > jak Buzdygan.

    Dodałbym Javelin, że dałeś nakręcić sobie makaron na uszy Leszkowi.
    Jakbyś sprawdził archiwum zobaczyłbyś, że ja także zaproponowałem Leszkowi
    przyjazd do mnie - podałem mu adres do mnie - lub też mój przyjazd do Poznania
    i przeprowadzenie między nami męskiej rozmowy, lecz jak i w Twoim przypadku Leszek
    okazał się zwykłym tchórzem, który na dodatek teraz próbuje odwracać kota ogonem.

    To tak gwoli ścisłości. :)

    pozdrawiam
    Arek

    --
    http://www.elita.pl/arek

  • 24. Data: 2004-01-08 14:47:44
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    a...@e...net news:btj94v$i71$1@inews.gazeta.pl

    > To tak gwoli ścisłości. :)

    Ty sie tak buzdygan nie ciesz, bo mozesz sie spodziewac wezwania od
    Prokuratury w najblizszym czasie. Zdziwil bys sie, ale jednak PL sady
    pracuja skuteczniej niz panuje powszechna opinia (lub mialem szczescie).

    I pamietaj ze poszkdowanych przez ciebie sa dziesiatki i sporo z nich
    zlozylo tez zawaidomienia o twoich przestepstawach, jezeli ich sprawy pojda
    rownie skutecznie to w koncu dopadnie cie wymiar sprawiedliwosci.

    ~~~
    GG-1175498 ____| ]____, UWAGA - czy bedziesz pobity

    Rafal 'Raf256' Maj X-( * ) za pisanie na news? Przeczytaj:
    Rafal(at)Raf256(dot)com ,"----------" http://www.raf256.com/arnold/

  • 25. Data: 2004-01-09 23:43:12
    Od: "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Użytkownik "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com> napisał w wiadomości
    > a...@e...net news:btj94v$i71$1@inews.gazeta.pl

    [ciach]

> [...]
    > z nich zlozylo tez zawaidomienia o twoich przestepstawach,
    > jezeli ich sprawy pojda rownie skutecznie to w koncu dopadnie

    Serio? No to dawaj jakieś szczegóły, bom ciekaw :) (i pewnie nie tylko ja)

  • 26. Data: 2004-01-10 00:01:32
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    a...@l...SPAM_PRECZ.com

    > Serio? No to dawaj jakieś szczegóły, bom ciekaw :) (i pewnie nie tylko
    > ja)

    Jak zawsze - szczegoly sa na mojej stronie -
    http://www.raf256.com/buzdygan/

    Konkretniej, w toku jest postepowianie o grozby karalne telefoniczne wobec
    mnie, o grozby karalne - wobec grupowicza Czacho, rowniez bylo zgloszony
    kilka przekretow gospodarczych - m.in. zwiazanych z wyludzeniem poprzez
    platna rozmowe o prace (35pln) przy filmie - ktory NIGDY nie powstal (wiec
    nikt tej pracy nie otrzymal), oraz prawdopodobnie (ja sie ta sprawa nie
    zajmuje) o niewyplcenie wygranych z literii (zreszta nielegalnej)
    zorganizowanej na stronie http://www.eteria.net przez buzdygana.

    Rowniez kilka innych osob zglaszalo rozne incydenty zwiazane z buzdyganem
    (nocne telefony, lub nachodzenie przez jego "wyslannikow") AFAIR, nie
    sledze obecnie tych spraw.

    ~~~
    GG-1175498 ____| ]____,
    Rafal 'Raf256' Maj X-( * )