  • 71. Data: 2010-10-07 04:53:50
    Temat: Re: Bratko zatrzymanie
    Od: RedLite <s...@o...es>

    W dniu 2010-10-06 22:47, Andrzej Lawa pisze:

    > "Dopalacze" też nie podpadają.

    Dokonałeś jakiejś ekspertyzy? Czy po prostu wpierdalałeś garściami?

    Przecież po to właśnie zabezpieczono towar żeby to sprawdzić.No ale pan
    Bratko postanowił pokazać, że prawo ma w dupie.

    I to, że na opakowaniu jest napisane 'nie do spożycia' nic tu nie zmienia

    Gdyby ktoś pragnął sprzedawać proszek do prania w którym stwierdzono by
    (lub podejrzewano na podstawie doniesień) obecność amfetaminy - jego
    działalność również podlegałby tej ustawie.

  • 72. Data: 2010-10-07 05:09:40
    Od: SQLwiel <n...@c...pl>

    W dniu 2010-10-07 06:36, januszek pisze:
    > Liwiusz napisa?(a):

    > Nie rozumiesz chyba, ze duzo wiekszym problemem od ilosci szkodliwych
    > substancji w zarowce czy tez urzadzeniu wytwarzajacym swiatlo ale w
    > generowaniu pradu w wymaganej ilosci do zasilenia wszystkich takich
    > zarowek w danej jednostce czasu. Jak myslisz ile mln zarowek jest
    > zapalanych w Polsce kazdego dnia? Teraz oszacuj ile wegla mniej trzeba
    > spalic jesli kazda z tych zarowek wymaga chociaz 30% mniej energi?

    A Ty oszacuj ile górników z tego powodu straci pracę i przyjdzie z
    kilofami pod sejm albo URM. ;)

    Oszacuj też ile energii potrzeba do wyprodukowania i ile rtęci uwalnia
    się z tych wyrzucanych żarówek "energooszczędnych".

    Koncerny elektrotechniczne robią tutaj za alkaponowych mafiozów.

    --
    Dziękuję.
    Pozdrawiam.

  • 73. Data: 2010-10-07 05:13:49
    Od: SQLwiel <n...@c...pl>

    W dniu 2010-10-06 21:24, Liwiusz pisze:

    > No, takim "rozumowaniem" to można i morderstwa usprawiedliwiać, o innych
    > przestępstwach nie wspominając.

    Ależ, Liwiuszu (jakkolwiek: nie podzielam zazwyczaj opinii i form
    wpowiedzi kol. A.L.), czyż nasza konserwatywno-prawicowa filozofia nie
    zakłada, że człowiek ma być wolny?
    Jeśli jakieś 0.1% dzieciaków odkryło, że można się narkotyzować środkiem
    do wywabiania plam (tak było za mojej młodości z "TRI"
    (trójchloroetylen), nieoceniony przy klejeniu polistyrenowych modeli, do
    kupienia w każdym kiosku), to problem jest z rozpuszczalnikiem, czy z
    tymi dzieciakami?
    Czy ktoś wychowujący dzieci na morderców - powinien-był je mieć?
    AL pisze, że za przestępstwa dzieci powinni odpowiadać rodzice (dopóki
    dzieci są dziećmi). Nie da się takim rozumowaniem usprawiedliwiać
    morderstwa. Takie rozumowanie oznacza jedynie, że "rodzicom mordercy"
    należy uniemożliwić dalsze płodzenie dzieci przez dożywotnie ich
    odizolowanie (jako kons-praw dodam: w obozie pracy).

    --
    Dziękuję.
    Pozdrawiam.

  • 74. Data: 2010-10-07 05:24:53
    Od: SQLwiel <n...@c...pl>

    W dniu 2010-10-07 06:53, RedLite pisze:

    > Przecież po to właśnie zabezpieczono towar żeby to sprawdzić.No ale pan
    > Bratko postanowił pokazać, że prawo ma w dupie.

    Potrzebował zrobić sobie reklamę przez zadrwienie z koślawego "lewa".
    A tfurcy prawa może zaczną dostrzegać, że przeginają. Nie wszystko da
    się zakuć w kajdany i uregulować.

    > I to, że na opakowaniu jest napisane 'nie do spożycia' nic tu nie zmienia

    Zmienia.
    Na sznurku co prawda nie jest napisane "nie do wieszania (się)", ale...

    > Gdyby ktoś pragnął sprzedawać proszek do prania w którym stwierdzono by
    > (lub podejrzewano na podstawie doniesień) obecność amfetaminy - jego
    > działalność również podlegałby tej ustawie.

    Chyba nie myślisz.
    Amfetamina jest "zakazana" (tzn podlega szczególnym zasadom obrotu), a
    składniki dopalaczy - nie.

    --
    Dziękuję.
    Pozdrawiam.

  • 75. Data: 2010-10-07 05:31:36
    Od: RedLite <s...@o...es>

  • 76. Data: 2010-10-07 05:48:11
    Od: Goomich <k...@i...eu>

    You have one message from: Andrzej Lawa
    <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    > Po drugie, jak już chcesz być konsekwentny - domagaj się zamknięcia
    > każdego sklepu który sprzedaje nieletnim cokolwiek, co może
    > zaszkodzić. Np.

    Sklepy spożywcze (cukier, sól, wieprzowina)...

    --
    Pozdrawiam Krzysztof Ferenc
    k...@i...eu UIN: 6750153

  • 77. Data: 2010-10-07 05:55:07
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-10-07 07:13, SQLwiel pisze:

> [...]
    > należy uniemożliwić dalsze płodzenie dzieci przez dożywotnie ich
    > odizolowanie (jako kons-praw dodam: w obozie pracy).

    Nie - nie chodziło mi o to, że dziecko kogoś morduje. Chodziło mi o
    to, że ktoś morduje dziecko. I zamiast szukać sprawcy, A.L. może
    argumentować "trzeba było pilnować bachora albo go nie mieć".

    --
    Liwiusz

  • 78. Data: 2010-10-07 06:00:22
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 07.10.2010 06:53, RedLite pisze:

    > Dokonałeś jakiejś ekspertyzy?

    Tak - użyłem mózgu.

    Skoro szukali "haka" a nie wjechali z ustawy o przeciwdziałaniu
    narkomanii, to nawet sam półTusk wiedział, że inaczej nie da rady.

    > Czy po prostu wpierdalałeś garściami?

    Patrz wyżej.

> [...]

    > (lub podejrzewano na podstawie doniesień) obecność amfetaminy - jego
    > działalność również podlegałby tej ustawie.

    Idź zakapować sklepy butapren sprzedające.

  • 79. Data: 2010-10-07 06:00:54
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 07.10.2010 07:31, RedLite pisze:

    > Dokonałeś jakiejś ekspertyzy? Czy po prostu wpierdalałeś garściami?
    > Przecież po to właśnie zabezpieczono towar żeby to sprawdzić.

    Chyba ty raczej coś ćpasz - aż się zapętliłeś.

  • 80. Data: 2010-10-07 06:01:46
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 07.10.2010 07:13, SQLwiel pisze:

    > Czy ktoś wychowujący dzieci na morderców - powinien-był je mieć?
    > AL pisze, że za przestępstwa dzieci powinni odpowiadać rodzice (dopóki
    > dzieci są dziećmi).

    A w którym miejscu?

    Masz omamy.