  • 61. Data: 2010-10-06 23:30:32
    Temat: Re: Bratko zatrzymanie
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Jotte pisze:
    > W wiadomości news:4cad00c9@news.home.net.pl Andrzej Lawa

    > No i co jeszcze będziesz wymyślał?
    > Z obaleniem nie poszło, przygotowanie - jeśli się wyda, kombinuj dalej.

    Nawet jak się nie wyda - jest przestępstwem, ignorancie.

    > Ale szczeniacko głupia odzywka.
    > Piaskownica.
    > I to w przedszkolu dla dzieci specjalnej troski...

    Biedaku... Męczą cię wspomnienia z dzieciństwa?

    > Niekoniecznie to, co ci się wydaje bez sensowne faktycznie takim jest.
    > W rzeczywistości jest wręcz przeciwnie.

    Twoja zdolność wyczuwania sensu jest analogiczna do zdolności poprawnego
    pisania słowa "bezsensowny".

  • 62. Data: 2010-10-06 23:33:31
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Jotte pisze:

    > Fajny bełkot.

    Twój.

    > Ale jeszcze coś o patencie zapomniałeś napisać. Też ewidentnie towar.

    Czyżby?

    > Pewnie ci konceptu zbrakło, a chciałeś się szybko odgryźć, jak to w zad
    > ukłuty, toteż pominąłeś.
    > Ty się naprawdę nie wstydzisz siebie?

    Za co? Za to, że obnażam twoje upośledzenie psychiczne? Nie.

    > Szczeniacka odzywka.

    Twoja.

    > I druga równie chodnikowa.

    Czyżby?

    > Wylazł kolejny raz kretyn z worka.
    > Mało kim się tak łatwo manipuluje jak tobą. Piszesz, co ci się każe.

    Po czym masz takie urojenia?

  • 63. Data: 2010-10-06 23:38:02
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:4cad0695$1@news.home.net.pl Andrzej Lawa
    <a...@l...SPAM_PRECZ.com> pisze:

    > Nawet jak się nie wyda - jest przestępstwem, ignorancie.
    Fajnie się wściekasz, marionetko. Zabawnie oglądać.
    Teraz poczekam na podstawę prawną.
    Pewnie będę czekał jak na Godota.

    > Biedaku... Męczą cię wspomnienia z dzieciństwa?
    Znów trafiłem z diagnozą! A jestem wszak amatorem!
    Pewnie dlatego, że kompletnego czuba to i zupełny laik bez pudła rozpozna.

    > Twoja zdolność wyczuwania sensu jest analogiczna do zdolności poprawnego
    > pisania słowa "bezsensowny".
    Przypadek. Przeoczyłem przy redagowaniu.
    Ale pisownię da się poprawić.
    Ciebie - w żadnym wypadku. Tylko utylizacja, nawet nie recycling.

    --
    Jotte

  • 64. Data: 2010-10-06 23:46:35
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:4cad0749@news.home.net.pl Andrzej Lawa
    <a...@l...SPAM_PRECZ.com> pisze:

    [cut]
    No tu już sobie daruję. Czubek jest wyraźnie rozwścieczony, nic nie myśli,
    reaguje jak zwierzę.
    Na mnie nie może się fizycznie wyładować, a nie chcę aby wyładował się na
    kimś z najbliższego otoczenia.
    Czułbym się w pewnym sensie winny skutków rozjuszenia wariata.

    --
    Jotte

  • 65. Data: 2010-10-07 00:01:35
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Jotte pisze:

    > Fajnie się wściekasz, marionetko. Zabawnie oglądać.
    > Teraz poczekam na podstawę prawną.
    > Pewnie będę czekał jak na Godota.

    Co, na serwerze sejmu ciebie zbanowali? ;->

    Art. 127 par. 2 - same przygotowania wystarczą.

    I, podobnie jak w przypadku innych przestępstw, przestępstwo niewykryte
    nadal jest przestępstwem.

    > Znów trafiłem z diagnozą! A jestem wszak amatorem!
    > Pewnie dlatego, że kompletnego czuba to i zupełny laik bez pudła rozpozna.

    Cieszę się, że powoli zaczynasz dostrzegać swoje problemy. Gorzej, że
    uparcie widzisz je u innych.

    > Przypadek. Przeoczyłem przy redagowaniu.

    Jaaaaaaaaasne. Tak się tłumacz.

    > Ale pisownię da się poprawić.
    > Ciebie - w żadnym wypadku. Tylko utylizacja, nawet nie recycling.

    Doskonałości się nie poprawia ;->

    No dobrze - doskonały nie jestem. Tylko w porównaniu z tobą sprawiam
    takie wrażenie ;) Ale to nic niezwykłego, bo w porównaniu z tobą cała
    zdrowa psychicznie populacja jest doskonała.

  • 66. Data: 2010-10-07 00:01:58
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Jotte pisze:
> [...]
    > na kimś z najbliższego otoczenia.
    > Czułbym się w pewnym sensie winny skutków rozjuszenia wariata.

    Oooooooooo, zepsułem trolla!

  • 67. Data: 2010-10-07 00:14:38
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:4cad0ddd$1@news.home.net.pl Andrzej Lawa
    <a...@l...SPAM_PRECZ.com> pisze:

    > Co, na serwerze sejmu ciebie zbanowali? ;->
    > Art. 127 par. 2 - same przygotowania wystarczą.
    Należy czytać prawo ze zrozumieniem i bez oderwania od kontekstu.
    Odwołania podawać precyzyjnie - ja wiem o co chodzi, ale nie każdy musi.

    > I, podobnie jak w przypadku innych przestępstw, przestępstwo niewykryte
    > nadal jest przestępstwem.
    Nie, bzdura.
    Przestępstwo nie wykryte nie zostało zbadane i osądzone. Nie wiadomo zatem,
    czy w ogóle doszło do przestępstwa.
    Trzeba myśleć mózgiem, a nie okrężnicą.
    Jednak u niktórych okrężnica pracuje dużo sprawniej.

    > Doskonałości się nie poprawia ;->
    Tylko izoluje. W lżejszych przypadkach próbuje się leczyć.
    Najczęściej bezskutecznie.

    --
    Jotte

  • 68. Data: 2010-10-07 01:11:42
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Jotte pisze:
    > W wiadomości news:4cad0ddd$1@news.home.net.pl Andrzej Lawa

    > Należy czytać prawo ze zrozumieniem i bez oderwania od kontekstu.

    Też mi odkrycie.

    Może je zastosuj, hmm? Bo sam wyrywasz z kontekstu co się da.

    > Odwołania podawać precyzyjnie - ja wiem o co chodzi, ale nie każdy musi.

    Jej, ale osiągnięcie - umiesz czytać tekst ustawy!

    > Nie, bzdura.
    > Przestępstwo nie wykryte nie zostało zbadane i osądzone. Nie wiadomo
    > zatem, czy w ogóle doszło do przestępstwa.

    Mmmhm, do przestępstwa doszło, ale nie zostało wykryte i osądzone, więc
    do przestępstwa nie doszło.

    Przy takim podejściu człowiek z wystawionym na niego świadectwem zgonu
    będzie dla ciebie trupem - i ani nie będzie można go zamordować
    (najwyżej zbezcześcić zwłoki), a i sam też będzie bezkarny - zgodnie z
    Art 17 par 1 p. 5 kpk.

    > Trzeba myśleć mózgiem, a nie okrężnicą.
    > Jednak u niktórych okrężnica pracuje dużo sprawniej.

    Cóż, najwyraźniej u ciebie jedno i drugie ostro kuleje. Co gorsza w
    ostrym zapętleniu.

    > Tylko izoluje. W lżejszych przypadkach próbuje się leczyć.
    > Najczęściej bezskutecznie.

    Co tam pisałeś o kontekście, hmm?

    No i miałeś już skończyć... Kłamstwa czy kolejne objawy rozpadu twojej
    psychiki?

  • 69. Data: 2010-10-07 04:36:20
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Liwiusz napisa?(a):

    > To te same mądre głowy, co walczą z globalnym ociepleniem, albo
    > zastępują standardowe żarówki innymi, 10 razy droższymi i zawierającymi
    > szkodliwe substancje w imię ekologii?

    Nie rozumiesz chyba, ze duzo wiekszym problemem od ilosci szkodliwych
    substancji w zarowce czy tez urzadzeniu wytwarzajacym swiatlo ale w
    generowaniu pradu w wymaganej ilosci do zasilenia wszystkich takich
    zarowek w danej jednostce czasu. Jak myslisz ile mln zarowek jest
    zapalanych w Polsce kazdego dnia? Teraz oszacuj ile wegla mniej trzeba
    spalic jesli kazda z tych zarowek wymaga chociaz 30% mniej energi?

    j.

    --
    http://www.predkosczabija.pl/
    "Prędkość zabija. Włącz myślenie!"

  • 70. Data: 2010-10-07 04:40:49
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    PMG napisa?(a):

    > Nie wiem jakie ma znaczenie jak ktoś prywatnie sobie sklasyfikował
    > "materiały kolekcjonerskie". Istotnym, moim zdaniem, jest czy zgodnie z
    > przytoczonym przez Ciebie artykułem "racjonalnie przewidywalnym było
    > zamierzone uwolnienie substancji"? Jeśli sąd uzna że było to Bratko ma
    > pozamiatane.

    W materiale telewizyjnym pokazali jak Bratko sprzedal kadzidlo - czyli
    po chlopsku mowiac taki patyk, ktory sie podpala i dzieki temu wydziela
    sie zapachowy dym - IMO taki produkt jak najbardziej podlega
    rozporzadzeniu REACH ;)

    j.