  • 51. Data: 2010-10-06 22:31:56
    Temat: Re: Bratko zatrzymanie
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Jotte pisze:

    > Nie ma racji, to nieuk.
    > Substancją chemiczną nie jest np. foton. :P

    Wszystko, _co_jest_towarem_, jest substancją chemiczną.

    Jak ktoś tępy, to się nie domyśli oczywistych rzeczy ;->

    I nie pomyl czasem towaru z usługą ;->

  • 52. Data: 2010-10-06 22:34:20
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Jotte pisze:
    > W wiadomości news:4cacf36f@news.home.net.pl Andrzej Lawa

    > No to dzieła, nawszystkimsięznający, na co czekasz?

    Aż obalenie ustroju przestanie być przestępstwem :-P

    Do czego ty mnie namawiasz, hmm? ;->

  • 53. Data: 2010-10-06 22:42:18
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:4cacf969$1@news.home.net.pl Andrzej Lawa
    <a...@l...SPAM_PRECZ.com> pisze:

    > Aż obalenie ustroju przestanie być przestępstwem :-P
    Obalenie ustroju nie jest przestępstwem.
    Pod warunkiem, że się uda.

    > Do czego ty mnie namawiasz, hmm? ;->
    Do niczego.
    Robię sobie z ciebie jaja.
    Na twoje własne życzenie.

    --
    Jotte

  • 54. Data: 2010-10-06 22:43:34
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:4cacf8d9$1@news.home.net.pl Andrzej Lawa
    <a...@l...SPAM_PRECZ.com> pisze:

    > Wszystko, _co_jest_towarem_, jest substancją chemiczną.
    Wiedziałem, że pierdniesz, wywołuje się ciebie równie łatwo jak sraczkę.
    Ale - jednak nieuk z ciebie koncertowy.
    Nie ma jak patent, prawo autorskie. Towarem są, owszem, tylko jakie z nich
    substancje chemiczne?

    > Jak ktoś tępy, to się nie domyśli oczywistych rzeczy
    Sensu mądrych słów nie trzeba się domyślać, one są bowiem jasne.
    A jak kto tępy, to wali bzdury, nie umie się precyzyjnie wysłowić, a potem
    się nieudolnie wykręca i dopowiada farmazony.
    Lawiruje jak eunuch, zamiast się przyznać jak mężczyzna do błędu i głupstw,
    albo chociaż zmilczeć ze wstydem.

    --
    Jotte

  • 55. Data: 2010-10-06 22:55:18
    Od: PMG <p...@p...pl>

    W dniu 2010-10-07 00:28, Andrzej Lawa pisze:

    > Art. 7, ust 1. b) - ponieważ formalnie były to "materiały
    > kolekcjonerskie" nie podpadają pod rejestrację i kontrolę zgodnie z tą
    > dyrektywą.

    Nie wiem jakie ma znaczenie jak ktoś prywatnie sobie sklasyfikował
    "materiały kolekcjonerskie". Istotnym, moim zdaniem, jest czy zgodnie z
    przytoczonym przez Ciebie artykułem "racjonalnie przewidywalnym było
    zamierzone uwolnienie substancji"? Jeśli sąd uzna że było to Bratko ma
    pozamiatane.

  • 56. Data: 2010-10-06 23:05:47
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Jotte pisze:

    > Obalenie ustroju nie jest przestępstwem.
    > Pod warunkiem, że się uda.

    A przygotowywanie, hmm?

    > Do niczego.
    > Robię sobie z ciebie jaja.
    > Na twoje własne życzenie.

    Cóż, u ciebie widać dopalacze nadal krążą w żyłach, to się dopierdalasz
    bez sensu.

  • 57. Data: 2010-10-06 23:07:51
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Jotte pisze:

    > Wiedziałem, że pierdniesz, wywołuje się ciebie równie łatwo jak sraczkę.
    > Ale - jednak nieuk z ciebie koncertowy.
    > Nie ma jak patent, prawo autorskie. Towarem są, owszem, tylko jakie z
    > nich substancje chemiczne?

    Prawo autorskie towarem? Tylko w kontekście korupcji prawodawców.

    > Sensu mądrych słów nie trzeba się domyślać, one są bowiem jasne.

    Dla ciebie widać nie.

    > A jak kto tępy, to wali bzdury, nie umie się precyzyjnie wysłowić, a
    > potem się nieudolnie wykręca i dopowiada farmazony.

    Przynajmniej jesteś samokrytyczny.

    > Lawiruje jak eunuch, zamiast się przyznać jak mężczyzna do błędu i
    > głupstw, albo chociaż zmilczeć ze wstydem.

    Więc zmilcz, tępaku.

  • 58. Data: 2010-10-06 23:09:26
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:4cad00c9@news.home.net.pl Andrzej Lawa
    <a...@l...SPAM_PRECZ.com> pisze:

    > A przygotowywanie, hmm?
    No i co jeszcze będziesz wymyślał?
    Z obaleniem nie poszło, przygotowanie - jeśli się wyda, kombinuj dalej.

    > u ciebie widać dopalacze nadal krążą w żyłach,
    Ale szczeniacko głupia odzywka.
    Piaskownica.
    I to w przedszkolu dla dzieci specjalnej troski...

    > to się dopierdalasz bez sensu.
    Niekoniecznie to, co ci się wydaje bez sensowne faktycznie takim jest.
    W rzeczywistości jest wręcz przeciwnie.

    --
    Jotte

  • 59. Data: 2010-10-06 23:11:30
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    PMG pisze:

> [...]
    > przytoczonym przez Ciebie artykułem "racjonalnie przewidywalnym było
    > zamierzone uwolnienie substancji"? Jeśli sąd uzna że było to Bratko ma

    Wiesz, sąd teoretycznie może uznać, że racjonalnie przewidywalne jest
    użycie butaprenu jako środka odurzającego (skutki długofalowe widać na
    przykładzie tego cymbała Jotte) - sąd generalnie w Polsce może uznać
    wszystko, włącznie z totalnymi absurdami (np. uznanie uczestnika rajdu
    winnego naruszenia prawa o ruchu drogowym - konkretnie spowodowania
    zagrożenia w ruchu drogowym).

    Ale jeszcze jest Strassburg i tutaj pozamiatane może mieć... no cóż, nie
    Tusk, tylko każdy podatnik.

  • 60. Data: 2010-10-06 23:24:03
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:4cad0144$1@news.home.net.pl Andrzej Lawa
    <a...@l...SPAM_PRECZ.com> pisze:

    > Prawo autorskie towarem? Tylko w kontekście korupcji prawodawców.
    Fajny bełkot.
    Ale jeszcze coś o patencie zapomniałeś napisać. Też ewidentnie towar. Pewnie
    ci konceptu zbrakło, a chciałeś się szybko odgryźć, jak to w zad ukłuty,
    toteż pominąłeś.
    Ty się naprawdę nie wstydzisz siebie?

    > Dla ciebie widać nie.
    Szczeniacka odzywka.

    > Przynajmniej jesteś samokrytyczny.
    I druga równie chodnikowa.

    > Więc zmilcz, tępaku.
    Wylazł kolejny raz kretyn z worka.
    Mało kim się tak łatwo manipuluje jak tobą. Piszesz, co ci się każe.

    --
    Jotte