  • 151. Data: 2010-10-07 11:01:06
    Temat: Re: Bratko zatrzymanie
    Od: mi <m...@o...pl>

    On 07.10.2010 12:55, Tomaszek wrote:
    > Widzę, że mam do czynienia z człowiekiem a nie z humanoidem. Miło mi. W
    > tych czasach nie patrzeć na czubek własnego nosa - to się chwali.

    Normalni ludzie się interesują własnymi dzieciami zaś innym, dla
    bezpiczeństwa dzieci, nie pozwalają się nimi interesować.

    Wśród takich którzy interesowali się dość wieloma dzićmi byli np. Stalin
    czy Hitler. Doktor Mendele się też interesował. Oczywiście dla dobra
    tych dzieci albo przynajmniej ludzkości.

    Tylko pożyteczni lewaccy idioci myślący sercem a nie mózgiem wierzą w
    brednie o dekretowaniu szczęścia.

    mi

  • 152. Data: 2010-10-07 11:01:43
    Od: Tomaszek <t...@o...pl>

    W dniu 2010-10-06 22:16, RedLite pisze:
    > Zatrzymali go, bo zerwał plomby i sprzedawał zabezpieczone decyzją PIS
    > artykuły.

    Chyba żyjemy w różnych rzeczywistościach. Ja tam widziałem, że to
    premier zapowiedział wojnę na granicy prawa. Miłościwie nam panujący
    premier jest z PIS?

  • 153. Data: 2010-10-07 11:04:20
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    W dniu 07-10-2010 12:38, szerszen pisze:

    > Użytkownik "Maddy" <m...@e...com.pl> napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    > nie napisalem ze jest, tylko ze powinna byc i z usmieszkiem ;)

    > zbyt daleko idace wnioski, otoz nie droga magdo, nie nalykalem sie, tak
    > na mnie wplynela nadmierna ilosc nikotyny wchlonietej przez sluzowke w
    > dosc krotkim czasie

    To na pewno była tabaka???
    Pchałeś to do nosa łyżkami?

    Sama próbowałam dwa razy (nie podobało mi się) ale obserwowałam w sumie
    3 pokolenia Kaszubów którzy tabaczą u tabaczyli. Nikt nigdy nie rzygał.

    Czyli dziadzio miał rację - tabaka nie dla smarków.

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 154. Data: 2010-10-07 11:05:06
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 07.10.2010 11:56, Maddy pisze:

    > Może Andrzej zakłada, że jak ktoś sobie wychowa syna narkomana, to jak
    > temu synkowi zabraknie na działkę (albo flaszkę), nie dźgnie pod zebra
    > kogoś obcego w ciemnym zaułku a wyłącznie mamusię i tatusia.

    Prędzej zabraknie na "działkę" nielegalną niż legalną.

  • 155. Data: 2010-10-07 11:05:40
    Od: mi <m...@o...pl>

    On 07.10.2010 13:01, Tomaszek wrote:
    > Chyba żyjemy w różnych rzeczywistościach. Ja tam widziałem, że to
    > premier zapowiedział wojnę na granicy prawa. Miłościwie nam panujący
    > premier jest z PIS?

    Państwowa Inspekcja Sanitarna

    mi

  • 156. Data: 2010-10-07 11:06:47
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 07.10.2010 12:22, Tomaszek pisze:

    > Butaprenu można użyć do sklejenia czegoś. Dopalaczami możesz się tylko
    > skuć - nic więcej. Przeznaczenie dopalaczy jest jednoznaczne, kleju nie.

    Ja mogę sobie na nie patrzeć. I co mi zrobisz? ;->

    > Teoretycznie dopalacze można jeszcze kolekcjonować, ale chyba nikt nie
    > ma wątpliwości, że to fikcja.

    Ludzie kolekcjonują najdziwniejsze rzeczy.

  • 157. Data: 2010-10-07 11:07:00
    Od: SQLwiel <n...@c...pl>

    W dniu 2010-10-07 12:56, Tomaszek pisze:

    > On nic nie napisał o Twoich dzieciach... Ta agresja słowna, co Ci ona daje?

    On chce się "martwić" o moje dzieci. A jak ktoś publicznie pisze, że się
    o coś mojego martwi, to wpi..la się w nie swoje sprawy i pewno chce mi
    to zabrać. Tego dowodzi praktyka :)

    W powyższy dosadny sposób chciałem wyrazić opinię, że wara komukolwiek
    poza rodzicami od dzieci.
    A jeśli rodzice zginą lub zostaną uwięzieni przez reżym np za
    handlowanie klejem, to pozostają rodzice chrzestni (warto sobie
    przypomnieć znaczenie tej instytucji) oraz wujostwa/stryjostwa. Tak
    działa zdrowe społeczeństwo.

    --
    Dziękuję.
    Pozdrawiam.

  • 158. Data: 2010-10-07 11:09:48
    Od: mi <m...@o...pl>

    On 07.10.2010 13:00, Tomaszek wrote:
    > Poniekąd masz rację - uczenie ludzi zdrowego rozsądku wbrew ich woli to
    > praca syzyfowa. Ale spójrz na sprawę szerzej - jak nie ograniczysz lub
    > najlepiej zlikwidujesz dopalaczy, to te debile będą swoje zatrucia
    > leczyć w szpitalach, przychodniach itd. Najczęściej publicznych. Za tych
    > debili zapłacimy wszyscy. To mi się średnio podoba.

    Czemu powielasz socjalistyczne brednie. Niech się leczą sami na własny
    koszt.

    Leczenie zębów też kosztuje socjal spore pieniądze. Może powołamy
    Policję Sanitarną, która będzie pilnować, czy wszyscy myją zęby... hę?

    mi

  • 159. Data: 2010-10-07 11:09:54
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 07.10.2010 12:41, RedLite pisze:

    > Jeśli stwierdzi bezpośrednie zagrożenie życia może zamknąć wszystko w
    > cholerę.

    Umm... Bezpośrednie? Agresywne dopalacze rzucały się na dzieci i
    przemocą im się do ust wpychały?

  • 160. Data: 2010-10-07 11:11:31
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Maddy" <m...@e...com.pl> napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    > To na pewno była tabaka???

    napewno

    > Pchałeś to do nosa łyżkami?

    lyzkami nie, ale wspominalem o fantazji ;)

    > Sama próbowałam dwa razy (nie podobało mi się) ale obserwowałam w sumie 3
    > pokolenia Kaszubów którzy tabaczą u tabaczyli. Nikt nigdy nie rzygał.

    widac zabralo im fantazji ;)
    mi tez sie zdarzylo tylko raz, a moja przygoda z tabaka trwala ze dwa lata

    > Czyli dziadzio miał rację - tabaka nie dla smarków.

    ale na smarki pomaga