  • 131. Data: 2010-10-07 10:26:36
    Temat: Re: Bratko zatrzymanie
    Od: Tomaszek <t...@o...pl>

    W dniu 2010-10-07 10:55, RedLite pisze:
    > Niedozwolona i/lub niebezpieczna
    > Ma na to rok, czy nawet 18 miesięcy. Ale pan Bratko nie wytrzymał nerwowo.

    I finansowo;)

  • 132. Data: 2010-10-07 10:28:46
    Od: Tomaszek <t...@o...pl>

    W dniu 2010-10-07 10:57, Olgierd pisze:
    > Ale zauważ, że zgodnie z projektem najpierw strzelają, później pytają. A
    > jednak powinno być odwrotnie.

    Premier miłościwie nam panującego rządu zadeklarował przecież, że będą
    działać na granicy prawa. Jak powiedział tak zrobił - to chyba pierwsza
    obietnica jakiej dotrzymał;)

  • 133. Data: 2010-10-07 10:29:21
    Od: SQLwiel <n...@c...pl>

    W dniu 2010-10-07 12:26, Tomaszek pisze:

    > I finansowo;)

    i pomyślcie - o ile taniej można byłoby się legalnie najarać, gdyby nie
    ta "hołota zwana rządem", gdyby Bratko czy inny diler nie musiał opłacać
    bandy prawników, lobbystów, korumpować gliniarzy itd...

    --
    Dziękuję.
    Pozdrawiam.

  • 134. Data: 2010-10-07 10:29:56
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Tomaszek napisa?(a):

    > I finansowo;)

    W tej chwili na stronie glownej dopalaczy caly czas kreci sie (w gore)
    licznik ktory wylicza ich wersje strat:

    "Szacowana wartość odszkodowania od momentu zamknięcia wszystkich
    sklepów: 18.031.644,00 PLN
    z tego podatku dla państwa: 6.130.759,00 PLN
    Ponadto taka kwota trafia teraz w ręce karteli narkotykowych:
    18.031.799,00 PLN"

    Musze przyznac, ze robi wrazenie.

    j.

    ps. I pisza, ze zamowiony przez Net towar wysla, z pewnym tylko
    opoznieniem.

    --
    http://www.predkosczabija.pl/
    "Prędkość zabija. Włącz myślenie!"

  • 135. Data: 2010-10-07 10:31:09
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2010-10-07 10:24, Użytkownik RedLite napisał:

    > I twoim zdaniem jeśli ludzie zaczną umierać po spożyciu tej twojej
    > herbatki, to PIS nie ma prawa zabezpieczyć towaru (w celu sprawdzenia
    > np. czy nie zawiera amfetaminy)

    Zabezpieczyć towar i sprawdzić ma prawo, zamykać sklep nie ma prawa.

    Pozdrawiam

  • 136. Data: 2010-10-07 10:34:57
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "RedLite" <s...@o...es> napisał w wiadomości grup

    > Nie wchodzę głąbie.

    no i na tym mozemy zakonczyc ta watpliwej jakosci rozmowe

  • 137. Data: 2010-10-07 10:35:26
    Od: Tomaszek <t...@o...pl>

    W dniu 2010-10-07 12:25, januszek pisze:
    > Nie, nie, nie... Nie wiadomo co to konkretnie sa te "dopalacze" - w
    > sumie to tylko nazwa sklepow. W moich czasach szkolnych butaprenu
    > uzywalo sie glownie do odurzania a zadko kiedy do klejenia. Zapewne w
    > sklepach z dopalaczami mozna znalezc jakis produkt, ktorym po dodaniu np
    > wody bedzie mozna cos skleic. Tyle ze z tego nadal nic konretnego nie
    > wynika.

    Domyślnym przeznaczeniem kleju jest klejenie. Co jest domyślnym
    przeznaczeniem dopalaczy? Jak napiszesz, że kolekcjonowanie to przestanę
    Cię traktować poważnie, co nie znaczy, że zaprzestanę odpowiedzi na
    Twoje posty;)

  • 138. Data: 2010-10-07 10:38:03
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Maddy" <m...@e...com.pl> napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    > Nie jest zakazana, wykreślili ją w 1999 roku.

    nie napisalem ze jest, tylko ze powinna byc i z usmieszkiem ;)

    > A co do rzygania - naładowałeś sobie do nosa za dużo i wciągnąłeś tak, ze
    > ci spłynęła do gardła, stąd wymioty. A tabaki się nie łyka. Rookie
    > mistake.

    zbyt daleko idace wnioski, otoz nie droga magdo, nie nalykalem sie, tak na
    mnie wplynela nadmierna ilosc nikotyny wchlonietej przez sluzowke w dosc
    krotkim czasie

  • 139. Data: 2010-10-07 10:41:22
    Od: RedLite <s...@o...es>

    W dniu 2010-10-07 12:31, RadoslawF pisze:

    > Zabezpieczyć towar i sprawdzić ma prawo, zamykać sklep nie ma prawa.

    Jeśli stwierdzi bezpośrednie zagrożenie życia może zamknąć wszystko w
    cholerę.

    Oczywiście jest to metoda 'najpierw strzelam, potem pytam' ale i na to
    jest odpowwiedź w postaci działania w stanie wyższej konieczności :)

  • 140. Data: 2010-10-07 10:41:43
    Od: Tomaszek <t...@o...pl>

    W dniu 2010-10-06 22:42, Andrzej Lawa pisze:
    > Po drugie, jak już chcesz być konsekwentny - domagaj się zamknięcia
    > każdego sklepu który sprzedaje nieletnim cokolwiek, co może zaszkodzić.
    > Np. sklepy modelarskie (klej - wąchanie), stacje paliw (paliwo - ktoś
    > się może nawąchać albo coś podpalić), apteki (na wstępie wymienię Amol,
    > szałwię i syrop na kaszel), sklepy z artykułami budowlanymi (kleje,
    > farby, piły, siekiery, młoty, tasaki, gwoździe)... Mam dalej wymieniać?

    Popadasz w skrajność. Wymienione produkty mają inne zastosowania niż
    odurzanie się ( choć można ich również do tego użyć ) Dopalacze służą
    *tylko* i *wyłącznie* odurzaniu się. Mam wrażenie, że popadasz w
    skrajność celowo;)