  • 11. Data: 2005-10-12 18:14:13
    Temat: Re: Brak polskiej instrukcji do GPS
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    GT napisał(a):

    > Ustawa z dnia 7 pazdziernika 1999r. o jezyku polskim
    >
    > Rozdzial 4 :
    > Przepisy karne
    > Art.15.
    > 1. Kto w obrocie prawnym na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej stosuje
    > wylacznie obcojezyczne nazewnictwo towarow i uslug, ofert, reklam,
    > INSTRUKCJI OBSLUGI, informacji o wlasciwosciach towarow i uslug, warunkow
    > gwarancji, faktur, rachunkow i pokwitowan, z pominieciem polskiej wersji
    > jezykowej,
    > PODLEGA KARZE GRZYWNY.

    ..czyli wystarczy umieścić w widocznym miejscu naklejkę z informacją
    "produkt wyprodukowany w Chinach, dla ludzi od lat 5-45, fajnie działa" by
    być zgodnym z prawem :>

    Co zresztą ma miejsce. Wystarczy zobaczyć tusze firmy Lexmark z taką mniej
    więcej podobną treścią

    ...czyli jak mówiłem, martwy przepis, z którego i tak sobie wszyscy bimbają

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098