  • 21. Data: 2004-11-23 20:03:41
    Temat: Re: Brak podpisu ucznia na legitymacji szkolnej
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Dnia Tue, 23 Nov 2004 21:02:19 +0100, kam <X#k...@w...pl#X> napisał:

    > A to zależy :)
    > W komunikacji miejskiej nie, a nie za bardzo wiadomo o czym jest
    > dyskusja.

    hmmm... w autobusach wisi takie smieszne rozporządzenie... ale fakt, dawno
    go nie czytałem. Pamiętam tylko, że przy "studenci szkół wyzszych" nie
    jest napisane, że na podstawie legitymacji...

    --
    Falkenstein
    skazania.

  • 22. Data: 2004-11-23 20:32:29
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Uprawnienia wynikają z posiadania ważnej legitymacji.

    No wiem. Ba nawet na legitymacje jest chyba napisane, że niepodpisana jest
    nieważna. Ale z czego to wynika? Jaka jest podstawa prawna takiego ujęcia
    problemu?

  • 23. Data: 2004-11-24 09:32:08
    Od: "CR" <n...@a...pl>

    Użytkownik "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:opshxoofp9mg13b0@kura4m98.it-net.pl...
> [...]

    > go nie czytałem. Pamiętam tylko, że przy "studenci szkół wyzszych" nie
    > jest napisane, że na podstawie legitymacji...

    na podstawie indeksu nie uznaja/uznawali (wawa).
    chca legitymacje...

  • 24. Data: 2004-11-24 11:35:08
    Od: Czarek Gorzeński <c...@p...org>

    CR napisał(a):
    > Użytkownik "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl> napisał w
    > wiadomości news:opshxoofp9mg13b0@kura4m98.it-net.pl...
    > na podstawie indeksu nie uznaja/uznawali (wawa).
    > chca legitymacje...

    A to różnie bywa... ostatnio byłem pozytywnie zaskoczony w metrze, kiedy
    to jakiś współpasażer z biletem studenckim "legitymował się" indeksem
    gdyż nie miał legitymacji, a kontroler jedynie go pouczył i radził na
    przyszłość mieć ze sobą lebitymację.

    Pozdrawiam

    Czarek Gorzeński

  • 25. Data: 2004-11-24 17:31:38
    Od: "Aleksander Kwaśniak" <k...@g...pl>

    > na podstawie indeksu nie uznaja/uznawali (wawa).
    > chca legitymacje...

    Bo dokumentem uprawniającym do zniżki jest ważna legitymacja studencka.

    pdr
    Olo

  • 26. Data: 2004-11-24 17:32:50
    Od: "Aleksander Kwaśniak" <k...@g...pl>

> [...]
    > to jakiś współpasażer z biletem studenckim "legitymował się" indeksem
    > gdyż nie miał legitymacji, a kontroler jedynie go pouczył i radził na

    Jakby trafiło na mnie momentalnie malowałbym raport do ZTM za niedopełnienie
    czynności służbowych.

    pdr
    Olo

  • 27. Data: 2004-11-24 17:51:15
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Dnia Wed, 24 Nov 2004 17:32:50 +0000 (UTC), Aleksander Kwaśniak
    <k...@g...pl> napisał:

    > Jakby trafiło na mnie momentalnie malowałbym raport do ZTM za
    > niedopełnienie
    > czynności służbowych.

    w takim razie proszę o podanie podstawy prawnej na mocy której legitymacja
    studencka stanowi wyłączny dowód faktu bycia studentem. Bo ulga na
    przejazdy wynika z faktu bycia studentem, a nie z posiadannia legitymacji
    studenckiej.

    --
    Falkenstein
    skazania.

  • 28. Data: 2004-11-24 18:52:42
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    > Ale z czego to wynika? Jaka jest podstawa prawna takiego ujęcia
    > problemu?

    A nie wystarczy zarządzenie władz uczelni wydającej legitymacje?
    To one dcydują o umiesczeniu klauzuli o nieważności wydanej przez nich
    legitymacji w przypadku braku podpisu.

    Pzdr
    Leszek

  • 29. Data: 2004-11-24 19:23:54
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    Aleksander Kwaśniak wrote:
    > Bo dokumentem uprawniającym do zniżki jest ważna legitymacja studencka.

    a twierdzisz tak na podstawie?

    KG

  • 30. Data: 2004-11-24 19:54:03
    Od: "Aleksander Kwaśniak" <k...@g...pl>

    > w takim razie proszę o podanie podstawy prawnej na mocy której legitymacja
    > studencka stanowi wyłączny dowód faktu bycia studentem.

    "Uchwała Nr 367/LXVI/2001 Zarządu Miasta Stołecznego Warszawy z dnia 10 lipca
    2001r."
    Rozdział IV pkt. 2
    podpkt.2 "studenci szkół wyższych i wyższych szkół zawodowych - na podstawie
    ważnej legitymacji studenckiej wg wzoru określonego przez Ministra Edukacji
    Narodowej".

    pdr
    Olo