  • 1. Data: 2010-06-07 20:19:56
    Temat: Brak możliwości korzystania z miejsca postojowego
    Od: Manuel <p...@g...com>

    Witam !

    Jestem właścicielem miejsca postojowego w garażu podziemnym w moim
    bloku. W skutek złego wykonania garażu Powiatowy Inspektor Nadzoru
    Budowlanego wydał nakaz zabraniający postoju na miejscach postojowych
    w garażu.
    Przewidywany czas naprawy ... około pół roku ;-)
    Czy w powyższej sytuacji przysługuje jakieś odszkodowanie z tytułu
    niemożności parkowania na swoim miejscu postojowym ?

    Jeżeli chodzi o kwestię własności to każde miejsce postojowe ma swój
    akt notarialny.

    Pozdrawiam !

  • 2. Data: 2010-06-07 20:42:50
    Od: ".B:artek." <m...@n...ma.i.nie.bylo.pl>

    W dniu 07-06-2010 22:19, Manuel pisze:
> [...]
    > niemożności parkowania na swoim miejscu postojowym ?
    >
    > Jeżeli chodzi o kwestię własności to każde miejsce postojowe ma swój

    Szklana kula powiedziała mi, że kupiłeś mieszkanie z miejscem postojowym
    od dewelopera. Tak, o odszkodowanie możesz walczyć, jest to niewłaściwe
    wykonanie umowy.

    --
    .B:artek.

  • 3. Data: 2010-06-07 22:26:04
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Manuel wrote:
> [...]
    > Czy w powyższej sytuacji przysługuje jakieś odszkodowanie z tytułu
    > niemożności parkowania na swoim miejscu postojowym ?

    No, od właściciela miejsca postojowego. :)

    Jak poniesiesz jakieś koszty w związku z tym, że nie mogłeś parkować na
    swoim miejscu postojowym to od dewelopera.

    Najprościej wynajmij jakieś miejsce postojowe, a rachunki podrzuc
    deweloperowi.
    Potem mu podrzuc ostateczne wezwanie do zapłaty, potem pozew do sądu, a
    potem się zobaczy czy cokolwiek dostaniesz.