  • 21. Data: 2013-09-06 19:47:06
    Temat: Re: Brak miejsca w Dowodzie Rejestracyjnym na pieczątki
    Od: "4cx1000" <s...@p...pl>

    Z innej beczki.
    Paniusia w WK przy wystawianiu nowego DR się pomyliła i wpisała chyba datę
    swojego urodzenia niż następnych badań mojego pojazdu. Dobrze że się
    zorientowałem bo to tuż przed wyjazdem w długa trasę było i niechybnie
    miałbym przechlapane w razie kontroli. Udałem się do niej czym prędzej
    pokazuję i wyjaśniam i proszę o poprawkę a ona mi chlast pieczątka, krzyż
    wielki i anulowała ten wpis i zmarnowana jedna rubryka. Poprawną datę w
    następnym polu wpisała. Ja do niej mówię "skróciła mi pani żywotność DR o
    jeden rok wobec czego żądam zwrotu części proporcjonalnej zapłaconych za DR
    pieniędzy". Wzruszyła ramionami wyzywająco że ją to wali. Jako że spieszyłem
    się do wyjazdu machnąłem ręką ale tak się zastanawiam czy nie ruszyć teraz
    po powrocie tematu. Dla zasady, bo urzędnik jak się pomyli to musi wiedzieć
    że jest za swoją pracę odpowiedzialny.

  • 22. Data: 2013-09-06 19:52:59
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    W dniu 2013-09-06 19:47, 4cx1000 pisze:
> [...]
    > po powrocie tematu. Dla zasady, bo urzędnik jak się pomyli to musi wiedzieć

    Posłuchaj sobie, może Ci przejdzie :)

    http://franzmauler.wrzuta.pl/audio/78blXDaLjhH/

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

  • 23. Data: 2013-09-06 21:03:06
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 06.09.2013 16:23, scobowski pisze:
    > Niepotrzebne. Przerejestruj na blachy miejsca, gdzie faktycznie
    > przebywasz. Rejestracji pojazdu dokonujesz w miejscu ZAMIESZKANIA
    > (sprawdź definicję) a nie w miejscu zameldowania. Jeśli Twój lokalny WK
    > odmawia (powołując się na MELDUNEK) - wołaj kierownika WK i żądaj odmowy
    > na piśmie :)

    Yhym, powodzenia!

  • 24. Data: 2013-09-06 21:50:11
    Od: scobowski <s...@i...pl>

    W dniu 2013-09-06 21:03, neoniusz pisze:

    > Yhym, powodzenia!

    Juz po fakcie :)

  • 25. Data: 2013-09-06 21:58:41
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Artur Maśląg wrote:

    > Ale pokrzyczeć o niedobrej władzy itd. to można w ciemno, zawsze
    > się jakiś poklask znajdzie. Skoro mieszkasz w tym miejscu to
    > powinieneś tam przerejestrować samochód, płacić CIT itd.

    > Brak miejsca na wpisy to skończył się parę lat temu, czy teraz?

    > Gdybyś go zgodnie z regułami gry przerejestrował na miejsce pobytu,
    > to pewnie by było miejsce na badania i brak problemów z załatwieniem
    > nowego.

    i co Maślak za freeko by mu przerejestrowali?

    ilość rubryczek na przeglądy to kompletny debilizm w porównaniu do oceanu
    miejsc na adnotacje urzędowe.

  • 26. Data: 2013-09-07 14:19:51
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-09-06 21:58, Marek Dyjor pisze:
    > Artur Maśląg wrote:
    (...)

    > i co Maślak za freeko by mu przerejestrowali?

    Kulturą to Ty od dawna nie grzeszysz, tak że to nic nowego.
    Co do kosztów przerejestrowania - są jakie są i biorąc pod
    uwagę sugerowane koszty i problemy z wyprawą do miejsca meldowania,
    to raczej są niewielkie.

  • 27. Data: 2013-09-07 18:40:04
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2013-09-07 14:19, Artur Maśląg pisze:
    > Co do kosztów przerejestrowania - są jakie są i biorąc pod
    > uwagę sugerowane koszty i problemy z wyprawą do miejsca meldowania,
    > to raczej są niewielkie.

    Jak coś jest "niewielkie" ale pociąga inne większe koszty to już
    przestaje być głupie? Naprawdę chcesz bronić biurokratycznej głupoty?

    Przeczytaj jeszcze raz. Chodzi o brak miejsca na pieczątkę. Tylko 6
    kratek. Kołomyja jak przy przerejestrowywaniu. Dowód tymczasowy,
    zdejmowanie tablic (tak mam przynitowane bo już raz szukałem po
    krzakach) Jestem nienormalny bo 6 lat jeżdżę jednym autem?

  • 28. Data: 2013-09-07 18:59:33
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-09-07 18:40, z pisze:

    > Jak coś jest "niewielkie" ale pociąga inne większe koszty to już
    > przestaje być głupie?

    Zdaje się, że wręcz przeciwnie, czyli przerejestrowanie zabezpiecza
    przed tymi 'większymi kosztami' wymiany DR.

    > Naprawdę chcesz bronić biurokratycznej głupoty?

    Niczego nie bronię, natomiast znam mentalność 'słoików'.

  • 29. Data: 2013-09-07 19:31:55
    Od: WildS <f...@n...pl>

    ["Followup-To:" header set to pl.misc.samochody.]
    On 2013-09-05, z <...@...pl> wrote:
> [...]
    > Wyślą do urzędu i co dalej. Wyrobią nowy i sobie odbiorę?
    > Wiem że mandatu za to nie dostanę. :-)
    >
    > Czy może jak nakazuje "wadza" przebrnąć przez procedurę wymiany.
    > W zasadzie trudno. Za długo mam jeden pojazd :-)
    > Gdyby tylko głupia pieczątka nie pociągała za sobą tak dużych kosztów w
    > moim przypadku:
    > - 200km dojazdu do urzędu (2 kursy bo dają dowód tymczasowy)
    > - 50 zł za dowód
    > - 17 zł za upoważnienie (żona jest współwłaścicielem auta)
    > - 2 dni urlopu, strata czasu a czas to pieniądz.
    >
    > Czy tylko ja widzę tu wielki absurd w XXI wieku? :-)

    Ja ciągam naczepę co ma pełny dowód i od 2 lat ma kartki A4 z badaniem
    technicznym.

    Policja i ITD mnie pare razy z tym zatrzymały i po chwili marudzenia
    odpuścili. Przegląd jest, jedynie biurokracji za dość się nie stało.

    Mandatu za to nie ma, do statystyki nic nie wskoczy to nie ma motywacji
    policjant, żeby DR zabrać - po co ma tobie i sobie życie utrudniać.
    Trzebaby na jakiegoś służbistę trafić, żeby zabrał dowód.

    --
    WildS

  • 30. Data: 2013-09-07 19:37:55
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 06.09.2013 21:50, scobowski pisze:
    >>> Niepotrzebne. Przerejestruj na blachy miejsca, gdzie faktycznie

    > Juz po fakcie :)

    A jak Ci dadza to pismo z odmowa to co? WSA, NSA? W Krakowie daja po
    prostu to pismo. I kto chcialby sie w to bawic jak auto czeka
    niezarejestrowane a jezdzic trzeba? Niby by chcieli zeby placic podatki
    w ogole, ale jak przyjdzie co do czego to robia problemy. A jak sa
    problemy to lepiej zarejestrowac gdzie indziej gdzie problemow nie robia
    i placic mniejsze ubezpieczenie. Przeczytaj np. to (o PIT, ale
    mentalnosc i skomplikowanie podobne):

    http://krakow.gazeta.pl/krakow/1,44425,13614861,Jak_
    Krakow_zacheca_do_placenia_podatkow__LIST_.htm