  • 11. Data: 2006-10-27 12:57:14
    Temat: Re: Boże Narodzenie - jeden dzień trzeba odpracować
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu Herbi porozsypywal nastepujace haczki:
    > ^^^^^^^^^^^^^^^ ^^^^^^^^^^^^^^^^
    > Wybacz badzio - nie mogłem się powstrzymać :P
    > Mega ROTFL
    Fakt, skrot myslowy:P Ale kazdy chyba zrozumial. Dla tych co mogliby nie
    zrozumiec - jesli w jednym tygodniu, w okresie od poniedzialku do
    piatku, wypadna dwa dni swiateczne
    --
    badzio

  • 12. Data: 2006-10-27 15:47:39
    Od: Paweł Ubysz <p...@W...pl>

    Użytkownik "B L" <m...@...mail.pl> napisał w wiadomości
    | jest na to paragraf - dostaliśmy to w prezencie od sld w poprzedniej
    | kadencji

    IMHO wiosną ten zapis został usunięty z KP i poprawka ta bedzie obowiązywać
    w grudniu - tak więc nie odpracowujemy.

  • 13. Data: 2006-10-27 16:02:13
    Od: Paweł Ubysz <p...@W...pl>

    Użytkownik "Paweł Ubysz" <p...@W...pl> napisał w wiadomości

    | Użytkownik "B L" <m...@...mail.pl> napisał w wiadomości
    |
    | IMHO wiosną ten zapis został usunięty z KP i poprawka ta bedzie
    obowiązywać
    | w grudniu - tak więc nie odpracowujemy.

    Wróć , nie wiosna tylko bardzo niedawno ( 18 10 ) skreślono z art. 130
    drugie zdanie - właśnie to o odpracowaniu drugiego świeta w jednym tygodniu.
    Ustawa ma wejść w życie 30.11