  • 31. Data: 2009-02-20 15:27:57
    Temat: Re: "Bóg jest oszołomem"
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik <r...@o...eu> napisał w wiadomości
    news:7154.000000bf.499dbbce@newsgate.onet.pl...
    > Hmm. A propos tego. Jak odbywa sie proces o obraze uczuc? Kazdy moze
    > powiedziec, ze cokolwiek go obrazilo? Formalnie rzecz biorac, nonsensem
    > dla mnie jest, ze moge byc ukarany za obraze czegos, czego istnienie
    > nie zostalo wykazane. Boga. Nie uczuc religijnych.

    Toteż właśnie nie ma przepisu zabraniającego obrażać Boga, a jest
    zabraniający obrażać jego czcicieli. Stosownie do Twojego postulatu -
    bardzo trafnego - istnienia Boga dowieść się nie da, za to wywiedzenie
    istnienia jego czcicieli jest jak najbardziej możliwe.

  • 32. Data: 2009-02-20 15:46:46
    Od: "p47" <p...@b...wp.pl>

    Użytkownik "armar" <a...@p...fm> napisał w wiadomości

    > Zapewne niewielu. Teraz taka moda, by nosić.

    > To zależy od moherowości środowiska w jakim się obracasz.
    > Jak trafisz na procesję, to Cię mogą obić za byle co.

    Dowodem na to jest przecież ogromna, powtarzajaca się liczba przypadków
    pobic ludzi za "byle co" przez uczestników procesji;-))

    To, ze ktoś jest wierzacy i chwali Pana nie powinno cie przeciez urażać, to,
    ze ty obrażasz Pana niewątpliwie obraża uczucia religijne w Niego
    wierzących.

    > Mnie wkurza, że w stosunku do dzieci używa się przemocy
    > i uczy w szkole tylko jedynie słusznej religii i jej obrządków.(...)

    A mnie wkurza przede wszystkim, że pi...przysz tu głupoty nic wspólnego nie
    majace z rzeczywistością, - jakiej np. przemocy uzywa się aby zmuszać dzieci
    do chodzenia na całkowicie DOBROWOLNE lekcje religii??

    p47

  • 33. Data: 2009-02-20 15:51:21
    Od: "p47" <p...@b...wp.pl>

    > Użytkownik "p47" <p...@b...wp.pl> napisał w wiadomości

    > zakwalifikowac mozna wszystko, pozostaje teraz kwestia udowodnienia ze tak
    > nie jest i ze noszacy koszulke jest w bledzie

    WQ błędzie to ty jesteś;-)

    Nie chodzi o to, czy stwierdzenie na koszulce jest prawdziwe, czy tez nie i
    nikt dochodzeniem tego głowy sobie zawracac nie będzie!

    Z łatwością jednak MZ dowieść można, że skoro wierzący wierzy i czci Boga, a
    noszacy koszulke nazywa Boga "oszołomem" to tym samym imputuje, ze wierzący
    czci jakiegos "oszołoma" a taka superpozycja obraża zarówno wierzacego jak i
    jego uczucia religijne. A to właśnie jest przez prawo zabronione.

    p47>

  • 34. Data: 2009-02-20 15:52:54
    Temat: Re: Przeczytaj kodeks najpierw [Re: "Bóg jest oszołomem"]
    Od: "p47" <p...@b...wp.pl>

    > Nie jest. Przeczytaj sobie najpierw kodeks karny.
    >
    > Art. 196. Kto obraża uczucia religijne innych osób, znieważając publicznie
    > przedmiot czci religijnej lub miejsce przeznaczone do publicznego
    > wykonywania obrzędów religijnych, podlega grzywnie, karze ograniczenia
    > wolności albo pozbawienia wolności do lat 2.
    >

    > Jak widzisz dopóki nie będzie znieważać PRZEDMIOTU czci religijnej lub
    > miejsca to może sobie obrażać uczucia religijne innych osób do woli.

    A co jest przedmiotem czci religijnej (jedynie przedstawianym poprzez np.
    gwiazde dawida, krzyzyk, swięte pisma i obrazy)? Przeciez własnie Bóg!

    p47

  • 35. Data: 2009-02-20 15:54:19
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik p47 napisał:
    > A co jest przedmiotem czci religijnej (jedynie przedstawianym poprzez
    > np. gwiazde dawida, krzyzyk, swięte pisma i obrazy)? Przeciez własnie Bóg!

    Bóg nie jest PRZEDMIOTEM.

    pozdrawiam
    Arek

    --

    www.hipnoza.info

  • 36. Data: 2009-02-20 16:07:47
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:gnmk56$8ll$1@nemesis.news.neostrada.pl p47

    > A co jest przedmiotem czci religijnej (jedynie przedstawianym poprzez np.
    > gwiazde dawida, krzyzyk, swięte pisma i obrazy)? Przeciez własnie Bóg!
    Jak można znieważyć coś/kogoś, co nie wiadomo w ogóle czy istnieje?

    --
    Jotte

  • 37. Data: 2009-02-20 16:14:08
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:gnmk29$8hj$1@nemesis.news.neostrada.pl p47

> [...]
    > ze wierzący czci jakiegos "oszołoma" a taka superpozycja obraża zarówno
    > wierzacego jak i jego uczucia religijne. A to właśnie jest przez prawo
    Brak w tym elementarnej logiki.
    Jakiego boga?
    Ludzie wymyślili wielu i zawsze można wymyślić nowych.
    Mówisz - z łatwością można dowieść...
    Sprawdźmy, oto moje zdanie: bóg to kawał drania.
    Teraz mi z łatwością dowiedź złamania prawa.

    --
    Jotte

  • 38. Data: 2009-02-20 16:20:38
    Od: armar <a...@p...fm>

    p47 pisze:

    > Dowodem na to jest przecież ogromna, powtarzajaca się liczba przypadków
    > pobic ludzi za "byle co" przez uczestników procesji;-))

    Nie słyszałem o takich przypadkach, ale starsi "bracia w wierze"
    stale prowadzą szkolenia w Palestynie, a ostatnio i w Polsce:
    http://www.youtube.com/watch?v=t_GSObX6j4Y

    > A mnie wkurza przede wszystkim, że pi...przysz tu głupoty nic wspólnego
    > nie majace z rzeczywistością, - jakiej np. przemocy uzywa się aby
    > zmuszać dzieci do chodzenia na całkowicie DOBROWOLNE lekcje religii??

    Od kiedy to religię w szkole są "dobrowolne",
    czyli przeprowadzane na pierwszej, lub ostatniej lekcji danego dnia?
    Od kiedy to wycofano przedmiot "Religia" ze świadectw?
    Od kiedy to na przedmiocie "Religia" uczy się dzieci religii,
    a nie obrządków Kościoła Rzymsko-Katolickiego?

    To, że ostatnio księża lekko przesadzają widać dobrze
    na takim przykładzie, jak ostatnio uzbrojeni policjanci
    siłą doprowadzili małe dziecko na obrządek chrztu
    bez pytania (chorych) rodziców o zgodę:
    http://tnij.org/doprowadzony_sila

    --
    Pozdrawia Marek

  • 39. Data: 2009-02-20 16:33:37
    Od: armar <a...@p...fm>

    januszek pisze:

    > No tak ale o ile zgadzam się z tezą, że religia i BÓG to dosyć
    > prymitywne teorie starające się wytłumaczyć dlaczego Śłońce wstaje i
    > zachodzi to w Zeigeist widzę, że autorzy usiłują to wykorzystać do
    > udowodnienia swojej spiskowej teorii dziejów.

    Brak możliwości przedstawienia dowodów na ewentualną
    historyczność Jezusa Nazaretańczyka wykorzystali
    do ukazania, że nie było on pierwszym wymyślonym bóstwem.
    To nie jest nic spiskowego.
    Spiskowe teorie są raczej w II i III części,
    ale akurat te teorie są bardziej prawdziwe niż oficjalne wersje,
    a z efektów wyburzenia 3 budynków WTC i ataku rakietowego
    na Pentagon sami korzystamy - mamy tanie paliwo
    i żołnierzy rozrywkowo urlopujących się w Afganistanie.

    --
    Pozdrawia Marek

  • 40. Data: 2009-02-20 16:48:07
    Od: "p47" <p...@b...wp.pl>

    > Nie słyszałem o takich przypadkach, ale starsi "bracia w wierze"
    > stale prowadzą szkolenia w Palestynie, a ostatnio i w Polsce:
    > http://www.youtube.com/watch?v=t_GSObX6j4Y

    Faktycznie skandaliczna jest bezczynnośc policji, a potem innych władz na
    bezczelną, publiczną i czynną napaść tego Żyda na 3 spokojnych obywateli
    polskich korzystających z prawa do swobody wypowiedzi, a także ich!!! -
    ofiar napaści poźniejsze zatrzymanie! Tyle, ze nic to nie ma wspólnego z
    omawianym watkiem...

> [...]
    > Od kiedy to na przedmiocie "Religia" uczy się dzieci religii,
    > a nie obrządków Kościoła Rzymsko-Katolickiego?

    Zamiast tych śmiesznych "argumentów" napisz, co to za przemoc?;-))

> [...]
    > na takim przykładzie, jak ostatnio uzbrojeni policjanci
    > siłą doprowadzili małe dziecko na obrządek chrztu

    czy ty umiesz czytać?? -mam watpliwości, bo tekst , który jest na końców
    linku znów nic nie ma wspólnego z twoja dramatyczna rzekomą relacją!

    p47